Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea iinaalisa:) Huomenna ois eka neuvola saa nähdä päästäskö ennakko ultraan vai miten :) Sain myös tietää ylppäri tulokset ja valitettavasti enkku jäi 2 pisteestä kiinni, mutta syksyllä sitä uusimaan paremmalla onnella ja jos sitä lakki ois ennen baby number 2:) !

Onnea iinaalisa! :-* Mun pitäis uskaltaa huomen aamulla pissiä tikkuun :o jotenki vaan pelottaa kovasti taas että nega tulee :'(

Onnea iinaalisa:) Huomenna ois eka neuvola saa nähdä päästäskö ennakko ultraan vai miten :) Sain myös tietää ylppäri tulokset ja valitettavasti enkku jäi 2 pisteestä kiinni, mutta syksyllä sitä uusimaan paremmalla onnella ja jos sitä lakki ois ennen baby number 2:) !
Miten meni neuvolassa pääsittekö ultraan? Mä täällä jännänä ootan sun vastauksi :D

Marzquu uutta testiä sit jos menkat ei ala :) vielä saatto olla liian aikasta et ei näkyny testissä mitään :)
Nii voi olla koska toi ei ollu mitenkään herkkätesti :-/ mitenköhän sitä malttaa olla testaamatta :D mulla siis oli sitä vuotoakin välillä oviksen jälkeen ja kamalat menkkajomotki mutta nyt ei oo ollu mitään :o sillon ei pystyny etes pupuillakkaan oikeastaan ollenkaan ku sattu niin paljo alamahaan :(

ImageUploadedByVau Foorumi1464103309.224592.jpg

Oon jonkin aikaa täällä vaan taustaillut mutta joka päivä oon käyny teijän kuulumisia lukemassa. Onnea kaikille plussanneille! Täällä kans liitytään plussakerhoon

Onnea vielä plussista! Hienoja digi tuloksia! <3
Nassutin kyllä se plussa vielä tulee ja vielä olette suht vähän aikaa yrittäneet että tuskin on mitään vikaa kummassakaan nyt vaan rentoudut niin kyllä se sieltä tulee :) tiedän että tuntuu pitkältä ajalta ja haluais jo mut toisilla tärppää nopeempa ja toisilla kestää :) yleensä vuoden sisään tärppää kuitenkin :) meillä tätä vauvaa on odotettu elokuusta 2014 saakka :p

Takaisin