Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Youngmama kiitos! :)

Ja pitääpä korjata, raskausviikkoja on 4 + 4, eli hyvin hyvin vähän, mutta luottavaisin mielin mennään eteenpäin. :) joko nämä hormonit alkaa vaikuttamaan kun alan viikoissa sekoilemaan. :p Laskettu aika olisi siis 15.5.2017 :)
 
Onks teillä muilla jääny hirvwet hormoonihöyryt synnytyksen jälkee? :D Musta tuntuu että itken joka asiasta ja pelkkä vilkasu vauvaa saa mut kyynelii ku hän on niin sulonen :D Loppuuhan tää itkeskely joskus? :D
 
Joo on...:D tunteet kyllä heittelee laidasta laitaan.

Mies tokasi jo että haluaa toisenki vauvan :eek: itte en kyl halua ku vasta 2-4 vuoden päästä
 
Onks teillä muilla jääny hirvwet hormoonihöyryt synnytyksen jälkee? :D Musta tuntuu että itken joka asiasta ja pelkkä vilkasu vauvaa saa mut kyynelii ku hän on niin sulonen :D Loppuuhan tää itkeskely joskus? :D

Mäkin odotin jotain tämmöistä, mutta ei tullut mitään. :D itkettää vaan kaikki asiat edelleen samalla tavalla kun viime raskauden alussa. :) (surulliset uutiset esim.)
 
Okei no hyvä et tää joskus menee ohi :D En oo varmaa koskaa elämässäni itkeny näin paljon ku nytte tän muutaman päivän aikana mitä kotona on oltu :D Veliki sano et "sust tullu iha nyhverö vauvan synnyttyä" :Dd
 
Voin vaa kuvitella kui mää pillitän kuhan vauva syntyy. Tuntuu et nytki itken iha kaikelle ja silmät jatkuvasti turvoksissa ku telkkarissa kissanpentu maukasee nii alan pillittää iha hulluna. :D
 
Joo mä kävin just yhellä neuvolan luennolla jossa puhuttiin tosta baby bluesista, se tulee kuulemma jossain kohtiin synnytyksen jälkeen melkein kaikille mut menee ohikin kuulemma muutamassa päivässä. :D Itse ihmettelisin ihan samanlailla jos en tietäisi tälläsestä :D
 
Onnea talvitintti ja myös sinne mukavaa raskausaikaa!

Oi, Riikkariillä ja Nymlanilla loppu häämöttää! :) Toivotaan että kaikki menee mukavasti! Riikkarii oliko sulla esikoinen? Mulla tais esikoinen olla kiinnittyny pari viikkoo ennen synnytystä, mutta mistäpä sitä ikinä tietää miten nopiaa lähtö tulee. Mää voisin skipata jo suoraa sinne loppuraskauteen, oon niin malttamaton. :rolleyes:
 
Juu esikoinen on:) hirmuna koittanu kävelylenkkejä tehä, kaikki ässät käytössä ja tulista ruokaa syyä ja jumppapallolla pomppia :D ei edes supistuksia tuu nii kai se on myönnyttävä et ei se kotikonstein lähe tulemaan vaa ootellaa ku vauva on ite kypsä syntymään :)
 
Takaisin
Top