Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidänkään vauva ei laskeutunut missään vaiheessa ja tulikin sitten sektiolla :/
 
Kiitokset kaikille onnitteluista! :)

Onks teillä muilla jääny hirvwet hormoonihöyryt synnytyksen jälkee? :D Musta tuntuu että itken joka asiasta ja pelkkä vilkasu vauvaa saa mut kyynelii ku hän on niin sulonen :D Loppuuhan tää itkeskely joskus? :D

Kuullostaa tutulta! Synnytyksen jälkeen itkin melkeinpä joka asiaa, etenkin kun kotiuduttiin synnäriltä. Itkin niin paljon etten tiennyt olenko mä nyt masentunut vai onnellinen, olin niin hämmentynyt siitä itkemisen määrästä. Mutta onneksi meni ohi, ja oma olo alkoi normalisoitumaan :)
 
Sadelmiina, täällä saa angstata niin paljon kuin haluaa! Sitä varten tämä foorumi on, että saa jakaa niin hyvät kuin huonotkin hetket. :)
 
Ihanaa kun plussia taas tullut! :) onnea<3 tsemppiä kaikille alkuraskauden pahoinvointiin ja muuhun! täällä harjoitussupistuksia tulee lähes päivittäin mutta eivät ole onneks kipeitä :) vähän epämiellyttävän tuntoisia kylläkin. Aika menee kyllä nopeaa nyt viikkoja kasassa 25+5 ja viimenen kolmannes lähestyy :p
 
Mulla ollu myös hiljaiseloa kun hajosi puhelin :/ me käytiin tänään rakenneultrassa ja saatiin kuulla että tyttö tulee <3 meillä nyt viikkoja 20+2 ja täälä hormoonit jyllää ku meinaa alkaa itkettämään ku teitä itkettää :D hyvin on raskaus silti tähän asti mennyt mutta päänsärkyä meinaa päivittäin olla :/
Tsemppiä kaikille ongelmien tai kipujen kanssa painiville!
 
Noniin nyt kerkiän päivitellä! Eli tänään oli ultrarv 20+5 ja arvasin oikein meille on tulossa poika ja tyttö <3 oon niin onnellinen ! Kaikki oli hyvin paitsi edelleen B eli tyttö vauva on yli viikon pienempi ja A poika vastas 20+3. Nyt seuraillaan b vauvan kasvua vähän enemmän kun hänen napanuoransa ei ole ehkä kokonaan kiinni istukassa niin seurataan aiheuttaako tämä jossain vaiheessa enemmän koko eroa. Ja A vauvan päässä oli jotain mitä ei kunnolla saatu katsottua tai lääkäri sanoi, että seuraavalla kerralla tarkastetaan jos olisi paremmassa asennossa :) kuitenkaan mitään merkittävää ei löydetty ja kaikki hyvin :) A (poika) painoi 340g ja B (tyttö)310g <3
 
Noniin nyt kerkiän päivitellä! Eli tänään oli ultrarv 20+5 ja arvasin oikein meille on tulossa poika ja tyttö <3 oon niin onnellinen ! Kaikki oli hyvin paitsi edelleen B eli tyttö vauva on yli viikon pienempi ja A poika vastas 20+3. Nyt seuraillaan b vauvan kasvua vähän enemmän kun hänen napanuoransa ei ole ehkä kokonaan kiinni istukassa niin seurataan aiheuttaako tämä jossain vaiheessa enemmän koko eroa. Ja A vauvan päässä oli jotain mitä ei kunnolla saatu katsottua tai lääkäri sanoi, että seuraavalla kerralla tarkastetaan jos olisi paremmassa asennossa :) kuitenkaan mitään merkittävää ei löydetty ja kaikki hyvin :) A (poika) painoi 340g ja B (tyttö)310g <3

Oi ihanaa, onnea! <3
 
Ihanaa julia! Toivotaan että tyttö vauva kiris veljeänsä kasvussa :happy:


Musta jotenkin tuntuu että kummiskin on tässä kierrossa nyt tärpännyt, kun just oon miettinyt tota koulu hommaa tosissaan ja olis intoa jatkaa opiskeluja, ja oon sitä miettinyt että jospa sitä lykkäis tätä vauva hanketta, mutta en pääse selville ajatuksistani kun kummiskaan en haluais isoa ikäeroa lapsille :confused005 ongelma olis ratkaistu jos nyt olis raskaana, mutta en tiedä pitääkö miehen kans miettiä asiaa uudestan jos menkat alkaa enkä ole raskaana... Että laitetaanko asia jäihin. Ukko kyllä haluaa toisen lapsen niin kovasti, että päätös jää joka tapaukses mun harteille :nailbiting:
Nyt kp22/29
 
Onnea Julia! Toivottavasti kirii kasvussa.

Mullaki mies haluaisi toisen lyhyellä ikäerolla mutta ite haluan eka opiskella lisää ja samoin että mies opiskelisi kanssa eka ja sitten vasta. Molemmilla on kuitenkin jo ammatit mutta halutaan opiskella lisää.
 
Onnea tylli ja julia hyvistä ultrakuulumisista! Oli se vaan jännää käydä ultrassa :)

Tiiätkö marsupilami mä oon välillä miettinyt samaa, tai siis et jatkaisinkin opiskeluja nyt. Hain just yhteen kouluunkin, tosin en vielä tiiä haluanko alottaa uutta koulua kesken vauvavuosien, mut eihän sinne valintakokeeseen edes ole pakko mennä jos siltä tuntuu. Toisaalta tilasin tänään myös ovistestejä kun haluan nähdä tapahtuuko mitään edes vielä :D Veikkaan et raskaudun vasta kun imetys loppuu enkä halua sitä sen takia vielä lopettaa :/ (esikko 11kk) Toivotaan että sulla tulis plussa :) Koska testaat?
 
Onnea tylli ja julia hyvistä ultrakuulumisista! Oli se vaan jännää käydä ultrassa :)

Tiiätkö marsupilami mä oon välillä miettinyt samaa, tai siis et jatkaisinkin opiskeluja nyt. Hain just yhteen kouluunkin, tosin en vielä tiiä haluanko alottaa uutta koulua kesken vauvavuosien, mut eihän sinne valintakokeeseen edes ole pakko mennä jos siltä tuntuu. Toisaalta tilasin tänään myös ovistestejä kun haluan nähdä tapahtuuko mitään edes vielä :D Veikkaan et raskaudun vasta kun imetys loppuu enkä halua sitä sen takia vielä lopettaa :/ (esikko 11kk) Toivotaan että sulla tulis plussa :) Koska testaat?

Onkos sulla menkat alkanut jo? :)
 
Takaisin
Top