Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin esikoista odottaessa murehdin miten pärjätään, mutta ihan turhaan! Meillä menee paremmin kuin hyvin :happy: joten miksei menisi hyvin kahden lapsen kans? :) koko ajan menee elämä eteenpäin ja asiat järjestyy.
Ja ukot on joskus niin isonapasia että ei ne sieltä sen oman navan takaa nää toisen työkuormaa yleensä :D
On ukko sitä monesti ihmetellyt miten jaksan niin hyvin ja on sanonut olevansa tosi kiitollinen ja arvostaa mun jaksamista :) sanoo ettei ite pystyis samaan, paitsi siinä tilanteessa kun olisi pakko jos mä en olisi jostain syystä paikalla :D ollaan ukon kans kyllä ihan yö ja päivä! Mulla riittää hermoa ja kärsivällisyyttä, mutta ukkoa alkaa tuskastuttaa joskus jopa se että annan pojan ite syödä ja sitten se viskoo ruokaa lattialle (minähän ne siivoan niin kumma kun toisen pitää tuskastua :D). Ja sitten mua alkaa naurattamaan kun ukko huokailee, ja voi kauhea kun ei saisi nauraa kun esikoinen oppii että se on hauska juttu sotkea :woot: mutta se on vaan niin huvittavaa kun ukko kattoo meidän touhua ja huokailee ja puhajaa :hilarious:
 
Eiks ookin nannaaa jännä tajuta se että se maha oikeesti on kasvanut! :D Sullakin kohta jo puoliväli! Joko rakenneultraan on aika tiedossa? :)

No on todellakin jännää koko tää prosessi :D Rakenneultra on 27.9, ei oo enää pitkä aika... Päivät tuntuu muutenkin menevän niin nopeesti!

Tänään oli neuvola, olipa ihana taas päästä jutteleen ja kuulemaan pienen sykkeet. Kohdun korkein kohtakin jo navan kohdalla, viime neuvolassa se oli viel tuol ihan alhaalla eikä siitä oo ku neljä viikkoo! Ei ihme et on vähän särkyjä ja muuta ku kasvaa asiat tuolla masussa niin nopiaa :D Rytmihäiriöistä ja alhasesta hemoglobiinista ja siitä johtuvasta hurjasta väsystä huolimatta toosi onnellinen olo!

Paljon onnea plussasta Rille!!! :Heartblue
 
Onnittelut täältäkin plussalle!! Mulla on taas jotenki outo olo, jotenki semmonen toiveikas! Mut toisaalta meillä on vähä sukset ristissä ja ryppyjä rakkaudessa ukon kanssa eikä oo ihan varmuutta meidän yhteisestä tulevaisuudesta...
Noh, tärppää jos tärppää ja sit suunnitellaan meidän suhdetta :D
 
Sadelmiina93, toivottavasti saatte miehesi kanssa asiat selvitettyä ja sovittua, sekä plussatuulia! :)
 
Voi että, menispä aika nopeeta ja päästäs meki rakenneultraan, ois ihana jo nähä pikkunen <3 :) Ei aateltu nyt mennä varhaisultraan ollenkaan vaan päätettiin ootella ja katella rauhassa, hirveeltä tuntuu vaan malttaa :rolleyes: Eilen illalla tuli ensimmäistä kertaa huonohko olo joka jatku vielä aamulla, mutta seki oli niin kevyttä että jos en tietäs raskaana olevani niin laittasin ihan vaan väsymyksen piikkiin... Todellakin niin erilainen viime kertaan nähen! o_O
 
Rille, toivottavasti säästyt rankalta pahoinvoinnilta! Toivotaan, että lievänä pysyy. :) toivotan hyvää odotusaikaa, toivottavasti pystyt nauttimaan raskaudesta. :happy:
 
Talvitintti voi kumpa! :) Olishan se ihanaa, varsinkin kun töissä aion olla ihan viimesille saakka taas, jos vain vointi sallii!
 
Millasia viikkoja porukalla nyt on? :) joko h-hetket lähenee, vai onko täällä muita pikkusilla viikoilla olijoita? Entä yrittäjät? :) meillä menee nyt 5+1 ja pikkuhiljaa alkaa oleen raskas olo. Huonovointisuutta ei oo, mutta selkeetä painon tunnetta on alamahalla ja venyttelykipua. Mietiskelin että ei mulla muistaakseni viimeksi ollu näin tukala olo vielä tässä vaiheessa, kuinkahan tod.näk. kaksoset on jos ei oo sukurasitetta? :D oispa ihana! Ja samalla pelottavaa
 
Tsemppiä rille alkuraskauden vointeihin!

Mä olen onneksi voinut hyvin nyt. :)

Ja riikkarii, kohta sielläkin pieni sylissä, voi kun ihanaa. :)
 
Täällä 35+5! Ollut niin "hankala"'raskaus kyllä etten pahemmin tästä oo voinut nauttia :( Toivon vaan et tulis parin viikon päästä jo ulos ettei tartte ootella ihan sinne lokakuuhun.. :)
 
Ihmettelin kun koko viikon on vaivannut aivan järkyttävä väsymys mikä ei ole mun tapaista ollenkaan, mies haki testin ja eilen illalla ruutuun pamahti samantien kaksi plussaa. ❤️ Laskurin mukaan viikkoja 6 + 4, jos loppuun asti menee, esikoisella ja tulevalla vauvalla ikäeroa tulee olemaan 1,5 v. :)

image.jpeg
 
Takaisin
Top