Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No oon testaillu monta kertaa :D rtestissä oli näkeväni jotaki tännään aamulla.. Ovistestejäki oon tikuttanu ja niihin tullee melkeen tasa vahvat viivat :o

No nyt mulla on vieraita niin en vihti mennä roskista penkoon mutta voin illalla koittaa tehä uuvestaan tai viimmestään huomen aamulla laitan kuvan ^^ aattelin käyvä ostaan toisiaki rtestejä että voi vähä vertailla :D

Lupaavalta kuulostaa marzquu mut ei kannata pettyä jos ei vielä mitään oikein näy :) pari päivää ku jaksat ootella nii näkyy varmemmin :)

Juu kyllä mie nautin tästä loppuajasta, alku raskaus menikin niin pahoinvoidessa että on ihanaa kun nyt on voinut jo jonkun aikaan vaan nauttia mahan kasvattamisesta :) :D Juu ja tosiaan ekaa lasta odotan :) <3

Nyt tuntu kauhea viilto kipu alamahassa veti ihan kaksinkerroin :? Mistäköhän vois johtua..nyt rupes pelottaan että jotain pahhsa tapahtu :'(

Moips! Täältä liittyy uusi kuumeilia joukkoonne. Olen siis -97, avoliitossa ja vauvakuumetta potenut melkein 2 vuotta... Nyt olemme vakavemmin alkaneet harkita lasta ja ehkäisy jätetty pois. Mies käy töissä, itse valmistun tulevana keväänä. :)

kkamomilla/18/joensuu

Lisäsin sut kkamomilla, ja kaikille vielä tiedoksi että muistakaa sanoa mulle jos on jotain päivitettävää tiedoissa, niin muokkailen tietoja :)

Kp 32/28 ja jos ovis on ollu niin dpo 5 ja pientä nippailua on ollu... Plääh, turhaa tällänen jos ovista ei ollutkaa ja menkoista ei vieläkää mitään merkkiä.

Muokattu viimeksi:
Nassutin kuulostaa kyllä oireet lupaavilta nii jospa ne enteilis plussaa :) minkä pitunen kierto sulla yleensä on?
Tervetuloa kkamomilla ja toivotaan sulle pikaista plussaa :)

Mikähän aamuvirkku musta on tullu ku heräsin jo 7 siivoomaan :P

Plääh luovutan. Tuskin mulla mitään ovista ollut. Päälle viikko sitten siellä verikokeissa hcg oli vaan 34 ja ei noi r-testit näytä haalenevan ollenkaa. Soitan maanantaina naistentautin plk, että mikäs tässä oikeen kiikastaa. Kkm'sta nyt kohta 5 viikkoa :shifty: Ei tässä varmaa koskaan päästä uutta yrittämään.

Tiedättekö mikä on matalin hcg minkä r-testit voi havaita?

No tuota mä vähän ajattelinkin. Ihmetyttää ettei päälle viikossa ole hcg laskenu 34 alaspäin ollenkaan, kun testit näyttääki plussaa. Soitan terkalle että tekee lähetteen tai jonkun niin voi sen ajan varata.

Takaisin