Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos kaikille :happy: yritän vielä ottaa rauhallisin mielin, muttei se oikein meinaa sujua :hilarious: mutta en vielä uskalla ilmoittautua toukokuisten ryhmään :shy: jos tämä nyt on totta niin la olis 30.5 :Heartred vois olla että syntyis mun syntymäpäivänä 4.6! :grin
 
Kaippa tää todeks pitääs uskoa kun ukkokin näki viivan selvästi! Tais pitää paikkaansa tuntemukset että ovis oli aiemmin kun kerta nyt jo noin selkee viiva ei herkällä testillä. Kp vasta 26/29. Maanantaina teen taas testin ja jos viivan vahvuus miellyttää tarpeeks niin tuun toukokuisten ryhmään höpöttämään :)

Olikos täällä vielä kuumeilijoita pilvikirsikan lisäksi? Jos on niin päivittäkää tekin tilanteita :wink
 
marsupilami, etkös se muuten ollut sinä kuka vähä aika sitten sanoi, että nyt on sellainen tunne että on tärpännyt? Olipa oikeeseen osunut fiilis kun plussa sulle pärähti! :joyful:
 
marsupilami, etkös se muuten ollut sinä kuka vähä aika sitten sanoi, että nyt on sellainen tunne että on tärpännyt? Olipa oikeeseen osunut fiilis kun plussa sulle pärähti! :joyful:

Joo sanoin ainakin jotakin sinne päin että "tuntuu siltä että nyt on tärpännyt kun oon alkanut ajattelemaan kouluun palaamista ja vauva hankkeen lykkäämistä" :grin ihanaa kun ei nyt ehkä tuotakaan tartte miettiä :p
 
Kiitos :) Ja voihan se olla, että mä tänne taas ilmestyn, jos/kun tärppää. Mut nyt ehkä kaipaa enemmän vertaistukea muilta, joilla tää ei mee ihan helpoimman kautta.

Kaikkee hyvää myös teille kaikille <3

Ymmärrän kyllä sinua täysin, että haluat siirtyä sinne toiseen ryhmään, sillä saat sieltä enemmän vertaistukea mitä täältä. Toivon todella, että saat pian plussan. :) Kaikkea hyvää sinulle!
 
Mulla on vähän ahdistunut olo. Enimmäkseen siks että mä vaan jatkan ja jatkan noiden minipillerien syömistä vaikka ei oikeesti selkeestikkään sovi. Oon nyt 4kk vuotanu joka päivä putkeen. Silti on koko ajan olo et yks liuska viel ym ym. Kun musta tuntuu et jos jätän ehkäsyn vaan kortsulle ni pamahdankin heti paksuks. Ja samalla pelkään et jos tuun heti paksuks ni miten selviin synnytyksestä, mut se et selviinkö mä kahden alle 2vn kanssa? Varmaan ihan yleisiä pelkoja.. täällä oli joillain jo lapsia ennestään, millaisilla ikäeroilla? Miten pärjäsitte? :)
 
Mulla on vähän ahdistunut olo. Enimmäkseen siks että mä vaan jatkan ja jatkan noiden minipillerien syömistä vaikka ei oikeesti selkeestikkään sovi. Oon nyt 4kk vuotanu joka päivä putkeen. Silti on koko ajan olo et yks liuska viel ym ym. Kun musta tuntuu et jos jätän ehkäsyn vaan kortsulle ni pamahdankin heti paksuks. Ja samalla pelkään et jos tuun heti paksuks ni miten selviin synnytyksestä, mut se et selviinkö mä kahden alle 2vn kanssa? Varmaan ihan yleisiä pelkoja.. täällä oli joillain jo lapsia ennestään, millaisilla ikäeroilla? Miten pärjäsitte? :)

Samaa mäkin pelkäsin, että miten mä oikeesti pärjään kahen alle 2vn kans, ku kuopusta ootin. Vaikka oliki suunniteltu, haluttu jne, mutta kyllä se silti pelotti että mitä jos en pärjää ja muutun ihan hirveen kiukkuseks äidiks. Oli hyvä että se pelko tuli jo raskausaikana, ku sitä sai käsitellä sitte siinä aikana (ihanien hormoneitten kans), ja oli tosi hyvä että mies on ollu työttömänä neiti nro2:sen synnyttyä, nii oon saanu apukädet kotii.
Onhan sitä tässä 4,5kk:den aikana kerenny mielialat vaihdella. Onneks useimmiten on ihanaa ja parempaa mitä oisin voinu kuvitella, mutta on niitäki päiviä (harvoin) ku tuntuu ettei haluu enää sängystä nousta. Oon huomannu senki, että sillon menee päivä huonommin ku oon suunnitellu ittelleni omaa-aikaa (nettisivujen laittoo tai ompelua yms), ja se ei toteudu kun neidit ei meekään nukkuu samaan aikaan päikkäreille niinku yleensä. Eli ei kannata alkaa suunnitelee mitään, vaan nauttii siitä omasta ajasta sitte jos neidit sen suo, nii päivät menee kaikkien osalta paremmin (koska tuntuu et noi mukulat aavistaa HETI jos on suunnitellu jotain) :D Talvee ootan innolla (not), kun pitää kerrospukeutuun ku ulos lähetään. Meillä kun ei oo hissiäkään talossa, niin ulos kannetaan 2 paksupukuista (toivon mukaan ei kiukkuista) neitiä, - tosin esikoinen osaa jo hienosti mennä rappuset ite, - hoitolaukut ja tuplarattaat.
Ps. On muuten sulosta kun neiti 1,5v "imettää" nukkeensa, lauleskelee tuutilullaa ja kun keskeyttää imetyksen huutaa "auau ei saa". Kattonu vähä mallia ku äiti imettää?
 
Takaisin
Top