pilvikirsikka
Foorumin legenda
Syyskuunmammat 2015
Joulukuun äidit 2019
Helmikuiset 2022
Huhtikuiset 2024
Meidänkään vauva ei laskeutunut missään vaiheessa ja tulikin sitten sektiolla :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onks teillä muilla jääny hirvwet hormoonihöyryt synnytyksen jälkee? :D Musta tuntuu että itken joka asiasta ja pelkkä vilkasu vauvaa saa mut kyynelii ku hän on niin sulonen :D Loppuuhan tää itkeskely joskus? :D
Voi ei! Voimia sinne, erot on aina ikäviä, ootteko kauankin ollut yhdessä?Oi ihanaa onnea talvitintti!! Meillä taitaa menee lusikat jakoon miehen kanssa... eipä taida olla paljon plussatuulia täälläpäin :,(
Noniin nyt kerkiän päivitellä! Eli tänään oli ultrarv 20+5 ja arvasin oikein meille on tulossa poika ja tyttö oon niin onnellinen ! Kaikki oli hyvin paitsi edelleen B eli tyttö vauva on yli viikon pienempi ja A poika vastas 20+3. Nyt seuraillaan b vauvan kasvua vähän enemmän kun hänen napanuoransa ei ole ehkä kokonaan kiinni istukassa niin seurataan aiheuttaako tämä jossain vaiheessa enemmän koko eroa. Ja A vauvan päässä oli jotain mitä ei kunnolla saatu katsottua tai lääkäri sanoi, että seuraavalla kerralla tarkastetaan jos olisi paremmassa asennossa :) kuitenkaan mitään merkittävää ei löydetty ja kaikki hyvin :) A (poika) painoi 340g ja B (tyttö)310g
Onnea tylli ja julia hyvistä ultrakuulumisista! Oli se vaan jännää käydä ultrassa :)
Tiiätkö marsupilami mä oon välillä miettinyt samaa, tai siis et jatkaisinkin opiskeluja nyt. Hain just yhteen kouluunkin, tosin en vielä tiiä haluanko alottaa uutta koulua kesken vauvavuosien, mut eihän sinne valintakokeeseen edes ole pakko mennä jos siltä tuntuu. Toisaalta tilasin tänään myös ovistestejä kun haluan nähdä tapahtuuko mitään edes vielä :D Veikkaan et raskaudun vasta kun imetys loppuu enkä halua sitä sen takia vielä lopettaa :/ (esikko 11kk) Toivotaan että sulla tulis plussa :) Koska testaat?