Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Iinaalisa varmaan sitä hormoonia on vielä kehossa niin näyttää ovistestiin plussaa. Mut kannattaa se varmuuden vuoksi talletella :)

Mulla ei mitää hajua mikä kp ku en jaksa laskee mut ovis tais olla vkl :) mulle iski joku (allergia?) paska ja naama ja silmät kutisee ja on ihan punaset ja kipeät. Posket ihan turvoksissa :o ihanaa :( ei kehtaa lähtä mihinkään kämpiltä :P

Huutelen sivusta, iinaalisa, jos 4pvä sitten on hcg ollut 34 niin nyt se on alle 5. Eli luultavasti nyt on ovis tulossa! Tärppionnea!

Tätä mä just mietin itsekkin, että jos hcg oli 4 pv sitten vain 34 niin kai se nyt on laskenut sen verran, että alkaa olla jo alle 10. :rolleyes:Noo sen nyt sitten näkee noin kahen viikon päästä oliko ovis vai ei :)

Heippa :)
Siirryn tänne tuolta lokakuun odottajista.. Elämäni ensimmäisen plussan plussasin muutama viikko sitten, joka kuitenkin päättyi keskenmenoon viimeviikonlopulla n.rv4-5 :( elämäni hirvein viikonloppu on nyt eletty ja vuotokin lähestyy loppuaan, tänään puhdas negatiivinen tikkuun pissattu..
No, elämä jatkuu ja yritystä jatketaan. Pillerit siis jätimme pois vasta joulukuun puolessa välissä eikä kuukautisiakaan ennen plussaa ehtinyt tulemaan. Itse olen 22 ja mies 24v, kumpikin ollaan vakituisessa työsuhteessa :)

Pikkuapila123 pahoittelut km, mutta uutta yritystä putkeen jos noin nopeasti tärppäsi niin varmasti tärppää uudelleenkin:) ja tervetuloa mukaan tänne:)

pikkuapila tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta! :( toivottavasti tärppää pian uusiksi :)
Miten kaikilla menee? :) ollut täällä niin hiljaista taas :P

No luku rumpa vaan kasvaa+stressi ja jee kohta alkaa viimenen pilleri liuska :p sit mennään kumilla ja ootellaan jos menkat tasaantus kesäks:)!

Perjantaina ja maanantaina ja ens viikolla sit juhlitaan penkkarien merkeissä:) kiitos yritän ainakin parhaani:)! Kamala kun aika menny nopeasti ei enään periaatteessa pitkä aika kun saatetaan olla raskaana:p

Täällä menossa kp17.. Perjantaina talleteltiin tai oikeestaan koko viikonloppu ei malttais olla tikuttelematta vaikka turhaahan se vielä olis mutta ei vaan malta oottaa Kuinka aikasin te muut ootta plussannu? Ja millä r-testeillä? Mieshän tuo jo ehotti että jos oiski ollu ovis jo aikasemmin ja että oisin jo raskaana..piti vähä jo toppuutella sitäki että malttais oottaa eikä laittas mun päähän mitään turhia toiveita

Ite testasin oisko ollu melkeen 6 rv kun en tiennyt silloin että olisin raskaana ja clearblue vai mikä se digitesti on kun vaikka ne maksaa aika paljon niin tykkään sillä testata:)

Miten noita hymiöitä saa laitettua tähän tekstiin.. Äskenki olin muka laittavina muuta ei vaan näy. :D

Laitat vaan : ja sit heti perään ) ja kielen saa kun laittaa p kirjaimen sulkeen tilalle :D

Miten muuten te muut ootteko jo kertonu muille vauvan teko/yritys jutuista? Me koitetaan ainakin pitää salassa ekaan ultraan asti.. :) liekkö sitte onnistuu multa mutta yritän ainaki :D

Ei todella olla kerrottu ainakaan me. :D Yritetään et pidettäis salassa ekaan kunnon ultraan asti. Ei käryä miten edes sitä kertois, periaatteessa tää on multa semmonen "pommi" mitä ei ehkä olis osannut odottaa vielä varmaan viiteen vuoteen. :D Mut kun tuntuu siltä niin sitten tuntuu. :) Ja kuinka paljon tiedätte noista tuki jutuista, en ymmärrä niistä yhtään mitään niin voisko joku vähän selventää? Onko se nyt esim. Niin että yh- äiti saa paljon enemmän rahaa kuin ydinperhe, et miten tää kannattais taloudellisesti sumplia?? Joo tiedän, saatan kuulostaa ehkä vähän itserakkaalta mut ajattelen loppujen lopuks kuitenkin vaan tämän lapsen parasta.. :)

Jos tarkoitat lapsesta tulevia rahoja, niin yksinhuoltaja saa ainoastaan yksinhuoltajakorotuksen lapsilisään, joka on 48,55€, eli ei hirveän paljoa enempää.

Niin ja halusin kysyä tätäkin teiltä kaikilta joilla on jo ennestään lapsia, missä vaiheessa ultrassa näkyy kunnolla vauva?:) Mulla on 7+2 (jos nyt oikein laskeskelin) eka neuvola,mitä siellä ensimmäisellä käynnillä tehdään? Ootan niin innolla sitä että pääsee näkeen vaavin ultrassa ekaa kertaa! :*

Takaisin