Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon kyllä jo henkiseti valmistautunu lopettamiseen mutta hankalaahan se tulee varmasti olemaan mutta mitäpä sitä ei hyvän asian puolesta tekis :) kaikki tutut kyllä varmasti arvaa siitä viimestään ku lopetan että vauva tulossa koska yleensä oon aina tupakoimassa :D jos nyt malttais kuitenki oottaa että se plussa tulis etes testiin asti, testaan siis huomen aamulla jospa siinä jo jotain näkyis :) kp16/26 dpo5 tai 6 jos siis ovis oli sillon ku luulenJoo tietää jo ja ollaan innoissaan että tää tapahtukin näin nopeasti :) no mulla ehkä tekee tupakoinnin lopettamisesta helpompaa kun kerran jo lopettanut odottamisen takia :) mutta itelle viime odotusaikana viikon kun pystyin olemaan ilman tupakkaa kauhea kiukunhan se pisti päälle kun ei nikotiinia saanut niin mies ymmärsi että aluks olin hankala ja sitten helpotti myös kun mies ei tupakoinut seurassani :)
Miten sulla menny nyt raskausaika? :)Mäkin oon lopettanyt nyt kaks kertaa seinään raskauksien takia ja kyllä sitä alussa ehkä kiukututtaakin mutta nyt ei tee ees enää mieli :D
Miten sulla menny nyt raskausaika? :)
Meillä ihan sama täällä mies vetää röökiä niin että niinku se ois just loppumassa koko maailmasta :DMinä yrittänyt noilla monta kertaa käännyttä mutta on niin itsepäinen ja heikkohermoinen ettei kestä olla ilman röökiä :D No kaivatkoon omaa kuoppaansa.
Mulla sama tilanne :/ miksi sitä joskus on pitäny olla niin pölijä että on etes pitäny alottaa :DMullakin on toi tupakka ongelma.. Sitä ku tullu tässä jo 6-7 vuotta poltettua niin hankala lopettaa. Ehkä sit kun on raskaana niin ei tee edes mieli :)