Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää on aika paha tilanne, olin aikasemmin mutta nyt on muuttunut mieli vähän toiseen suuntaan. En oikein tiedä mitä pitäis tehdä.Hurjaa tuollainen. Täällä on vähän samanlainen tilanne, tunteet miten sattuu, masennusta ja mies vähän tollanen.
Toi juominen on kyllä inhottavaa. Yhtään en osaa sanoa varmaksi, että tuleeko hän muuttumaan, mutta oletko sä onnellinen hänen kanssaan?
Ja ymmärrän hyvin, miksi ei seksikään maita
Tuntuu ihan siltä kun olisin tehnyt harkinta virheen miehen suhteen. Oon ihan umpikujassa enkä tiiä mitä pitäis tehdä.Et todellakaan ylireagoi. Musta on hyväksyttävää tuntee olonsa paskaksi jos se kohtelee sua kaltoin, varsinkin jos mies on noin ''kiinnostunut'' lasten hankinnasta.
Tuntuu ihan siltä kun olisin tehnyt harkinta virheen miehen suhteen. Oon ihan umpikujassa enkä tiiä mitä pitäis tehdä.
Joo raskaana ollaan rv. 7+0.. Ei tätä nyt kauaa oo vielä ollut. Mä päätän ainakin koittaa jos jotain tapahtuis hyvään suuntaan. Ja en mä aborttia haluakkaan tehdä missään nimessä, koska mä haluan tän joka tapauksessa itse.. potkin sit miehen pihalle jos näyttää siltä et mikään ei muutu...Jos olen nyt oiken ymmärtänyt, niin olet jo raskaana. Kuinka pitkällä olitkaan? Aborttia en sun kohdalla kannata, koska lapsi olisi ainakin sinulle hyvin toivottu, mutta sanotaanko nyt näin: Jos olet suurimman osan ajasta paskana miehen takia - lähde jos meininki on ollut tuollaista jo jonkin aikaa ilma muutoksia ja huomautteluita. Mielummin keskityt yhteen lapseen, etkä mieheen joka ei ole vielä niin kypsä kuin mahdollisesti tulee tulevaisuudessa olemaan. Kuvittele nyt tilanne josssa teilä olisi lapsi ja mies ei ole muuttunut. Sä tuut palamaan loppuun henkisesti. Mutta en ole sinua määräämässä. Tiedän vain henkilökohtaisesta kokemuksesta miltä susta tuntuu :)
Ei tätä nyt kauaa oo vielä ollut. Mä päätän ainakin koittaa jos jotain tapahtuis hyvään suuntaan. Ja en mä aborttia haluakkaan tehdä missään nimessä, koska mä haluan tän joka tapauksessa itse.. potkin sit miehen pihalle jos näyttää siltä et mikään ei muutu...
Päinvastoin, paransit vaan mieltä.:)Ja tarkoitus ei ollut pahoittaa milläkään tavalla sun mieltä :) Toivotaan jos vaikka tapahtuisi muutoksia.
Tietysti voihan se olla, et sun mies ei oo vielä oikeen ymmärtänyt sitä vauvaa ja raskautta ja että vasta tyyliin neuvolassa asiat rupee konkretisoitumaan hänelle.