Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo todellakin haluisin alakautta siitä vaan parantuu niin hyvin ja vielä mahtavampaa ois jos tällä kertaa ei edes repeäis ;) mutta viime kerta oli niin hyvä kokemus ja oisin voinu heti lähtee reivamaan tanssilattialle:) mutta olen myös varautunut siihen että jos vauvat eivät käänny myöhemmin oikein päin niin se leikkauskin mahdollinen .. Ja eilen alko rv 19 ja oikeesti mietin kokoajan että jos ne syntyiskin jo rv 36 niin ei oo kyllä pitkä aika enään ! On tää niin jännää <3
 
Oonaa_, tsemppiä ja voimia tulevaan koitokseen! :) toivottavasti synnytys sujuisi ongelmitta. ❤️

julia97, pakko kommentoida sen verran, että kun aloin tätä keskustelua lukemaan alusta asti, niin nyt olen sillä sivulla missä sait vasta tietää olevasi raskaana, ja nyt odotat kaksosia ja viikkojakin tuon verran, onnea! :happy:
 
Tsemppiä Oonaa_ !! :-)

Mulle on aina ollut itsestäänselvyys että ristiäiset pidetään, ja mulla on ollu jo kauan pari tosi kivaa tytön nimeä mielessä, pojalle nimiä on kans pari mutta ei oo vielä tullu semmosta "tosihyvää" nimeä vastaan :-D Onneks on aikaa miettiä vielä huhtikuuhun asti :-D
 
Tsemppiä Oonalle!
Mulla käynnistettiin myös lääkkeillä ja mulla on kyllä siitä hyvät kokemukset :) en nyt muista että mistä tilanteesta lähdettiin, mutta mua myös silloin toppuuteltiin että menee monta päivää ennen kuin pieni syntyy mutta synnytys käynnistyi jo ensimmäisenä lääkkeitten oton jälkeisenä iltana ja samana yönä poika olikin sitten sylissä :)
Sitä myös sanottiin että supistukset olisi paljon kivuliaampia kuin "normaalisti" käynnistyneessä synnytyksessä. Mun kokemus kuitenkin on se että pelkäsin turhaan, olin aluksi ammeessa reilun tunnin ja vesi vei pahimmat kivut pois. Myöhemmin sain epiduraalipuudutuksen, joka tosin jäi toispuoleiseksi. Ehkä aika on hieman kullannut muistoja mutta sanoin kyllä heti synnytyksen jälkeenkin miehelle, että en olisi uskonut että niin "vähällä" kivulla selviää :)
 
Mullaki on ilmesesti lääkkeet jo tehonnu, supistuksia (ihan sika kipeitä) tulee alle 10min välein, yhessä vaiheessa oli 2min välein mut laantu sitte. Lähetin miehenki kotii syömää ja nukkumaan välillä kun itekkin pystyn lämpötyynyn kanssa nukkumaan! Sain vaan 2pillerin puolikasta tänään, ja lääkäri sano pari tuntia sit että katellaan myöhemmin tilannetta että avaaks nää paikkoja ja et annetaanko lisää vai jatketaanko huomenna. Oon tosi väsyny ja se luo pahaa oloa mut koitan torkkua aina välillä :D Puhuttii myös kipupiikistä ja unilääkkeistä ja katotaan niitä kätilön kanssa kohta :)
 
12aikaa puhkastaa kalvot, kanava hävinny ja 2cm auki! Lääkäri meinas et osastolla puhkastaa et salii siirrytää vasta sen jälkeen. Kipupiikillä (kiitos vinkistä muuten!!) nukuin yön ja sai hyvin untaki :) Nyt on kyllä tosi huono olo mut sain oksennuspussin varuilta että jos tulee jotai. Hirmu jännää!! Tänään meille tulee vauva❤
 
Tsempit oonalle :)
Mulla on ollu eilisestä lähtie jotenki iha hölmö olo. Eilen vauva liikku super paljo mahassa ja supisteli koko päivän. Jospa ois paikkoja kypsytelly nuo supparit nii etenis johonki.
 
Oi tsemppiä kovasti oonalle!! Kerrohan oona heti ku jakselet et miten meni!
Meillä yritys jatkuu... nyt ois ne parhaat päivät menossa, jospa mullaki tärppäis!!
Sain viimein androidillisen puhelimen nii sai sovelluksen jolla tätä foorumia pystyy nopeempaa seuraamaan :) voi olla enemmän hengessä mukana :)
 
Täälläkin ehdittiin jo toivoa lähtöä synnärille ku markkinoilla käväsin ja oli hirveät poltot mut ei...No, ehkä se oli vaan parempaa esimakua ; ei oo aikasemmin ollut niin pitkäkestoisia ja voimakkaita kipuja :o
 
Ihanaa Oonaa, paljon onnea! ♡ Meidän poitsu syntyi kans lopulta kiireellisellä sektiolla, kun sykkeet romahteli. Paranemisia, kyllä siitä äkkiä onneksi paranee :)
 
Takaisin
Top