Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marzquu mä oon käyttäny rfsu raskaustestiä vaikka sitä on paljo kritisoitukkin täällä foorumilla niin mulle se ei oo antanu turhia viivoja eikä haamuja muutakuin raskaana ollessa :) ja näytti melko vahvaakin plussaa kun PC testi ei näyttänyt mitään ja apteekin testiin sain just ja just näkyvän haamun :)

Ää apua pakko avautua,koska pikkuhiljaa alkaa paniikki iskeä :D huomenna ois tiedossa äikän kirjotukset ja jännittää kamalasti vaikka tiiän et hyvin ne meni syksylläkin mut silti .. :)
Mie oon niin ilonen vaikka lapsen sain just tähän koulun viimeisen vuoden huiskeeseen, mutta kuitenkin tsempannu itseäni, että pystyt siihen :) Voin ainakin omalta kädeltä sanoa, että monet luulevat että vauvan syntymä mukamas estäisi jotain elämässä, mutta ne ihmiset on väärässä! Kiitos kun sain avautua jo helpotti :D :D

Mä en ainakaan usko että vauva muuttais täälä talossa mitään muutaku vaate kokojen pienenemisen pyykkinarulla :D mullaki vaan koulua loppu kevät ja sitte voiki ottaa rennosti.. Toivottavasti maha pystyssä ^^

ihana julia97! Tänne saa avautua mistä vaan :) Ja hyvin ne menee ne kirjotukset.

Mä taas tänään erosin lukiosta ja haen tän kuun yhteishaussa ammattikouluun. Tässä sitten ollaan kotona ainakin sen puoli vuotta, ainakin on aikaa keskittyä tähän vauva hommaan :)

Ja ovistestejä en KOSKAAN käyttäny, ei tuntunu niin "pakottavalta" yrittäminen ;) mut r testejä meni kolme 2 liuskan pakkausta pregcheckillä. Kaikki näytti selvää negaa, ja tein vielä samana päivänä samasta pissasta minkä clearbluesta plussasin niin pc:n mut näytti negaa se testi..

Määki käytin ovistestejä vaan sen takia koska mulla ei oo koskaan ollu ns oviskipuja tai selkeitä limoja nii varmistin vaan noilla testeillä että millon se ovis sitte on :D mutta nyt pari päivää sitte huvikseen kokeilen tuleeko ovis tikkuun viivoja ja sinnehän ne tuli :? Ja tänään tuli kans en oikeen ymmärrä..

Ää apua pakko avautua,koska pikkuhiljaa alkaa paniikki iskeä :D huomenna ois tiedossa äikän kirjotukset ja jännittää kamalasti vaikka tiiän et hyvin ne meni syksylläkin mut silti .. :)
Mie oon niin ilonen vaikka lapsen sain just tähän koulun viimeisen vuoden huiskeeseen, mutta kuitenkin tsempannu itseäni, että pystyt siihen :) Voin ainakin omalta kädeltä sanoa, että monet luulevat että vauvan syntymä mukamas estäisi jotain elämässä, mutta ne ihmiset on väärässä! Kiitos kun sain avautua jo helpotti :D :D
Mullakin tilanne aika jännä, alotin tammikuussa koulun, opiskelen siis sisustussuunnittelua. En ajatellu että heti tulisin raskaaks mutta näin kävi.opettajan kans sovittiin että teen ns. " ensimmäisen" tutkinnon osan ja jään sit pois ja jatkan seuraavien kanssa ehkä syksyllä 2017 siitä mihin jäin. Eihän tää raskaus mitään estä,oon ainakin asennoitunut sillain. Ja käyn vielä töissäkin tässä samalla. Välillä rankkoja päiviä niinkun esim. Eilen. Koulussa 9-15 ja töihin 16-21. Jaksaa jaksaa. Mulla on onneks niin ymmärtäväinen pomo että ei tartte stressata mistään. :)

Kyllähän mä puhun jos on joku joka vastaa ettei tarvii yksin puhua :D mäki välillä käyn töissä ku niitä on.. Oon siis maatalouslomittaja ja valmistun maatalousyrittäjäksi nyt keväällä(ainakin toivottavasti). Teen siis maatalon isäntä/emäntä väen töitä sillon ku ne haluaa lomailla tai on joku tosi tärkeä meno :) ei siis oo vakituinen työ vaan ne soittaa sillon ku mua tarvitaan yleensä hyvissä ajoin mutta joskus vasta edellisenä iltana soittavat että pääsenkö aamuksi töihin :D

Juu vähä pelottaa kuinka kauvan sitä tohtii olla töissä maha pystyssä..mutta oli yks maatilan emäntä aika viimmesilleen töissä oisko ollu että ku lopetti työt nii seuraavalla viikolla meni jo synnyttään :o

Mun äiti on saanut mut 30vuotiaana, mutta vanhimman siskoni 22vuotiaana mitä itsekin siis olen vielä :) meidän tapauksessa siis ei omena kauas ole puusta pudonnut :D

Mä aattelin käyvä tänään tai viimmestään huomena hakeen kaupasta rfsu testejä ja kokeilen saanko niihin 2 viivaa ^^ jostain syystä on semmonen olo että joku on mun sisällä ja että noi one stepit on täyttä kuraa :D mutta voi olla kyllä jtn toive ajattelua ;)

Oon nyt tehnyt noita raskauskeijulta tilaamiaa o-testejä ja pc. Jos noihin testeihin on ollenkaan luottamista niin mahdollinen ovulaatio on tapahtunu 3 päivää sitten about. Argh, tulis vaan ne menkat... :mad:

Moikka! Mä oon Vantaalainen 19,syksyllä 20 vuotias nuorinainen. Mulla on takana keskeytys (-12), keskenmeno (-14) ja nyt yksi pieni ihana 12/15 syntynyt Jeanna tyttönen. Keskenmenon jälkeen yritettiin 6kk, kunnes uudestaan raskaana. Nyt oon niin onnellinen äippä ja erittäin tyytyväinen elämääni ihanan pari kuisen tyttäreni ja kihlattuni kanssa. Aika menee tällä hetkellä paljon tytsyn kanssa kotona ja häitä suunnitellessa! :wink

Takaisin