Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppii oona!:smiley-bounce012

Mitähän Rillelle kuuluu? :eek: jos vielä seuraat tätä ketjua niin olis kiva kuulla sunkin kuulumisia! :happy:

Tsemppiä oona! :)
Ei voi uskoa, että monella meistä voi vauvat olla jo 4-5 kk, että aika menee näin liitämällä <3

Kanavaa jäljellä 1.5cm et ei oo käynnistyny vielä, liikkeitä tosin niin vähän et joudun olee käyrillä vielä.. ja jos ei ala löytyy liikettä ni joutuu jäämää yöks.. :( oon jotenki tosi pettyny et ollu nii kauheita kipuja mut sit ei oo käynnistyny ja vähän oon kauhuissani et pikkunen ei liiku.. :( Oisin ollu jo ihan valmis puskee tän pihalle yksiöstään!

Höh oonaa, tiedän ton tunteen.. Kun menin sairaalaan oli yhtä vähän tapahtunut, vaikka suppareita tuli 4min välein.

Lapsi kyllä syntyi siitä 20h, mutta makasinkin melkeen sen koko 20h käyrässä, joka oli ihan helvettiä. Mutta merkittävästi mulla alkoi alapäässä tapahtua vasta muutamia tunteja ennen vauvan syntymää. :)

Jos et pysty nukkumaan, pyydä semmonen kipupiikki.. Mä sain sen ansioista levättyä niin alkoi paikatkin aukeemaan vauhilla! :)

Plää toivotaan että tulis pian! :)

Leipälapio; tunsitko supistusten välissä liikkeitä? :) Ja oon ihan hyvin pystyny nukkumaan ainaki vielä toistaseks et on tullu päiväunia otettua eilen aamusta asti vähä väliä :D

Tunsin, kun poika heitti kärrynpyörää.. Jossain vaiheessa en muista tunsinko, mutta meillä oli semmonen ongelma, että pojan sydänäänet tipahtivat, eikä sen jälkeen pysyneet hyvinä niin siksi käyrä. Synnytys päättyi vauvan ahdinkotilaan. :(

Mutta jos joudut sairaalassa vielä pitkään olemaan ja kivut muuttuvat sietämättömiksi, suosittelen sitä kipupiikkiä. :) en muista oikeeta nimeä! :D

Tunsin, kun poika heitti kärrynpyörää.. Jossain vaiheessa en muista tunsinko, mutta meillä oli semmonen ongelma, että pojan sydänäänet tipahtivat, eikä sen jälkeen pysyneet hyvinä niin siksi käyrä. Synnytys päättyi vauvan ahdinkotilaan. :(

Mutta jos joudut sairaalassa vielä pitkään olemaan ja kivut muuttuvat sietämättömiksi, suosittelen sitä kipupiikkiä. :) en muista oikeeta nimeä! :D

Joo pitää muistaa toi kipupiikki jos tänne pitää jäädä ja ei saa nukutuks! Oon kyl tosi piikki kammonen etet, oikee ihanne synnyttäjä :D

Suosittelen kanssa kipupiikkiä ja panadolia ! Niillä selvisin sen 2yötä ennen ku synnytys vasta oikeesti käynnisty :D

Mites oonalla? :p

Yön olin sairaalassa, vauva ei suostu liikkumaan ni nää seurailee sitä.. Sykkeet vaihtelee pikkusella myös tosi paljon.. oottelen tässä just et lääkäri ultrais et pääseekö kotiin vai pitääkö jäädä tänne vielä. Supistuksia tulee 10min välein joko kipeesti tai ei :)

Tää on myös superjännää ku kuulen aina ku joku synnyttää pikkasen ja oon alkanu jokasesta itkemään ku on kuulunu vauvan itku :D

Yön olin sairaalassa, vauva ei suostu liikkumaan ni nää seurailee sitä.. Sykkeet vaihtelee pikkusella myös tosi paljon.. oottelen tässä just et lääkäri ultrais et pääseekö kotiin vai pitääkö jäädä tänne vielä. Supistuksia tulee 10min välein joko kipeesti tai ei :)

Tää on myös superjännää ku kuulen aina ku joku synnyttää pikkasen ja oon alkanu jokasesta itkemään ku on kuulunu vauvan itku :D

No harmi, kun ei oo edennyt. :(

Onkos sun mies siellä vai lähtikö takas? :D

Tuskin sä oona yhtenäkappaleena kotia pääset :wink

Kotiin pääsen yhtenä kappaleena! Lääkäri kyl sano et ens kerralla ku tulee tänne ni ei pääse :D Harmittaa vähän, oisin ollu jo ihan valmis synnyttää ja hengailee jo vauvan kanssa! :D No ens kerralla sit! :D

Oho. Minä en ainakaan olisi sua kotia päästänyt :p varsinkin jos vauvan sydän äänet vaihtelee? Ja supistuksia tulee säännöllisesti o_O ootko paljon auki?

Oho. Minä en ainakaan olisi sua kotia päästänyt :p varsinkin jos vauvan sydän äänet vaihtelee? Ja supistuksia tulee säännöllisesti o_O ootko paljon auki?

Ne ei saanu (kumpikaa lääkäri mitkä mulla oli) sitä selville et paljon auki ku vauvan pää niin alhaalla et se häiritsee tai jotai(??) :D Mut kanavaa 1.5cm :D ja kai ne uskoo et pärjään kotona :D Nukkuessahan tää kotona olo nyt on menee mut ei mitää raaski kauheesti tehä :D

Ja häiritsee kans ne sydän äänet mut ne kovin vakuutteli et ei oo mitää syytä huolestua ?!? Ja ainahan sinne voi takas mennä jos alkaa liikaa huolettaa :)

Takaisin