Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää vastasyntyneen syöminen jaksaa hämmästyttää :D Viime yönä oli 3h rinnalla ja halus sen jälkee vielä lisämaitoa :D Piti pyytää meijän äitiä hakee pienemmät kotiutumisvaatteet kun oli niin paljon pienempi ku mitä ootettiin :D Kotiin ei tosin päästä ku vasta sitte ku haava voi paremmin :) Onko teillä monella tehty sectio ja kauanko meni parantua? :)
 
Vauvat on alkuun tiheästi rinnalla ja kannattaa antaa olla niin paljon kuin viihtyy, koska tilaavat lisää maitoa ja onhan se muutenkin se tutuin ja turvallisin paikka ♡ Vastasyntyneen mahalaukku on vain viinirypäleen kokoinen, sitä riittää täyttämään ihan ne ensimmäiset tipat :) Olkaa paljon iho ihoa vasten eli vauva vaippasilteen sun paidan alle ♡ Joko oot imetyksen tuen fb-ryhmässä? Kannattaa liittyä, nimim tuleva imetystukiäiti ;)

Me kotiuduttiin kolmantena päivänä. Mä pääsin vasta silloin just ja just omin voimin sängystä ylös, mutta kyllä sitä vaan kotona hyvin pärjäs. Mitä enemmän liikkuu, sitä nopeammin paranee :) Viikossa olin jo kovasti parantunut.
 
Oiiii ihan hirmusti onnea tytöstä Oona! Mulla tuli ihan tippa linssiin, hemmetin hormoonit :D Ja ihanaa kun jaksat kirjotella kuulumisia, saa itekin tässä vähän fiilistellä tulevaa :grin

Mulla pärähti lauantaina 18. raskausviikko käyntiin. Tänään kaupungilla kävelin tummennetun ison ikkunan ohi ja kun näin siitä niin hyvin oman peilikuvani, niin ihan säikähin että mitä, onko mulla oikeesti jo noin iso maha!!! On mulla kotonakin kokovartalopeili ja siitä päivittäin itseäni kattelen, mut en oo jotenkin kiinnittänyt huomiota? Monet onki sanonu mulle että "onhan sulla jo toi masukin kasvanut" ja mä oon aina huolettomasti vastannut, että "höpöhöpö, ei mun mielestä ollenkaan." Mua on varmaan pidetty ihan sokeena! :grin

Ei oo enää juuri pahoinvointiakaan ollut, sen sijaan alaselkään iskenyt jäätävät säryt jos vähänkin on pidempään jalkeilla. Mut sata kertaa mieluummin ne kuin se hemmetin oksentelu :p
 
Eiks ookin nannaaa jännä tajuta se että se maha oikeesti on kasvanut! :D Sullakin kohta jo puoliväli! Joko rakenneultraan on aika tiedossa? :)
 
Sitä mahan kasvua ei silla huomaa ite ko sen kans koko aja on :D ja ite järkytyin ko katoin pitkästä aikaa ittee koko vartalopeilistä et mikä pallo! Ko normisti näkee mahan vaa tästä yläkulmasta eikä se nii isolta näin näytä.
 
Tää on niin jotenki helppo vauva et ehtii päivittelee kuulumisia :D Kätilötki naureskellu et en tuu tietää mitää vauvan hoidosta ku tää vaa syö, nukkuu ja kakkaa eikä ees itke muutaku nälkäänsä :D Haavaki alkaa jo parantua et oon jo köpötelly osastolla tänää 3x ja joka kerta tuntuu paremmalta ja paremmalta :) Vielä ku sais mahan toimimaan ni oltas kuulemma kotiin pääsemässä jo keksiviikkona jos ei tuu mitää takapakkia haavan tai kohdun kanssa :) Saatikka vauvan! :)
 
Takaisin
Top