Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tunsin, kun poika heitti kärrynpyörää.. Jossain vaiheessa en muista tunsinko, mutta meillä oli semmonen ongelma, että pojan sydänäänet tipahtivat, eikä sen jälkeen pysyneet hyvinä niin siksi käyrä. Synnytys päättyi vauvan ahdinkotilaan.
Mutta jos joudut sairaalassa vielä pitkään olemaan ja kivut muuttuvat sietämättömiksi, suosittelen sitä kipupiikkiä. :) en muista oikeeta nimeä! :D
Mites oonalla?
Yön olin sairaalassa, vauva ei suostu liikkumaan ni nää seurailee sitä.. Sykkeet vaihtelee pikkusella myös tosi paljon.. oottelen tässä just et lääkäri ultrais et pääseekö kotiin vai pitääkö jäädä tänne vielä. Supistuksia tulee 10min välein joko kipeesti tai ei :)
Tää on myös superjännää ku kuulen aina ku joku synnyttää pikkasen ja oon alkanu jokasesta itkemään ku on kuulunu vauvan itku :D
No harmi, kun ei oo edennyt.
Onkos sun mies siellä vai lähtikö takas? :D
Tuskin sä oona yhtenäkappaleena kotia pääset
Oho. Minä en ainakaan olisi sua kotia päästänyt varsinkin jos vauvan sydän äänet vaihtelee? Ja supistuksia tulee säännöllisesti ootko paljon auki?