Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootteko ostanu noita h&m mamma farkkui? Ostin ja ne oli alkuu hyvät mut sit ku ne pesi kerran ni ne alko vaa valuu ja ei pysy enää ollenkaa päällä? Ois kiva laittaa farkut mut en haluu olla kokoaikaa nostamas niitä :D Ootteko ollu tyytyväisiä niihin? Jos ootte ostanu jostai muualta ni mistä ja oliko hyvät?? :) (ennakoin jo jos joskus on taas tarve ostaa ni haluun kuulla kokemuksia ja suosituksia!) :D
Oon, kahdet erilaiset. Munkin mielestä tosi huonot!
Tähän raskauteen ostan kyllä jostain muualta äitiyshousut! Name itillä vissiin ois parempia. :)
Vähän myöhässä vastailen, mutta ku ei oo ehtiny ku tuo esikoinen on aika menevä tapaus ja pienempi on muuten vaan hassu syliapina, joka on hirveen kiinnostunu tarraamaan puhelimesta jos sitä käytän :D mutta niin! Meillä on käytössä Britax b-agile double -tuplarattaat, ja oon tykänny tosi paljon. Ikäeroo tytöillä on 1v2kk, eli toinen istuu (hahhahaha istuu just joo) ja toinen makaa. Tossa saa just säädettyy sen selän kokonaan makuuasentoon, voi ostaa kantokopan tai vaunukopan toiselle puolelle. Eturenkaat pyörii, mikä on hyvä kaupassa ku käy tms, ja kevyet! Plussaa seki miten sinne alakoriin saa ne tavarat, helposti eestä avaamalla luukut ja se kuinka helposti ne menee kasaan ja kuinka pieneen! Ja mahtuu hyvin kaikista ovista, kun ne on vaan 74cm leveet. Eikä ollu hinnalla pilattu.Täälä myös kovasti mietin ja kauhistelen tuplien ostoa. Mua houkuttais kovasti bugaboo donkey duot mutta ne on niin järkyttävän kalliit. Muita tuplia en oo vielä ees kyllä vilkuillu. Onko jollakin kokemuksia tai muuten vaan tietoja tuplista?
Name itillä SUPER hyvät raskausfarkut! Hintaakin kyl 40-50€, mut on kestäny puolet raskaudesta kun äkkäsin ne vasta sillon :DOon, kahdet erilaiset. Munkin mielestä tosi huonot!
Tähän raskauteen ostan kyllä jostain muualta äitiyshousut! Name itillä vissiin ois parempia. :)