Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vähän jännittää pysyykö matkassa tämä kun mahaan tänään sattunut jonkun verran silleen vihlovasti:s mutta toivotaan parasta :)!

Kyllä se julia matkassa pysyy uskot vaan! Onnea :) mulla kans outoja mahakipuja ollu tänään ja veri tuhruakin tullu :o mitä ihmettä tää on.. :(

Marzquu, oisko mahollista että ovis ois ollukki nyt vasta ihan viime aikoina ja tuhruttelu ja kivut johtuis siitä? Monet asiat kai voi myöhästyttää ovulaatiota, onko ollu mitään ylimäärästä stressiä tai muuta? :eek:

Ei mulla mitään stressiä yms oo ollu koska lomailen vaan :D ja tää tosiaan on ensimmäinen kerta ikinä ku on ns tämmöstä välivuotoa :o en tiijä jos ovis olisiki ollu aikasemmin ja nyt olis kiinnityminen tapahtumassa tai jtn..oon kyllä tässä kierrossa syöny sitä vehnisöljyä että voiskohan se olla syypää tähän ja tänään pistin merkille että tupakoinnin jälkeen sattuu vatsaan samoin kun kahvin juonnin jälkeen :o ajattelinki nyt kokeilla/yrittää keksiä tekemistä etten tupakoisi niin paljon koska jos sattuukin että siellä joku yrittää kiinnittyä niin en vahingoittais sitä samoin ku kahvin juontiakin pitää kyllä vähentää :/

Ihan hyvin vois olla aikanen ovulaatio, jospa oiski sitä kiinnittymisvuotoa :) Tsemppiä tupakin vähentämiseen, siitä on varmasti hyötyjä raskautumiseen ja raskauteen! :cat:

Tsempit nassutin!
Pakko kait se on kuitenkin jossain vaiheessa lopettaa jo plussa tulee mutta siitä tulee vaikeeta tiijän sen jo nyt :-|

Tänään tein aamulla clearblue testin ja raskaana sitä ollaan oikeasti!:) eli soitto neuvolaan päivällä ja aikaa kyselee ensimmäiseen neuvolaan :) ja täällä myös yksi tupakoitsija, mutta olen jo varma että osaan olla ilman niin kuin esikoisen kohdallakin. Esimerkiksi tänään en ole käynyt aamu tupakalla niin kuin yleensä :p

Tänään tein aamulla clearblue testin ja raskaana sitä ollaan oikeasti!:) eli soitto neuvolaan päivällä ja aikaa kyselee ensimmäiseen neuvolaan :) ja täällä myös yksi tupakoitsija, mutta olen jo varma että osaan olla ilman niin kuin esikoisen kohdallakin. Esimerkiksi tänään en ole käynyt aamu tupakalla niin kuin yleensä :p
Paljon onnea!!! :-* onko sulla jotaki vinkkejä tohon tupakoinnin vähentämiseen lopettamiseen? Pelkään että lihon hirviästi ku lopetan :D

Ihanaaa!!!! <3 <3 Tietääkö mies jo :)

Joo tietää jo ja ollaan innoissaan että tää tapahtukin näin nopeasti :) no mulla ehkä tekee tupakoinnin lopettamisesta helpompaa kun kerran jo lopettanut odottamisen takia :) mutta itelle viime odotusaikana viikon kun pystyin olemaan ilman tupakkaa kauhea kiukunhan se pisti päälle kun ei nikotiinia saanut niin mies ymmärsi että aluks olin hankala ja sitten helpotti myös kun mies ei tupakoinut seurassani :)

Takaisin