Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On ukko sitä monesti ihmetellyt miten jaksan niin hyvin ja on sanonut olevansa tosi kiitollinen ja arvostaa mun jaksamista :) sanoo ettei ite pystyis samaan, paitsi siinä tilanteessa kun olisi pakko jos mä en olisi jostain syystä paikalla :D ollaan ukon kans kyllä ihan yö ja päivä! Mulla riittää hermoa ja kärsivällisyyttä, mutta ukkoa alkaa tuskastuttaa joskus jopa se että annan pojan ite syödä ja sitten se viskoo ruokaa lattialle (minähän ne siivoan niin kumma kun toisen pitää tuskastua :D). Ja sitten mua alkaa naurattamaan kun ukko huokailee, ja voi kauhea kun ei saisi nauraa kun esikoinen oppii että se on hauska juttu sotkea mutta se on vaan niin huvittavaa kun ukko kattoo meidän touhua ja huokailee ja puhajaaJa ukot on joskus niin isonapasia että ei ne sieltä sen oman navan takaa nää toisen työkuormaa yleensä :D
Eiks ookin nannaaa jännä tajuta se että se maha oikeesti on kasvanut! :D Sullakin kohta jo puoliväli! Joko rakenneultraan on aika tiedossa? :)