Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea iinaalisa! :-* Mun pitäis uskaltaa huomen aamulla pissiä tikkuunjotenki vaan pelottaa kovasti taas että nega tulee :'(
Nyt on dpo 8 tai 9 :?Pidän sulle peukut pystyssä että plussa pärähtää testiin! <3 Mikä dpo?
Niinhän sieltä vaan tuli nega tikkuunPidän sulle peukut pystyssä että plussa pärähtää testiin! <3 Mikä dpo?
Miten meni neuvolassa pääsittekö ultraan? Mä täällä jännänä ootan sun vastauksi :DOnnea iinaalisa:) Huomenna ois eka neuvola saa nähdä päästäskö ennakko ultraan vai miten :) Sain myös tietää ylppäri tulokset ja valitettavasti enkku jäi 2 pisteestä kiinni, mutta syksyllä sitä uusimaan paremmalla onnella ja jos sitä lakki ois ennen baby number 2:) !
Nii voi olla koska toi ei ollu mitenkään herkkätesti :-/ mitenköhän sitä malttaa olla testaamatta :D mulla siis oli sitä vuotoakin välillä oviksen jälkeen ja kamalat menkkajomotki mutta nyt ei oo ollu mitäänMarzquu uutta testiä sit jos menkat ei ala :) vielä saatto olla liian aikasta et ei näkyny testissä mitään :)