Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Munkin silmään näkyy selvä värillinen viiva, haalea vain!

Toivotaan tosiaan, että vahvistuu! ;)
 
c24fcca666c2ad5c53c9cc1531c5a31f


Terveisiä nt-ultrasta, kaikki oikein hyvin ja lopullinen laskettu aika on 23.3 ❤

Että jos mymlan jaksaa, voi päivittää mulle, että raskaana ollaan ja lasketun ajan. :)
 
Oonko ihan kauhia ihminen ku mua pelottaa et petyn lapsen sukupuoleen? Tai ku rakenneultrassa sanottii et selvä tyttö mut mulla tuli jossai vaiheessa iha poika fiilis, mies on ollu koko aika sitä mieltä et tyttö se on ja puhuttelee mahaa tytön nimellä yms. Nyt sit ke ko lääkäri ultraili mua nii me molemmat nähtii vilaukselta yhessä kohtaa et siel ois pojan vehkeet vilkkunu. Nii mua hirvittää et ko on tyttöä ootettu, nii petyn et jos tulee poika. Ei se sukupuoli siitä yhtää sen huonompaa tee mut mua pelottaa just se että jos en voi omalle mielelle mitää ja tulee pettymyksen tunteita :D
 
Oonko ihan kauhia ihminen ku mua pelottaa et petyn lapsen sukupuoleen? Tai ku rakenneultrassa sanottii et selvä tyttö mut mulla tuli jossai vaiheessa iha poika fiilis, mies on ollu koko aika sitä mieltä et tyttö se on ja puhuttelee mahaa tytön nimellä yms. Nyt sit ke ko lääkäri ultraili mua nii me molemmat nähtii vilaukselta yhessä kohtaa et siel ois pojan vehkeet vilkkunu. Nii mua hirvittää et ko on tyttöä ootettu, nii petyn et jos tulee poika. Ei se sukupuoli siitä yhtää sen huonompaa tee mut mua pelottaa just se että jos en voi omalle mielelle mitää ja tulee pettymyksen tunteita :D

No varmasti se oudolta tuntuisi, mutta uskon, että jos pienen pojan saat syliin, noi fiilikset unohtuu samantien. ;)
 
Marsupilami, mun silmään näkyy värillinen viiva mutta hyvin haalea, viivalle tummumista! :wink

Leipälapio, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :)
 
Täällä kanssa näkisin hailakan värillisen viivan marsupilaminen testissä, toivotaan vahvistumista!
 
Kiva kuulla etten oo ihan hullu ja näe harhoja :D alavatsaa kinnailee kyllä siihen tyylin että aika varma olo on että viiva alkais vahvistua :wink kunpa vaan en joutuisi pettymään...

Onnea leipälapiolle hyvistä ultra kuulumisista! Ihana pikkuinen sielä kasvaa :happy:

Riikkarii, meillä ainakin oli sulattelemista siinä kun oltiin esikoisesta varmoja että tyttö tulee, aina mies puhui tytöstä, mutta r ultras selviskin pojaksi :grin jos oltais loppuun asti oltu siinä uskos että tyttö tulee ja tulikin poika, niin olisi kyllä ollut järkytys ja iso sopeutuminen asiaan mutta uskon että aika pian siihen olisi tottunut että onkin poika ja yhtä rakashan se on joka tapaukses :Heartred
 
Onnea leipälapio hyvistä ultrakuulumisista! Siellä hän pötköttelee :)

Riikkarii et ole kauhea, mutta veikkaan kans että kun vauvan saat syliin, niin kaikki ajatukset kaikkoaa :) Oli hän sit tyttö tai poika. :) Mulla kävi vähän samoin esikoisesta, kun kaikki ennusti tyttöä, mä näin unia tyttövauvoista ja sit ultrassa oli niin selkeet vehkeet että erotin itsekin :D Mut ei sitä enää sillon vauvan synnyttyä miettinyt ja oon aivan rakastunu tohon pieneen poikaan ja tuntuu luonnolliselta olla pojan äiti :)

No mutta marsupilami!! Mäkin näen haamun :) Vahvistumista viivalle!

Mulla ekaa kertaa ovistikut käytössä ja eilen ja tänään (ehkä vielä vähän vahvempi) plussa! :O Nyt tulee piinaviikot :D
 
Onko aivan turhaa tehdä jo huomenna uusi testi? :wideyed: ei millään malttaasi odottaa :hilarious: kai se vähän vahvempi jo vois olla? Huomenna olis kp26/29

Pilvikirsikalle tuottoisaa ovista! Pidän sulle peukkuja :happy:
 
Onko aivan turhaa tehdä jo huomenna uusi testi? :wideyed: ei millään malttaasi odottaa :hilarious: kai se vähän vahvempi jo vois olla? Huomenna olis kp26/29

Pilvikirsikalle tuottoisaa ovista! Pidän sulle peukkuja :happy:

Mä varmasti tekisin, en kyllä tommosen tuloksen kanssa malttaisi kauempaa odottaa! :)
 
No en mäkään malttaasi, mutta ukko koko ajan toppuuttelee että pitäis odottaa KESKIVIIKKOON ja ihan vähintään maanantaihin:eek::eek::eek: aivan hullu, mähän sekoan :hilarious:
Ukkohan ei siis nähny väriä siinä viivassa... Itse kylläkin näen :rolleyes: voiskohan se viiva olla huomenna jo tuplaten vahvee, jospa toi ukkokin sen näkis o_O
Mä kävin hetki sitte vessas ja oli pakko se testi roskiksesta penkoa ja ihailla niitä "viivoja" :p
 
Marsupilami, sun tilanteessa olisin varmasti yhtä malttamaton, mutta ehkä testaisisin uudestaan sunnuntaina, eli jättäisin yhden päivän väliin. Eikös se niin mennyt, että hcg tuplaantuu jokatoinen päivä, joten sunnuntaina luulisi viivan olevan jo tummempi! :) mutta jos huomenna testailet, tulehan kertomaan kuvan kera ;)
 
Takaisin
Top