Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Okei. No kiva että sait jotain osviittaa, nii pääset tutkituttamaan, eikä tarvi itse arvuutella ja miettiä päätänsä puhki :o

Kyllä kai kohdun ulkopuolinen raskaus pitäis yhtälailla näkyä positiivisena raskaustestinä ja kysta taas ei varmaan selittäis sitä miksei menkkoja kuulu :bookworm: Meinaatko mennä julkiselle tk:seen vai yksityiselle gynelle?

ON: Täällä kp 15 eikä mitään aavistusta oviksesta. Vois olla että menny jo mutta vois olla tulossaki. Viimiset kuus päivää valkovuoto ollu reilua ja voidemaista/kermamaista. Olen tarkkaillu lisäksi kohdunnapukkaa joka on joka kerta ollu yletettävissä ja kova. Kierto on yleensä ollu sen 28 päivää eli ovis todennäkösesti ois kp 12-16, luulen että ennemmin vähän aiemmin kuin myöhemmin. Vai oisko se sitte kuitenki vielä tulossa, kun kerran tuota voidemaista vuotoa on edelleen. Se ei kyllä ota muuttuakseen mihinkään suuntaan o_O Hyvin hämmentävää! :nailbiting: Tuntuu siltä että ens kierrossa ostan kyllä ovistikkuja ihan vain saadakseni jotain hajua siitä millon se vois suunnilleen olla :grin

Jep samaa mieltä tuosta raskaudesta ennemmin olen kystan kannalla. Ja tuosta että kyllä käyn yksityisellä jos porukat lupaa maksaa koska aivan liian kallista itselle maksaa ja siellä saisi nopeampaa + parempaa palvelua :)
Mietin vain kuinka paljon kysta haittaisi raskautumista koska se kuitenkin on munasarjassa??

Niin, mäkin mietin, että eihän välttämättä oo edes mitään häikkää. Tää kaikki voi johtua vieläkin ihan vaan esimerkiks siitä pillereiden lopettamisesta :)

Mut toki se on hyvä tutkia, mikäli ei ala kuulumaan :o

Apua mitä tämä on ???

Liitteet

• 20160519_084202.jpg
    20160519_084202.jpg
    720.6 KB · Katsottu: 134
Oon ihan paniikissa täällä pakko kyllä käydä tänään kunnon testi apteekista ja huomen aamulla varmistaa viellä :D

Toi on tosi huono kuva paljon selkeempi ja väriä livenä mut mulla on tosi tosi paska kamera.. Mutta kiva kun entiedä ollenkaan miten pitkällä oon jos tää nyt pysyy matkassa? :)

Takaisin