Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on ihan sama, ei siis keskenmenoo mutta vertaistukee haen itsekkin täältä. Kaverit vielä "ryyppyrellestämis" iässä... on kyllä yksi ystävä jotka on yrittämässä lasta ja jotenkin pelkään että se "suuttuu" mun raskaudesta kun se on tosi vahva persoona ja me tultiin heti raskaaks ja se ei...Meillä ei tiedä kukaan meidän vauvatoiveesta :) tai mun äidille olen pikku tytöstä asti sanonut saavani lapset nuorena ja viimeksi syksyllä sanoin ettei 30 vuotiaaksi perheen perustamista jätetä, eli eihöhän hänellä joku aavistus asiasta ole. Toisaalta olis kiva kun voisi jollekkin puhua asiasta, varsinkin nyt keskenmenon jälkeen.. Muullekkin siis kuin miehelleni. Kaikki ystävät on vaan niin eri elämäntilanteessa etten usko saavani kovin rikkaita keskusteluja aiheesta aikaiseksi heidän kanssaan. Siksipä täälä foorumilla rupesinkin pyörimään :)
Itse olen 20, tänä vuonna 21. Ei oo vanhemmilla minkäänlaista odotusta sen suhteen että MULLE tulis lapsi nyt, ennen "pelkäsin" niitä mutta vanhimmalle siskolle tuli esikoinen 2- vuotta sitten niin pelot kaikkos ja vauva kuume alkoi :D plus että ollaan seurusteltu nykyisen avopuolison kanssa vasta n. Puoli vuotta mutta ollaan tunnettu n. 5- vuotiaasta asti. Ollaan saman ikäisiä siis. :) pienenä pommina tulee sitten kaikille kun tämän uskallan julkistaa :DIkää on huimat 17 vuotta ja ei siis ole eläviä lapsia! Tuossa kuukausi sitten tuli siis keskenmeno, kun odotin kaksosia. Ja siis tuolle hyväksynnälle ei oo oikein oikeaa sanaa tässä meidän kohdalla, koska mun vanhemmat siis ei ole ns vastaan lapsen hankkimista tässä iässä, mutta kehottavat ammatin hankkimista ja nähdä ensin maailmaa. Mutta koska heille selitin omista tulevaisuuden toiveista ja arvoista niin ymmärsivät kyllä kantani ja siksi totesivat että eiväthän he meidän puolesta voi päättää milloin hankitaan lapsia ja miten eletään. Asun siis omillani mieheni kanssa :)