Vau hienoja plussia tullut tänne taas :) onnea kaikille niistä! Nyt alkaa itsellä olla jo luottavainen mieli tän raskauden suhteen kun kolme kertaa ultrassa nähty pieni ja kahdella viimeisellä kerralla syke löytynyt ja hyvästi kasvanut ! oon nii super onnellinen ja oikeesti tän lähes kahen vuoden plussan odotuksen jälkeen on nii uskomaton olo! Tää on oikeesti totta ja meille tulee joulu vauva!!!!!
Ihanaa et meitä odottajiakin on täällä näin kivasti ! :) ja oikeesti niin toivon et kaikki plussasta haaveilijat saisivat sen plussan pian ,tsemppiä piinapäiviin! :)
Soitin päivällä neuvolaan ja ens viikon tiistaiks sain ajan.Se nyt laitto mulle viime menkkojen mukaan lasketun eli 3.1, mutta sano just et kuhan on eka ultran niin sit voi muutaa sitä :)
Mä lopetin tupakoinnin viime syksynä. Aski päivässä sauhuttelua takana n. 7 vuotta. Ei ollu helppoa se! :D +6kg tuli painoakin sitten, kun tuli ihan totaalinen makeanhimo ja muutenkin ruoka maistui paremmalta. Muutaman kuukauden päästä aloin sitten laihduttamaan, kun ajattelin, että hyvänen aika! Jos mä pystyn tupakan lopettamaan, niin varmasti pystyn laihtumaankin!! Ja niin kävi. Vauvaa ollaan yritetty niin kauan kun on myös laihdutettu, eli joulusta asti. Kiloja on pudonnut -18kg! Ylipainoa on sen verran paljon, että vieläkin saa reippaasti kilot pudota! Ainakin siihen asti , kunnes joku saa niitä taas kasvattaa!
Huh, Mimmi! Tota motivaatiota tänne, kiitos! Tavoitteena olis -20kg häihin mennessä, mutta miksi se aloittaminen on vaan niin vaikeaa!? Mä uskon/toivon/luotan siihen, et se plussa pärähtäis tikkuun heti, kun vaan tästä sais painoa putoamaan. Painoin n. 7kg vähemmän, kun ensimmäinen sai alkunsa eli ei edes olis iso homma...
Huomenta! En tiedä mitä sanoa. Ylempi testi tehty torstaina 19.5 mies halusi vielä varmistaa ja odottaa tähän päivään. Alimmainen on siis hetki sitten tehty. Olemme niin onnellisia
Noin 1 vuos ja 5 kk eli melkeen puoltoistavuotta:) mielestäni tosi hyvä ikäero, että on seuraa toisilleen :) Ainut mikä vähän jo pelottaa miten pärjään esikoisen ja vauvan kanssa kun molemmat niin pieniä :S mutta onneks on paljon läheisiä ympärillä auttamassa ja tukemassa:)
Paljon onnea plussasta sisu! :)
Julia97 on kyllä ihanteellinen ikäero lapsille tulossa! Ja kyllä mä uskon et pärjäätte hyvin ku sulla niin huippu tukiverkkokin! :)