Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pilvikirsikka, kiva kuulla etten ole ainoa pähkäiliä :grin toivotaan että sulla alkais kierto ja saisit oviksen bongattua!
Oon niin kauheen malttamaton, etten tiedä miten jaksan odottaa vlopun yli ilman testejä :nailbiting: tiistaina pitäis menkat alkaa, eli ihan aikaisintaan testaan maanantaina, paras olis odottaa että menkat olis myöhässä, mutta!! :wacky: vähän on tänään alavatsalla tuntunut revähdyksiä ja tänään oli alaselkä kipeä muutaman tunnin :wideyed: sekin voi tarkoittaa sitä että menkat tekee tulojansa tai sit jotain muuta :woot: ja väsymys on vaivannut tänää kans, mutta sekin voi johtua ihan mistä vain :hilarious: esikoisen aikaan eka ja vipa oire alkoi vasta kun menkat oli pari päivää myöhässä, joten ehkä vähän turhaa omia tuntemuksia niin kovasti tarkkailla :rolleyes:
 
Leipälapio joo on, mut ne on tainnu jäädä taas pois :D Kesäkuussa alkoi ja ekat oli mallia vesiputous, sen jälkeen kahdesti tullut vaan pienenpientä tuhrua. Ei siis taida ihan vielä kierto pelittää kunnolla :/

Piinaviikko siis sulla marsupilami! Oottelu on ihan kamalaa :D Lupaavia oireita sulla kyllä on, jospa ne enteilis tärppiä :)
 
Leipälapio joo on, mut ne on tainnu jäädä taas pois :D Kesäkuussa alkoi ja ekat oli mallia vesiputous, sen jälkeen kahdesti tullut vaan pienenpientä tuhrua. Ei siis taida ihan vielä kierto pelittää kunnolla :

Juu, sillä vaan kyselin, kun mä oon alusta alkaen täysimettänyt, sen jälkeen soseitten ohella (edelleenkin yli 12 kertaa vuorokaudessa, poika 7kk) ja mulla tuli ekat menkat kesäkuussa ja heti siitä tulin raskaaksi. Silloin imetin vielä enemmän, kun sosetta syötiin vain kerran päivässä, eli mulla ainakin ovulaatio tuli imetyksestä huolimatta, tosin tosi paljon myöhässä vain. :)
 
Tsemppiä sektioon sirususanna! :)

Hyvä kuulla leipälapio! :) Toivottavasti sais itekin ovulaation kiinni testeillä, kun en ainakaan muuten ole sitä oloistani tunnistanu.
 
Mitenkäs on oonalla lähtenyt arki käyntiin? :)

Tosi hyvin ja lepposasti itkuja lukuun ottamatta :) Tirppa-Liisa on kauheen tyytyväinen kaikkeen ja herää yöllä vaan 1-2 kertaa syömään :D Painoki oli hyvin noussu ku neuvolatäti kävi eilen kotona :) Mieski jää toivon mukaan maanantaista isyyslomalle ni helpottaa hänenki ikävää :)
 
Miten sulla on menny raskaus? onko ollu jo mitää kovia vaivoja vai onks ihan normi olo vielä? :)

Aika hyvä olo ollut koko ajan, joskus alkaa heikottaa jos oon liian kauan syömättä. :) väsyttää kans, kun poika alkanut nukkuu niin huonosti. Ja alavatsa kipuja on kovasti!

Mutta kaikin puolin oon voinut paljon paremmin mitä uskalsin odottaa! :)
 
Onnea ultrakuulumisista kaikille joille lupaus on annettu! :3 täällä olis LA ensi viikon keskiviikkona mutta tyttö sektioidaan maanantaina, apua mulla ei ole kohta enää mahaa :D <3

Tsemppiä kovasti loppumetreille ja itse sektioon myös ! Kohta teillä on ihana pieni tyttö sylissänne. :Heartred
 
En sitten malttanut odottaa testaamista ja testasinkin sitten tänään.
Kp25/29
Mitä ootte mieltä? Itseä ainakin alkoi jännittämään koska omaan silmään näkyy väriä :nailbiting: olis pitänyt malttaa testaamista koska tämän jälkeen oon kauheen pettynyt jos viiva ei ala vahvistuu ja menkat alkaa tiistaina :oops:
 

Liitteet

  • 20160916_112158-1.jpg
    20160916_112158-1.jpg
    545 KB · Katsottu: 134
Takaisin
Top