Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä siirryn tonne pitkään yrittäneiden puolelle eli mut vois poistella listoilta.
marsupilami, etkös se muuten ollut sinä kuka vähä aika sitten sanoi, että nyt on sellainen tunne että on tärpännyt? Olipa oikeeseen osunut fiilis kun plussa sulle pärähti!
Kiitos :) Ja voihan se olla, että mä tänne taas ilmestyn, jos/kun tärppää. Mut nyt ehkä kaipaa enemmän vertaistukea muilta, joilla tää ei mee ihan helpoimman kautta.
Kaikkee hyvää myös teille kaikille
Mulla on vähän ahdistunut olo. Enimmäkseen siks että mä vaan jatkan ja jatkan noiden minipillerien syömistä vaikka ei oikeesti selkeestikkään sovi. Oon nyt 4kk vuotanu joka päivä putkeen. Silti on koko ajan olo et yks liuska viel ym ym. Kun musta tuntuu et jos jätän ehkäsyn vaan kortsulle ni pamahdankin heti paksuks. Ja samalla pelkään et jos tuun heti paksuks ni miten selviin synnytyksestä, mut se et selviinkö mä kahden alle 2vn kanssa? Varmaan ihan yleisiä pelkoja.. täällä oli joillain jo lapsia ennestään, millaisilla ikäeroilla? Miten pärjäsitte? :)