Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
20160819_170741.jpg
mikä tuo miun käsi on näyttää ihan podarin kädeltä :D mut joo tässä miun tän hetkinen kaksos maha olevinaan :D ! Rv 17+1 ja paino vieläkin -1,3 kg :)

0ba7b00aab93827173b68b73f6fe6540

Tossa mun rv 36 maha..

Miehen piti tulla tänään lomille ja niin että 8 kotiin niin 4 laitto että ei pääsekää lomille ja ei ees itte tiiä miksei vaikka armeijassa sanottu et on sit joka vkoloppu vapaat ku lapsi syntyny(ellei oo mettäkeikkaa)... argh ottaa päähän ku koko viikon oottanu!

Julia97 maha on nii pieni! Sulla muka kaks tuolla ja mulla oli tommone maha ennenkö olin etes raskaana xD ja youngmama97 mite sääki oot nui pieni!
Tiiän tunteen ku oottaa kauan et näkee miehen ja sit perutaa viime hetkellä :/ meil oli samaa hommaa sillo ennen mun muuttoa. Inhottavia pettymyksiä:(

Ootteko ostanu noita h&m mamma farkkui? Ostin ja ne oli alkuu hyvät mut sit ku ne pesi kerran ni ne alko vaa valuu ja ei pysy enää ollenkaa päällä? Ois kiva laittaa farkut mut en haluu olla kokoaikaa nostamas niitä :D Ootteko ollu tyytyväisiä niihin? Jos ootte ostanu jostai muualta ni mistä ja oliko hyvät?? :) (ennakoin jo jos joskus on taas tarve ostaa ni haluun kuulla kokemuksia ja suosituksia!) :D

Oon, kahdet erilaiset. Munkin mielestä tosi huonot!

Tähän raskauteen ostan kyllä jostain muualta äitiyshousut! Name itillä vissiin ois parempia. :)

Oon, kahdet erilaiset. Munkin mielestä tosi huonot!

Tähän raskauteen ostan kyllä jostain muualta äitiyshousut! Name itillä vissiin ois parempia. :)

Mäki meinasin eka tuolt name itiltä mut sit jotenki tarttu noi henkka maukat :D en kyllä toiste tee sitä virhettä, toi mahan päälle tuleva resoriki hajos tyylii ekan pesun jälkee.. :(

Mulla pysy hm farkut hyvässä kunnossa sen maaliskuusta- heinäkuuhun. Vieläki käytän niitä ku oikei mahu vanhoihin farkkuihin. Menee jalkaan mutta nappi ei mee kii :D hmltä toiset ostamat farkut taasen meni kesäkuussa rikki ku rispaantu ihan yläreodestä sivuilta auki

Alan ihan tosissaa nyt harkittee et toinen meistä siirtyy nukkumaan yönsä tonne vierashuoneeseen. Tuo ukko kuorsaa koko aja oli asento mikä hyvänsä ja kaikist eniten sillo ko sillä on töihin seuraavana aamuna. 12 asti maannu vieressä ja potkinu ja käännelly sitä et josko joku asento hiljentäs sen mut ei. :D

Riikkari, mä oon nukkunut monta vuotta korvatulpat päässä, auttaa tosi paljon unen laatua ja ei häiritse ainakaan mitkään äänet.. :D

Jeps täytyy lähtä huomenna tulppa ostoksille. Kaikki sanoo et kyllä sää totut siihe ääneen ja sitte et osaa nukkua ilman sitä. Ja pyh, neljä vuotta menny ja kaikist paras on nukkua jos ukko on yövuorossa xD

No mä en ainakaa ikinä tottuis.. Häiritsee kaikki pienetkin pihaukset. Ja sit vauvakin möykkää semmosta turhaa yöllä, niin peittää ne äänet.. Mutta silti herään aina jos vauvalla nälkä, ennen kun se edes itkee. :)

Toine mikä on iha syvältä on ku tuo on nii levoton nukkuja. Se pyörii ja potkii ja lätkii käsiä mite sattuu. On pitäny nyt opetella nukkuu ite siihe selin ko se muutaman kerran on polvella moukassu mua mahaan tai lätkässy käjellä. Ei tulis kuuloonkaa et uskaltaisin lasta meijän väliin nukuttaa. :D

Riikkarii onks sun mies käyny lääkärillä puhumas tost kuorsauksesta? :) Meillä iskä kuorsas tosi paljon ennen mut sit se meni lääkärii ku alko haittaa liikaa äitin yöunia, ni todettii uniapnea ja nyt sil on hengityslaite öisin ettei se kuolla kupsahda :D

Täälä myös kovasti mietin ja kauhistelen tuplien ostoa. Mua houkuttais kovasti bugaboo donkey duot mutta ne on niin järkyttävän kalliit. Muita tuplia en oo vielä ees kyllä vilkuillu. Onko jollakin kokemuksia tai muuten vaan tietoja tuplista?
Vähän myöhässä vastailen, mutta ku ei oo ehtiny ku tuo esikoinen on aika menevä tapaus ja pienempi on muuten vaan hassu syliapina, joka on hirveen kiinnostunu tarraamaan puhelimesta jos sitä käytän :D mutta niin! Meillä on käytössä Britax b-agile double -tuplarattaat, ja oon tykänny tosi paljon. Ikäeroo tytöillä on 1v2kk, eli toinen istuu (hahhahaha istuu just joo) ja toinen makaa. Tossa saa just säädettyy sen selän kokonaan makuuasentoon, voi ostaa kantokopan tai vaunukopan toiselle puolelle. Eturenkaat pyörii, mikä on hyvä kaupassa ku käy tms, ja kevyet! Plussaa seki miten sinne alakoriin saa ne tavarat, helposti eestä avaamalla luukut ja se kuinka helposti ne menee kasaan ja kuinka pieneen! Ja mahtuu hyvin kaikista ovista, kun ne on vaan 74cm leveet. Eikä ollu hinnalla pilattu.

Takaisin