Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on muutamat hm mammafarkut ja vähä meinaa olla semmosia että pitää koko ajan nostella. Nyt sain mamalicious mammafarkut ja ne ainaki tuntuu tosi ihanilta, vielä ei oo ollu tarvetta muuta kuin kokeilla eli en muuta osaa sanoa ku että tosi mukavat jalassa :)

Aaa oon niin innoissani!! Aamulla alkanu vaimeet supistukset, niin et pystyin nukkumaan niiden kanssa! Oispa siistiä et jos nää nyt voimistuis ni pääsis illalla/yöllä vaikka jo synnärille :) Pelkäsin et ne kivut ois ihan kauheita heti alusta asti mut ainaki nää on siedettäviä vielä ja oon ihan into piukeena!! :D Pitää varmaa koittaa mennä ravaa noit rappukäytävän portaita et voimistuis riittävän koviks!!! :D

Onks teitä eka jännittäny/pelottanu synnytyksen alku mut sit ootte ollu iha rauhallisia ku on alkanu supistukset?

Nonii:) pietää peukut pystyssä et supparit jatkuu ja voimistuu!
Mulla on ollu tiistaista asti semmone fiilis et en pelkää ja ressaa synnytystä yhtää ja on luotto itteeni et hyvin menee, kuha vaa se alkaa. Toisaalta ei haittais vaikka alkais mut haluaisin pysyä viel kasassa ens viikon ku siskolla rippijuhlat. :D
Nyt on vaavelilla semmone hikkatsempalo menossa et koko maha hytkyy ku viimestä päivää. Hiukka rasittavan tuntosta xD koko viikon tullu supistuksia ilman kipuja ja kivuilla, tiistaina lääkärille, saa nähä onko paikat pehmenny jne.

Toivottavasti alkais tapahtuu ! Suosittelen rappusia ja rivakasta kävelyä. Niin mulla ainaki supistukset lähti kovenee

Toivottavasti alkais tapahtuu ! Suosittelen rappusia ja rivakasta kävelyä. Niin mulla ainaki supistukset lähti kovenee

Joo kävin äsken noita rappusia ravaamassa ja ainaki sen jälkee on tullu nyt muutama super kivulias :D jos alkaa laantuu ni pakko mennä jatkaa :D On vaa niin kurja ku ei happee saa kunnol ku hengästyy ku iha tukossa koko kroppa :D

Mulla supisteli viikon ennen synnytystä ahkerasti ja kivuliaasti. :) kyllä se sitten viimein tuli! :D ja mulla ei kauheesti enää supistusten alettua pelottanut, ainoastaan pelotti että voiko vauva hyvin.

Sitten kun ihan puun takaa kuulin, että pitää ponnistaa alko pelottaa ihan uskomattoman paljon. :D

Tsemppiä oonaa, ja toivotaan että pieni tulisi pian! :)

Mulla supisteli viikon ennen synnytystä ahkerasti ja kivuliaasti. :) kyllä se sitten viimein tuli! :D ja mulla ei kauheesti enää supistusten alettua pelottanut, ainoastaan pelotti että voiko vauva hyvin.

Sitten kun ihan puun takaa kuulin, että pitää ponnistaa alko pelottaa ihan uskomattoman paljon. :D

Tsemppiä oonaa, ja toivotaan että pieni tulisi pian! :)

Wooo toivottavasti tää tulia vähä nopeemmalla temmolla ku viikon etukäteis supistukset :D Kiitos toivotaa tosiaa juu! :) Etenki ku tuo miekkonen huomenna taas joutuu kasarmille palaamaa ni ois kiva ees sairaalaa päästä hänen kanssaa :D

Wooo toivottavasti tää tulia vähä nopeemmalla temmolla ku viikon etukäteis supistukset :D Kiitos toivotaa tosiaa juu! :) Etenki ku tuo miekkonen huomenna taas joutuu kasarmille palaamaa ni ois kiva ees sairaalaa päästä hänen kanssaa :D

Niinpä, toltakin kannalta ois hyvä että synnytys alkaisi ennen hänen lähtöään!!

Paljon hän saa isyyslomaa vauvan synnyttyä? :)

Niinpä, toltakin kannalta ois hyvä että synnytys alkaisi ennen hänen lähtöään!!

Paljon hän saa isyyslomaa vauvan synnyttyä? :)

12päivää ja se pitää pitää vissii ekan kahden kuukauden (vai peräti ekan kuukauden?? En yhtää muista! :confused: )aikana lapsen syntymästä :)

Pääseekö sulla mies synnytykseen ? Mulla mies pääsi lähtee seuraavalla bussilla klo 4 ku 12 soitin että ala tulla. Oli sitte 7 paikalla :) pietti heti isyysloman siihe putkee

Pääseekö sulla mies synnytykseen ? Mulla mies pääsi lähtee seuraavalla bussilla klo 4 ku 12 soitin että ala tulla. Oli sitte 7 paikalla :) pietti heti isyysloman siihe putkee

No toivon mukaa pääsee :) Jossei ni äiti on luvannu tulla mun kanssa :) Ja siis muutenki äiti luvannu tulla nii pitkäks aikaa et mies pääsee paikalle :)

Oona onko kaikki ok? :)

On :) Koko yön tullu jonkun asteen supistuksia, vaihtelee kauheesti et onks kipeitä vai ei :D Kolmen aikaa tuli ihan kauheesti kipeitä ja säännöllisiä ja meinasin et lähetään mutta ne sit laantu. :( Kauheeta tällänen odottelu :D

Takaisin