Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oon koittanu tosta alkoholista ja vastuullisuudesta puhua mutta toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja kyllä mä ainakin haluan yrittää vielä, teen kaikkeni, jos se ei riitä ja jos en rakasta enää miestä niin siinä ei auta muu kuin erota... :(

on: aamulämpö tänään 36.3, yleensä alle 36. No r-testitikin on loppu niin käytin sitten o-testiä ns r-testinä ja taitaa hcg'tä olla jonkin verran vielä. Pyysin neuvolantätiä laittamaan lähetteen labraan niin käyn sitten tänään tai huomenna taas mittaamassa hcg'n. kp 34/28... Viime verikokeesta on jo viikko ja 4 päivää ja tuolloin hcg oli 34, voiko olla että se sitten laskee noin hitaasti, kun vieläkin r-testit näyttää plussaa?

12665650_963695350346284_462253356_n.jpg

Iinaalisa mun mielestä pitäis laskee nopeampaa mut tietenki on henkilökohtasta :) toivotaan et siel labrassa selviää sit :) mulle on tullut vielä närästyskin :o huoh.. Nyt on kyllä oireita heti vaikka muille jakaa! Kyllä tipun ja korkealta jos ei plussa tuu testiin sit ku testaan :P millonhan sitä uskaltaisi testata :P nyt siis luultavasti dpo 9-11 ja kp 20/24-27

No sanotaanko näin, että jos sä oisit mä niin tänään oisin jo testaillut. Koska mä sain plussan clearbluen testiin dpo 9 kp 24/28 :) Eli kokeile testata! :rolleyes: Eihän siinä mitään menetä, sit jos ei näy mitään niin parin päivän päästä uudellee :) Minä odottelen :3

Iinaalisa tuolla kyllä lojuis testejä kaapissa houkuttelemassa :P jos tänään kerkeen nii testaan mut jos en nii sit huomenna :) ku haluaisin näin alussa tehä aamulla sen testin mut jos nyt tarpeeks kauan jaksais piätellä ja sit tekis :P

Iinaalisa tuolla kyllä lojuis testejä kaapissa houkuttelemassa :p jos tänään kerkeen nii testaan mut jos en nii sit huomenna :) ku haluaisin näin alussa tehä aamulla sen testin mut jos nyt tarpeeks kauan jaksais piätellä ja sit tekis :p

Pidättele pari tuntia ja sit testaat, kun tai jos kerkeät :) Minkä merkkisiä ne testit on?

Huikkaan vaan minttukarkille että itse ainakin sain vahvimmat viivat aina päiväpissasta :D

Voi ei :( Jospa sieltä tuliski plussa myöhemmin! Odottele niitä menkkoja ja jos ei ala niin ehkä ootkin raskaana, älä heitä kirvestä kaivoon :/

on: aamulämpö tänään 36.3, yleensä alle 36. No r-testitikin on loppu niin käytin sitten o-testiä ns r-testinä ja taitaa hcg'tä olla jonkin verran vielä. Pyysin neuvolantätiä laittamaan lähetteen labraan niin käyn sitten tänään tai huomenna taas mittaamassa hcg'n. kp 34/28... Viime verikokeesta on jo viikko ja 4 päivää ja tuolloin hcg oli 34, voiko olla että se sitten laskee noin hitaasti, kun vieläkin r-testit näyttää plussaa?

12665650_963695350346284_462253356_n.jpg
Hei. Ajattelin vain kertoa, että ovulaatiotesti voi näyttää selkeää viivaa vaikka läpi kierron, joten tuo testi ei välttämättä tarkoita että hcg:tä olisi enää veressä. Tuo kun ei kuitenkaan ole plussa.

Hei. Ajattelin vain kertoa, että ovulaatiotesti voi näyttää selkeää viivaa vaikka läpi kierron, joten tuo testi ei välttämättä tarkoita että hcg:tä olisi enää veressä. Tuo kun ei kuitenkaan ole plussa.

Juu tiedän tämän, mutta eilen tein viimeisen r-testin ja se näytti plussaa. Mutta sillähän se selviää kun käy verikokeissa :)

onkos täällä ketään ketä oisi minipillereitä syöny vai onko kaikilla ollu e-pillerit? oon vaan pohtinu miten kroppa mahtaa toimia ko joskus jätän minipillerit poies. ne siis nyt käytössä imetyksen takia,ennen lasta oli muutaman vuoden e-pillerit ja ne lopetettua kierto pysy säännöllisenä..

Mietin itekki et milloin kehtais testata. Menkkojen pitäis alkaa vasta 6pvä päästä mut oireet on nyt kestäny jo viikon :) olis yks testi kyl kaapissa lojumassa... Hitto en varmaan jaksa odottaa aamuun :D
Ei nyt ainakaan ihan vielä varmaan kannata, parii päivää ennen voit ruveta testaan niin vois näyttääkkin jo ;)

Nassutin oottele mun kans vielä muutama päivä nii testataan sit molemmat loppuviikosta plussat ;) eikö vaan? :) vai joko oot tänään testannu? :P

Takaisin