Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea iinaalisa! :-* Mun pitäis uskaltaa huomen aamulla pissiä tikkuun jotenki vaan pelottaa kovasti taas että nega tulee :'(
Nyt on dpo 8 tai 9 :?Pidän sulle peukut pystyssä että plussa pärähtää testiin! Mikä dpo?
Niinhän sieltä vaan tuli nega tikkuun no se oli kyllä herkkyydeltä vaan 25iu mutta eiköhän sen ois siinäki pitäny jo näkyä :?Pidän sulle peukut pystyssä että plussa pärähtää testiin! Mikä dpo?
Miten meni neuvolassa pääsittekö ultraan? Mä täällä jännänä ootan sun vastauksi :DOnnea iinaalisa:) Huomenna ois eka neuvola saa nähdä päästäskö ennakko ultraan vai miten :) Sain myös tietää ylppäri tulokset ja valitettavasti enkku jäi 2 pisteestä kiinni, mutta syksyllä sitä uusimaan paremmalla onnella ja jos sitä lakki ois ennen baby number 2:) !
Nii voi olla koska toi ei ollu mitenkään herkkätesti :-/ mitenköhän sitä malttaa olla testaamatta :D mulla siis oli sitä vuotoakin välillä oviksen jälkeen ja kamalat menkkajomotki mutta nyt ei oo ollu mitään sillon ei pystyny etes pupuillakkaan oikeastaan ollenkaan ku sattu niin paljo alamahaanMarzquu uutta testiä sit jos menkat ei ala :) vielä saatto olla liian aikasta et ei näkyny testissä mitään :)