Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ollu jo jotain ruokia kohtaan himo, mutta kun eteensä saa niin alkaa ällöttää. Eilen viimeks kuola valuen halusin riistakäristystä ja kun oli valmista niin sain pari lusikallista alas. Salamipizzaa himoitsin pari viikkoo sit ja sitä söinkin melkeen viikon ennenku alko tökkimään. Muitakin ruokia kokeilin mutta ällötti vaan.

Viime raskaudessa himoitsin amerikkalaista juustokakkua niin että lähin keskellä yötä huoltoasemalta puuttuvat jutut hakemaan ja aloin leipoo. Ja sinne 24h huoltsikalle matkaa joku 50 km, mutta pakko oli lähtee kun ei nukutuks saanu. Nyt toivon ettei niin vahvoja mielitekoja tuu että yöunetkin menee.

Alussa tein cocktail-tikkuja mihi laitoin metvurstia,suolakurkkua ja salmiakkia :D Siis ai että se oli hyvää XD ja ennenku tiesin olevani raskaana teki ihan hirveesti mieli hamppareita ja niitä käytii välillä yöllä kolmeltaki ostamassa :D Ja eilen tuli kauhee hino saada Sinuhen omenahillomunkkeja ni soitin isille lähteekö ostaa mun kanssa et hätätilanne pakko saada :D Muuten ei oo tainnu olla mitää kummallisia :D

Minttukarkki, onnittelut raskaudesta (ja muillekin)! :) luen aikaisempia viestejä niin silloin sulla oli vielä yritys päällä, ihanaa että nyt masussa on asukki. :)

Ja kiva jos tässä keskustelussa on muitakin lahtelaisia! :p

Ennen kuin tiesin olevani raskaana, alkoi kaupassa yhtäkkiä tehdä mieli suolakurkkua ja sitä oli pakko saada (vaikken normaalisti syö). Kotona innoissani aloin sitä syömään, ja sain vain pari palaa nielaistua alas, sitten alkoi tökkimään. Silloin miehen kanssa mietittiin, että oonkohan nyt raskaana kun oli niin kummallista.. :) mulla ei mitään outoja mielitekoja ollut, ennemminkin jos jotain alkoi tekemään mieli, niin sitä piti saada heti-just-nyt. Raskausaikana mulla oli pakkomielle haistella suihkusaippuoita, käsirasvoja, pesuaineita ym. Välillä mulla kesti valita 15min käsisaippua kun mietin, mikä varmasti tuoksuisi hyvälle. :grin

Alussa oli lämpimät voileivät. Sitten ei suuremmin ollut mitään mutta lopussa oli jäätelö.. Sitä oli vaan pakko saada joka päivä :D

Talvitintti, sulla kyllä aikamoinen homma jos meinaat koko ketjun lukea! :D

Alussa tein cocktail-tikkuja mihi laitoin metvurstia,suolakurkkua ja salmiakkia :D Siis ai että se oli hyvää XD ja ennenku tiesin olevani raskaana teki ihan hirveesti mieli hamppareita ja niitä käytii välillä yöllä kolmeltaki ostamassa :D Ja eilen tuli kauhee hino saada Sinuhen omenahillomunkkeja ni soitin isille lähteekö ostaa mun kanssa et hätätilanne pakko saada :D Muuten ei oo tainnu olla mitää kummallisia :D
Hyi kauhia xD
Mitäs teille kaikille kuuluu? :)

Talvitintti, sulla kyllä aikamoinen homma jos meinaat koko ketjun lukea! :D

Haha jep, mut musta on kiva lukea ihan alusta alkaen teidän juttuja, pysyy kärryillä vähän paremmin kun tietää entuudestaan asioita. :) nyt kun näin yks kaks pomppasin höpöttelemää :p

Kuinka moni täällä on raskaana ja kuinka monella on lapsi/lapsia? :)

Minäkin raskaana, rv 15+5 :)

Mulla on vaavi nyt alkanut painaa rakkoa tosissaan, mä oon tänään käynyt varmaan tuhat ja sata kertaa vessassa :D Öisin kyl rasittavinta ku tarvii herätä sen ihan vähintään kaks kertaa vessaan, millään ei jaksaisi nousta mutku ihan pakko kun sattuu :D Mut pienempi vaiva kuitenkin ku se jatkuva paha olo ja oksentelu, nykyään tulee oksu vaan jos ei saa heti aamulla ruokaa nenän alle kun saa silmät auki... Ukko siis kiikuttaa mulle joka ainoa aamu aamupalan sänkyyn, kun ei kestä katella mun oksentelua enää :D

Täällä raskaana kanssa vieläkin.... huomenna alkaa rv41 :D niiiiiiin ärsyttävää :D Tulee painostettu olo ku kaikki kyselee kokoajan et "No eikö se nut vieläkään ole ulkona?!" "Joko lähetään viemään sua synnärille" "no ei kukaan ole sinne vielä jäänyt"

Hngh.

Täällä raskaana kanssa vieläkin.... huomenna alkaa rv41 :D niiiiiiin ärsyttävää :D Tulee painostettu olo ku kaikki kyselee kokoajan et "No eikö se nut vieläkään ole ulkona?!" "Joko lähetään viemään sua synnärille" "no ei kukaan ole sinne vielä jäänyt"

Hngh.

Höh, voimia viimeiseen viikkoon. :(
Onko sulla milloin yliaikaiskontrolli?

Onko supistukset kokonaan loppuneet? :o

Höh, voimia viimeiseen viikkoon. :(
Onko sulla milloin yliaikaiskontrolli?

Onko supistukset kokonaan loppuneet? :o

Kiitos! :) 41+5 ois yakontrolli eli ens viikon keskiviikkona ja jos epäkypsät paikat ni ootellaa ens viikon perjantaita et sillon sit viimestää käynnistys ku rv42 :D ja joo ne loppu eilen illalla kokonaa mut maha tipahti tänää et jospa se viikonloppuna tulis ku isiki ois lomilla et oottelee isin ääntä ja lupaa syntyä :D

Täällä ollaan raskaana viikolla 36.
Eläpä nannaa kuule mitään, mun yöunet alkaa sillä et ekat kolme-neljä tuntia ku yrittää alkaa nukkuu kuluu siihen et puolen tunnin välein käyää pissalla ja sen jälkee on jo lonkat makaamisesta nii kipiänä et seuraava tunti menee löytää hyvä asento. :D loppu yön käyn pissalla tunnin-kahen välein. Nyt vauva painaa vissii pahimmillaan rakkoa ja en pärjää kauppareissuakaan ettenkö kävis just ennen ja kaupan jälkee pissal.

Takaisin