Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on 4+5, testi on eiliseltä illalta :) Oon yllättynyt että maltoin olla noin pitkään testailematta.

Ok :)
417940bc72a1dbbd549980e68c7fae1a

Kai tarvii jo uskoa kun toi viivakin on jo vahvistunut :)
Oik,tehty äsken ja vasen tehty sunnuntaina.

Varovaiset onnittelut milemilelle! :-* Mikä dpo sulla nyt menossa? Mulla tollaset viivat ei oikeen tarkoita kait mitään ku ainaki 2 kierrossa tuommoset saanu ja menkat alkanu kuitenkin päivän tai kaks myöhässä :/ toivottavasti sulla ei kuitenkaan kävis niin :)

Onnittelut plussanneille! Tarraavia sukkia teille
Tajusin juuri että menkat myöhässä! Kp 29/28 ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Pari kertaa kierrossa ollut paha olo ja maha kipeä. Muuten ei mitään. Jos huomenna uskaltaa testata.

En saa tosta viivasta oikeen kunnon kuvaa :( mutta siis kaverille näytin ja sanoi et on kyl tosi selkee viiva ja niin siinä kyllä onkin :). Nyt menossa kp 24/27 muistaakseni.

Kp1, tätä mä odottelinkin jo.
Nyt tuli sellanen olo, että tässä kierrossa en aio laskea kiertopäiviä tai miettiä, milloin ovis mahtais olla. Nyt vaan haluu nauttia ihanista kevätpäivistä ja tulevasta kesästä :)

jänistin tänään ja en uskaltanut soittaa neuvolaan ja kysyä tilantteeestani mitä pitäisi tehdä .. Tunnen vain itseni hölmöksi jos menen kyselemään, että menkkoja ei oo näkyny ja ihmeellisiä kipuja vasemmassa munasarjassa.. Ja myös kaikki r- testit antaneet negoja. Kyllä tiedän että minipillereiden jälkeen voi kierto olla sekaisin mutta ääh pää leviää kun samalla stressaa ylioppilas kokeiden tulosta

Kannattaa julia97 soittaa sinne neuvolaan, ei se hölmöä oo :) Saisit ehkä vähän selvyyttä tuohon tilanteeseen. Ja mäkin stressaan yo-tuloksia. Maanantaina pitäs kai tulla..

Kyllä minä ainakin olisin yhteydessä ainakin johonki jos ei menkkoja kuuluisi :o nimimerk. en malttaisi oottaa että kierto alkaisi, pillereiden jälkeen kun menee kuitenki aikaa että kierto tasaantuu :) on. mitä tää on yhtäkkiä nyt illalla alko hirveet menkkajomot :? eihän tää vielä kiinnitymistä voi olla jos vasta dpo4 :/ jos siis ovis oli silloin kun luulen, äsken suihkusta tullessa kokeilin kohdun nupukkaa ja se oli kova ja aika korkealla :o eikö se yleensä ole matalalla ja kova vai oonko käsittäny taas jotain väärin :D se oli siis lauantaina tosi pehmeä ja alhaalla jolloin siis luulen oviksenkin tapahtuneen :)

Julia97, et menetä mitään, jos soitat sinne neuvolaan :) sanot vaan et nyt on tällanen tilanne ja oot tosi hämilläsi. Ne neuvoo sit parhaansa mukaan. Soita tänään :)

No tänään sain soitettua ja sanoi että saattaa olla kysta tai kohdun ulkopuolinen raskaus, mutta sanoi ä, että gynelle on saatava aika hän ei voi varmaksi kertoa mikä on. Sinäänsä hyvä tietää vähän, että miten edetä asian kanssa, mutta kyllä ärsyttää jos joku kysta on vaikka se onkin hyvin yleistä..

Takaisin