Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
lauruskaah, sinuna ehkä jatkaisisin vielä pillereiden popsimista. :) Eikös se niin ollut, että 6kk saattaa vuodella ja sen jälkeen näyttää sopiiko vai ei..? Tiedän kyllä tunteen, mäkin aikoinani vuosin pillereistä melkein 6kk, lopetus kävi mielessä mut onneksi jatkoin, sillä vuoto loppui. Jos olisin vaihtanut merkkiä tai muuhun ehkäisymuotoon, olisi sama vuoto saattanut alkaa alusta ja taas olisin vuotanut kuukausi tolkulla... :meh:
 
Tsemit synnytykseen riikkarii ! Toivottavasti käynnistyy helposti :)

Mie olen nyt viikon syönyt minipillereitä ja meinaa aina unohtua. Enkä nyt ihan heti perää toista halua, tääki on pillereistä huolimatta tullu, tosin sillon oli yhistelmäepillerit joita kuite säännöllisesti otin. Sain 3kk paketin neuvolasta, sitten ku nää loppuun niin vaihan kierukkaan jos tää sama homma jatkuu että meinaan unohtaa.
 
Mulla ei oo mahollisuutta minipillerien lisäks ku kapseliin ja kierukkaan. Muita en saa tulppataipumuksen takia. Ja jotku noista oliki et jos minipilsut ei toimi ni ei toimi sekään, oisko kapseli ollu.

Ja tosiaan 5.5kk syöny joista 4kk vuotanu. Tän vuoden aikana oon n. 8kk vuotanu verta alapäästä ja alkaa pinnaa vähän kiristää jo. Alunperin piti nyt jättää ehkäsy pois, mut päätettiin lykätä vähän lopummaks vuotta.. ja sit mä en vaan uskalla lopettaa kun hitusen pelkään raskautumista vaikka samalla haluan sitä kovasti :/
 
Tsempit riikkarille, toivottavasti synnytys lähtee nopeasti käynnistymään! Mikä rv sulla olikaan? :)
 
39+4. Melkosia nää supistukset. Ballongi ollu nyt vajaa 7h ja supistuksia tulee 2-4 min välein. Äsken pyysin lämpöpussia vähä lievittää kipuja. Joutuu kohta suihkuu ku pukkaa kauhian hien päälle joka supistuksella. :S
 
Marsupilamille onnee kovasti, kyllä se ihan ehottomasti plussa on!! :3
Ja riikkariille synnytysonnea kovasti!
Täällä päässä on nyt jännät paikat ku tosiaan erottiin, mutta sitte kännissä tuli vähä puuhailtua... menkkoja ei kuulu ei näy, mutta koko ajan semmonen tunne että ne alkaa.
Onko teillä ollu alkuraskaudessa maha sekasin? Siis ihan kunnon kuralla? Mulla on nyt ollu kaks päivää niin että ihan vettä vaan. Luin jostain että monella on ollu ensimmäisiä oireita just ripuli. Pitääköhän tässä nyt lähtee testikauppaan vai mitä?
 
Mullaki oli sillon alussa kokoajan tunne et "no nyt ne alkaa" ja ravasin vessassa tyylii vartin välein mut ei sit alkanu :D Ja oli joo maha ihan sekasin muutamia päiviä ja kiers oikee kunnolla :D
 
Riikkariille kovasti tsemppiä synnytykseen! :Heartred

Sadelmiina, onko sun menkat jo myöhässä? Kyllä varman kantsiis testi/testejä ostaa :)

Tässä vielä tämän aamuinen testi kp28/29 rv3+5, kyllä se siitä vahvistuu :happy: vähän vain pelottaa kun on ollut selkä särkyä ja alavatsassa jomottelee niin kuin menkat alkais :sad001 esikoisesta ei ollut mitään tälläistä!
 

Liitteet

  • 20160919_072002-1.jpg
    20160919_072002-1.jpg
    503.9 KB · Katsottu: 120
Tässä vielä tämän aamuinen testi kp28/29 rv3+5, kyllä se siitä vahvistuu :happy: vähän vain pelottaa kun on ollut selkä särkyä ja alavatsassa jomottelee niin kuin menkat alkais :sad001 esikoisesta ei ollut mitään tälläistä!

Mulla on välillä kanssa ollut alusta alkaen ihan järkyttäviä kipuja, mutta ilmeisesti kohtu kasvaa, kun kumminkin 14 viikolla mennään vieläkin! :)

Oon jo monta kertaa ollut varma, että nyt tuli keskenmeno, koska kivut on välillä ihan hulluja! Esikoisesta ei ollut myöskään mitään tämmöstä. :)
 
Leipälapio, rauhoittavaa kuulla että muillakin ollut kipuiluja ilman mitään vakavaa syytä :shy:ehkäpä se vaikuttaa ettei ole eka raskaus ja kudokset venyy nopeammin tai jtn... Ei vaan jaksaisi kipuilla kun on taapero pitämäs vauhtia päällä. Toivottavasti tämä ei tästä pahenisi :rolleyes:
 
Marsupilamille onnee kovasti, kyllä se ihan ehottomasti plussa on!! :3
Ja riikkariille synnytysonnea kovasti!
Täällä päässä on nyt jännät paikat ku tosiaan erottiin, mutta sitte kännissä tuli vähä puuhailtua... menkkoja ei kuulu ei näy, mutta koko ajan semmonen tunne että ne alkaa.
Onko teillä ollu alkuraskaudessa maha sekasin? Siis ihan kunnon kuralla? Mulla on nyt ollu kaks päivää niin että ihan vettä vaan. Luin jostain että monella on ollu ensimmäisiä oireita just ripuli. Pitääköhän tässä nyt lähtee testikauppaan vai mitä?
Mulla ei ennen raskautta ollut mut yleensä ennen menkkoja...
 
Ehkäpä mä huomenna meen ostaan, vklp ois pitäny kaiken järjen mukaan alkaa mutta noh, saa nähä. Sillee tottakai haluan vaavin mutta näin eron keskellä semmoset uutiset vois olla huono juttu :( en oikeen tiiä mitä ajatella nyt.
Käyn huomenna ostaan testin. Teen sen ke jos vaan maltan oottaa :p
 
Takaisin
Top