Ne ei saanu (kumpikaa lääkäri mitkä mulla oli) sitä selville et paljon auki ku vauvan pää niin alhaalla et se häiritsee tai jotai(??) :D Mut kanavaa 1.5cm :D ja kai ne uskoo et pärjään kotona :D Nukkuessahan tää kotona olo nyt on menee mut ei mitää raaski kauheesti tehä :D
Ja häiritsee kans ne sydän äänet mut ne kovin vakuutteli et ei oo mitää syytä huolestua ?!? Ja ainahan sinne voi takas mennä jos alkaa liikaa huolettaa :)
No munkin mielestä outoa, että ne päästi jos sydänäänet ei ollut täydelliset.. Mulla ne piti käyrässä koko ajan, enkä saanut tehdä mitään. Vessaan kävivät vain aina päästämässä jos pyysin. Enkä saanut kivunlievityksiä, paitsi ilokaasua sen takia ennen loppua.. Ja ne otti verikokeita multa ja anto jotain pillereitä eikä antanut syödä, että sen verran vakavaa oli.
Ja mulla siis vauvan sydänäänet hävisivät kokonaan yhdessä vaiheessa, sen jälkeen olivat liian korkeat ja sen jälkeen niissä ei ollut sitä vaihtelua. Sanoivatko sulle mikä niissä sydänäänissä oli?
No loppu tulos ei ollut kovin ihanteellinen siitäkään huolimatta, että tarkkailivat koko ajan.