Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans toivottavasti loppu viikosta plussaa ja täti pysys poissa niinku mieski jo totesi että ei me tätiä enää tarvita meille :) aattelin huomis aamuna kokeilla josko jo jtn näkys ku mahassa tuntunu outoa nippailua ja poltetta :-} mutta taijan olla liian hätänen ;-)

Ihanaa et kierrot menee näin samanlaisesti et on ainaki kolme testaamassa loppuviikosta! Ois ihana ku meille kaikille tulis plussa kun niin lupaavia oireita meillä! :)

Toivon kovasti plussia teille kaikille:) huh nyt alkaa stressi helpottamaan vähäks aikaa.. Väsymys on vaan kasvanu viellä pahemmaks kun eka ei nukuttanu kirjotusten takia kun stressas yöt ja nyt kun sais nukkuu niin neiti vetää kamalat itku potku raivarit koska hampaita tulossa:( no kohta nää kummatkin on ohi menny :)

No omasta mielestä hyvin,mutta en uskalla viellä riemuita jos ei mennykkään putkeen .. Mutta oli kyl vaikeeks tehty en paremmin oli kyl kotiäitinä pohtimista että mitähä sitä kirjottaa :D

Tulokset tuli ja raskaana siis ei olla. Hcg oli vain 13 eli vanhaa on. Osaako kukaan sanoa että kun hcg on lähempänä 5 niin milloin alkaa menkat?

Iinaalisa mä niin tiiän tuon tunteen paitsi et mä ootin et millon se keskenmenon vuoto alkaa ku mullahan se keskenmeno meni siis näin: Viikolla 5+ tuli tuhrua ja kipuja ( neuvolassa epäiltiin kohdunulkoista ) niin pääsin ultraan 6+ ja siellä kaikki muuten hyvin siis oikee raskaus menossa mut sykettä ei löyetty nii menin sit 7+ uudestaan ja sillon ei näkynytkää enää alkiota. Sanoivat siellä sit et vuoto alkaa luultavasti parin päivän sisään mut voi mennä kauemminkin. No se vuoto alkoi vasta 2 viikon kulutta ja ne olivat kyllä pisimmät kaksi viikkoa elämässäni! :( sen jälkee kuukautiset ei kerenny alkaakkaa ku olin uudestaa raskaana joka meni tosi varhain kesken tai oli kemiallinen. Sen jälkee menkat tullu säännöllisesti välillä 24-27 päivää. Toivotaan et sulla menkat alkaa pian niin saat selvyyden kiertoosi!

Iinaalisa mä niin tiiän tuon tunteen paitsi et mä ootin et millon se keskenmenon vuoto alkaa ku mullahan se keskenmeno meni siis näin: Viikolla 5+ tuli tuhrua ja kipuja ( neuvolassa epäiltiin kohdunulkoista ) niin pääsin ultraan 6+ ja siellä kaikki muuten hyvin siis oikee raskaus menossa mut sykettä ei löyetty nii menin sit 7+ uudestaan ja sillon ei näkynytkää enää alkiota. Sanoivat siellä sit et vuoto alkaa luultavasti parin päivän sisään mut voi mennä kauemminkin. No se vuoto alkoi vasta 2 viikon kulutta ja ne olivat kyllä pisimmät kaksi viikkoa elämässäni! :( sen jälkee kuukautiset ei kerenny alkaakkaa ku olin uudestaa raskaana joka meni tosi varhain kesken tai oli kemiallinen. Sen jälkee menkat tullu säännöllisesti välillä 24-27 päivää. Toivotaan et sulla menkat alkaa pian niin saat selvyyden kiertoosi!

Toi odottaminen on kaikista pahinta! Raastaa hermoja niin vietävästi.

Tässä laskiskelin että viime kerralla 1vk ja 5 pv sitten hcg oli 34 ja erotus tähän oli 21, koska nyt oli 13. Jos joku ymmärtää mitään matikasta niin 1vk ja 5pv hcg on tippunu 1,75 per päivä, eli toisin sanoen jos samaa tahtia laskee niin hcg on 0 tasan viikon päästä. Ja siitä sitten alan odottelemaan kuukautisia :) Rasittavaa kun tahtois olla jo raskaana ja nähtäväks jää kauan menee saada se viiva testiin. :confused:

Millanen olo on muuten ollut fyysisesti ja henkisesti? :)
Hirvee fyysisesti :DD Oksettaa koko ajan, närästää ihan perkeleesti, väsyttää vaikka olis nukkunu viis vuotta putkeen ja nännit on ihan KAUHEEN KIPEET, ei voi mahallaan nukkua kun puristaa, rintsikat puristaa ja kaikki on enemmän ja vähemmän perseestä! (Muuten ihan ok XD) Henkinen puoli on taas hetkellisesti ns. Virkeempi ja stressittömämpi, mut seksi ei kyllä jostain syystä maistu ollenkaan. :((

Mää en enää kestä tätä tietämättömyyttä :'( tänään rtesti ei näyttäny enää mtn..täytyy varmaan vaan malttaa jotenki oottaa sitä tätiä..

Takaisin