Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitäs tässä mies reissussa ja tulee illalla vasta kotiin :P ihanaa omaa aikaa siis :) onhan sitä saanut tänään siivottua täällä ja nyt lähössä lenkille :) nyt on kp18/24-27 menossa ja niitä nippailuja on aina välillä :) IHANAN virkee olo ollut tänää kyllä heti aamusta asti taitaa kevät tehä tuloaan ihan tosissaan :)

Heippa kaikille! :)
Uusi jäsen täällä joten tässä vähän tietoja:
23vuotta tulee tänä vuonna täyteen. Yksi abortti takana nuoruusiän hölmöilyjen takia. Nyt vauvakuumetta kestäny ties kuinka monta vuotta ja nyt sain mieheltäkin luvan lopettaa pillerit mitä tuli syötyä melki 10v. 07.02.2016 viimeinen pilleri nappastu naamariin. Parit kysymykset vielä teille:
-Oletko huomannu paljon muutoksia kehossa/mielialoissa pillereiden loppumisen jälkeen?
-kauan kuukautieskierron normalisoitumisessa on mennyt?
-Jos ylipainoa löytyy onko raskautuminen ollut vaikeaa?
-kuinka kauan raskaaksi tuleminen on kestänyt pillereiden lopettamisen jälkeen?
Kiitos kaikille jo etukäteen:angelic:

Lisäilen sut ihan piakkoin listoille mutta vastailen sun kysymyksiin.

Mä lopetin pillerit viime marraskuun 1. päivä ja mulla se ei muuttanut mitään, ainoastaan tuli himot takaisin, jotka oli pillereiden takia kadoksissa.

Tuohon kiertoon en osaa sanoa, koska tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi, mutta se menikin sitten kesken rv 9.

Niin mä oon ymmärtänyt, että jos on ylipainoa se saattaa aiheuttaa vaikeuksia. Sanokaa muut jos olen väärässä.

Niin kuin sanoin niin heti ekasta kierrosta, kun pillerit lopetin :)

Okei! Kaverille kävi kans samalla tavoin, tuli melki heti raskaaks, mutta meni sitten kesken. Ittee tuo kauheesti pelottaa kun oli jo ihan tarpeeks kauhee kokemus toi abortin tekeminen. Haluis enää ikinä siihen tilanteeseen :/

Muokattu viimeksi:
Se tehtiin mulle tosi myöhään, koska sukupuolenki pysty jo tietämään. En muista tarkasti kuinka pitkällä olin.. :)

Se tehtiin mulle tosi myöhään, koska sukupuolenki pysty jo tietämään. En muista tarkasti kuinka pitkällä olin.. :)

Aa okei, jo niin pitkällä. Kuinka pitkän ajan päästä sulla alko ekat menkat? Kyselen vaan, kun mä tässä oottelen keskeytyneen keskenmenon tyhjennyksen jälkeen ensimmäisiä menkkoa ja ei näy missään. Tänään kp 32/28..

Nyt Parit kysymykset vielä teille:
-Oletko huomannu paljon muutoksia kehossa/mielialoissa pillereiden loppumisen jälkeen?
-kauan kuukautieskierron normalisoitumisessa on mennyt?
-Jos ylipainoa löytyy onko raskautuminen ollut vaikeaa?
-kuinka kauan raskaaksi tuleminen on kestänyt pillereiden lopettamisen jälkeen?
Kiitos kaikille jo etukäteen:angelic:

Mulla tuli heti pillereiden lopettamisen jälkeen tissit TOSI kipeiksi, naama rupesi kukkimaan kun teini-iässä ja oli jotenkin epämukava olo kokoajan. Lopetin pillerit 13.12.15 ja yllättäen plussasinkin tammikuun loppupuolella jolloin oireet vain voimistui. Raskaus päättyi kuitenkin keskenmenoon viikko sitten n. Rv4-5 jonka jälkeen kaikki oireet (jotka alkoivat siis jo ennen plussausta) ovat hävinneet. On jotenkin fyysisesti helppo olla nyt ja kroppa tuntuu enemmän omalta kuin koko pillereiden käytön aikana.
Seksihalut ovat palanneet 3vuoden unilta ja mieli on paljon tasaisempi, en ärsyynny samalla tavalla kuin aiemmin. Kierron normalisoitumisesta en osaa sanoa vielä mitään ja uutta plussaa perään tässä toivottaisiin.. Ylipaino käsittääkseni voi hankaloittaa raskautumista ihan huomattavastikkin :/
Tervetuloa ja kovasti onnea teille yritykseen :)

Tosi monella mennyt kesken apua :oo Mäkin tulin heti raskaaks kun pillerit jätin. Joten menkoistA ei oo joulukuun jälkeen tietoo :D

Keskenmenot on harmillisen yleisiä... mutta uskon että kaikella on tarkotuksensa. Biologisesti kroppa yrittää päästä eroon viallisista alkioista, mutta onhan sen kamalaa. Mulla on hegellistä taustaa ja uskon että Luoja ei suonnut meille niitä vauvoja, jotkut muut ansaitsivat ne. Myöhemmin tulee meidän vuoro.

On: Aamulämpö 36.6 :confused: ja tiedä nyt sitten mistä johtu, mutta tupakalla ollessa tuli ihan hirveä pahoinvointi ja oksetti. Nopiasti vessaan mutta en saannut oksenettua. Ehkä toi rööki vaan teki huonon olon. Kp 33/28.

Uusille tervetuloa :) ja hyvää ystävänpäivää kaikille :)

Täällä maha nippailut lisääntyneet ja välillä ihan vihlaseekin. Samoin tissejä vihloo välillä ja ovat arat. :P nyt jännättää et onko tärpännyt :o

Mulla ollu nyt viimeset kaks päivää ihan kaamee olo suoraansanottuna. Oon jopa ihan konkreettisesti oksentanu. HYI. Kai tää joskus loppuu.. ja maha on ollu oudosti kipee, tuntuu et vääntäis vattassa mut kun meet vessaan niin ei tuu mitään. :( Inhottavaa.

Itelläki ollu nyt puol vuotta sähkötupakki käytössä ja nyt ois tarkotus pikkuhiljaa ruveta sitäki vähentää.. ja sit viimestää loppuu kun joskus toivottavasti semmosen plussatestin tekee :D

Takaisin