Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taidan minäkin uskaltaa jo siirtyä odottajiin. :) Eilen piti vielä testata kun ei oo minkäänlaisia oireita, paitsi väsymys. :)

Liitteet

• PhotoGrid_1464149392463.jpg
    PhotoGrid_1464149392463.jpg
    324.1 KB · Katsottu: 150
Kyllä se plussa sieltä tuee kun vähiten odottaa :) meinaan meidän plussakierrossa olin heittäny hanskat tiskiin kun en löytänyt ovista. Luulin että oli ovikseton kierto, mut niin vaan tärppäs :)

Täällä käyty ultrassa ja no selvisikin että oon tehny sen testin varmaan niin alussa kun olla voi nimittäin ultrassa näky tulevan asukin koti vasta :D ja nyt laittoi alustavasti 4+ jotain? Kun ei varmaksi osannut sanoa :) tänään käyn viellä verikokeissa tarkastuttaa istukkahormoonin ja huomenna varataan uus ultra aika jos silloin sais tietää paremmin viikot ja sen lasketunajan:)

Onnea julia vielä ! :) tämmönen kysymys heräsi ku pissasin aamulla tikkuun ootteko saanu sen merkkiseen rtestiin ku first response niin turhia viivoja tai viivan paikkoja :? Ps. En siis malttanu taaskaan oottaa menkkoihin :D

Hui jännittää oli löytynyt hormoonia ja laittoi jo uuden ultran maanantaiks toivottavasti se on jo edennyt jonkun verran ja vuoto ei vaan alkaisi .. Näin vaan kauheaa unta, että menkat alkoi

Täällä menossa kp 35 ja kierrot synnytyksen jälkeen vaihdellu 26-35. Alkaa jo vähän jännittää etenkin kun tässä kierrossa tuli jotain tuhrua muutama päivä oletetun oviksen jälkeen. Kovin on ristiriitaset fiilikset kun ei mitenkään uskois että ekasta yritys kierrosta olis tärpänny mutta kuitenkin on jo kierto venyny eikä mitään menkkatuntemuksia ja ollut jo jonkin aikaa ympäri vuorokauden tosi uupunu. Ja jatkuva väsymys oli edellisessä raskaudessa eka oire.

Mullakaan ei tässä toisessa raskaudessa ole ollut muita oireita kuin kamala väsymys .. Toisaalta hyvä mutta välillä tuntuu että ei ole raskaana .. :/

Mä yritän oikeesti nyt tän kierron olla ajattelematta asiaa sen kummemmin, niin siks mun osalta on hetken hiljaiseloa. Käyn kyllä lueskelemassa täällä silti :)

Tänne iskenyt kamala vatsatauti ja viime yö meni sit pöntöllä :( no aamuyöstä neljän jälkeen kömmin nukkumaan ja 7 aikaan ylös ja juoksun kans oksentamaan :o aivan hirveetä! Tää pöpö on kierrelly tässä lähipiirissä viime viikkoina mut kerkesin jo aatella et ei tuu meille... -.-

Täällä testattu hätäisesti tyylipuhdas nega RFSU:n aikaisella testillä (4 pv ennen menkkoja tulos) kp 24/28. Tietääpä sitte odotella tätiä kylään keskellä lomaviikkoa. :banghead: Seuraavaan kiertoon ovistestit mukaan! :nailbiting:

Takaisin