Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkin oon lopettanyt nyt kaks kertaa seinään raskauksien takia ja kyllä sitä alussa ehkä kiukututtaakin mutta nyt ei tee ees enää mieli :D

Joo tietää jo ja ollaan innoissaan että tää tapahtukin näin nopeasti :) no mulla ehkä tekee tupakoinnin lopettamisesta helpompaa kun kerran jo lopettanut odottamisen takia :) mutta itelle viime odotusaikana viikon kun pystyin olemaan ilman tupakkaa kauhea kiukunhan se pisti päälle kun ei nikotiinia saanut niin mies ymmärsi että aluks olin hankala ja sitten helpotti myös kun mies ei tupakoinut seurassani :)
Mä oon kyllä jo henkiseti valmistautunu lopettamiseen mutta hankalaahan se tulee varmasti olemaan mutta mitäpä sitä ei hyvän asian puolesta tekis :) kaikki tutut kyllä varmasti arvaa siitä viimestään ku lopetan että vauva tulossa koska yleensä oon aina tupakoimassa :D jos nyt malttais kuitenki oottaa että se plussa tulis etes testiin asti, testaan siis huomen aamulla jospa siinä jo jotain näkyis :) kp16/26 dpo5 tai 6 jos siis ovis oli sillon ku luulen

tää on kyllä outoo miten näin moni on näin lähekkäin plussannu :) kiva sit vaihdella kuulumisia miten odotus on menny :p

Kumpa vaan itelläki näkyis testissä jotain.. On kyllä aika vahva tunne ku tota vuotooki ainaku tupakoi yms. :o koskaan ennen ollu ja nyt 2pv vaan maannu sohvalla ku niin kipeesti vihlonu mahaa :(

Julia97, ihan mahtavaa, onnea! <3
Marzquu, se tupakoinnin lopettaminen on paljon helpompaa, jos lopettaa jonkun kanssa yhdessä. Esim. Kaveri tai mies? Me lopetettiin miehen kanssa yhdessä, ja se oli tosi helppoa! Mä en syöny mitään purkkia tms, vaan lopetin seinään. Seuraava kierto, mikä tupakoinnin lopettamisen jälkeen tuli, toikin tullessaan plussan :)

Oon kyllä yrittänyt miestä saaha mukaan lopettamis projektiin mutta eipä tuo oo oikeen lämmenny ajatukseen :(

Eikö sitä motivoi se, että raskaaksi tuleminenkin on todennäköisempää? Tai että sitten kun on vauva, niin olisi parasta jos molemmat ois savuttomia? Tai raha? :D mä sain noilla puhuttua ympäri :)

Oon yrittäny vaikka mitä mutta ei..no jospa se sitten tajuais ku plussa tulee ja jotenki konkretisoituis sille tää koko juttu :-|

Minä yrittänyt noilla monta kertaa käännyttä mutta on niin itsepäinen ja heikkohermoinen ettei kestä olla ilman röökiä :D No kaivatkoon omaa kuoppaansa.

Minä yrittänyt noilla monta kertaa käännyttä mutta on niin itsepäinen ja heikkohermoinen ettei kestä olla ilman röökiä :D No kaivatkoon omaa kuoppaansa.
Meillä ihan sama täällä mies vetää röökiä niin että niinku se ois just loppumassa koko maailmasta :D

Mullakin on toi tupakka ongelma.. Sitä ku tullu tässä jo 6-7 vuotta poltettua niin hankala lopettaa. Ehkä sit kun on raskaana niin ei tee edes mieli :)
Mulla sama tilanne :/ miksi sitä joskus on pitäny olla niin pölijä että on etes pitäny alottaa :D

Takaisin