Hyvää tänne kuuluu! :) Varsinkin nyt kun tuli tää ihana yllätys! Millanen tilanne sulla marsupilami?
Kp15/29, ovis oli/on limojen perusteella ja ahkerasti ollaan talleteltu
keho on jo valmistautunut raskauteen parantamalla haju aistia voimakkaasti niin etten vaan syö mitään myrkyllistä
Mä jo ihan luovuin vauva haaveesta, kun ärsytti ukko, kun yks yö tuskaili kun esikoinen vähän itkeskeli enkä heti saanut rauhoitettua, meni sitten olkkariin nukkumaan. Sitten valitti väsymystään, vaikka heräs joskus päivällä
. Sanoin että ite saa hoitaa ens yön (niin tietääs mitä väsymys on), no ei innostunut ajatuksesta. Tuli sitten hetken päästä puheeksi vauvan teko niin sanoin että "en tiedä jaksanko kahta pientä hoitaa yksistään", niin ukko meni niin surulliseksi ja lupas ja vannoi hoitavansa esikoista enemän ja vaikka vauvaakin aina välillä. Yllätyin kuinka kovasti ukko haluaakaan toista lasta
mutta tosiaan aika vähäistä vielä toi esikoisen hoitoon osallistuminen, kerran viikossa ehkä vaihtaa vaipan ja kerran kuus syöttää. Mutta uskon että sitten kun poika on vähän vanhempi niin miehen on helpompi sitä hoitaa
viimmeistään silloin kun poju osaa selvemmin ilmaista mitä haluaa :)
Mua niin ärsyttää, kun oon tälläänen joka ajattelee ihan liikaa mitä muut ajattelee... :banghead:mietin mitä läheiset ajattelee jos meille tulee toinen lapsi, kun meillä kummallakin opinnot kesken, eikä oo omaa taloa, ja mulla ei ole vielä edes ajokorttia, että ajattelevatko että ollaan ihan hulluja kun ei tehdä omaa elämää valmiiks
mutta! Oma on elämämme ja en halua lapsille suurta ikä eroa, ja esikoista kun ei voi nuorentaa
saavat sitten jäädä yhdessä hoitoon, kun mami jatkaa opintoja
kiinnostais kyllä kovasti suorittaa opinnot oppisopimuksella niin ei tarttisi opintotuella kituuttaa, mutta pitäs ottaa asiasta enemän selvää
Hups, tulipas kirjoitettua pitkästi, vaikka piti tehä vain tilanne päivitys
mutta, oli kiva avautua