Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Milemile, siellähän on ihan selkeä punertava viiva! Varovaiset onnittelut ja vahvistumista viivalle :)

Täällä kp 25/27 ja dpo 10-11. Ollaan viikonloppu oltu reissussa, niin ei oo ehtinyt testailee. Kotona on vaan raskauskeijun p*skoja one steppejä eli voi olla, et testailen vasta, jos menkat on myöhässä.

Tänään on käyty katsomassa meidän tulevaa hääjuhlapaikkaa ja oon aivan onnesta sekasin <3 Me ihan oikeasti ollaan menossa naimisiin!!! Kivasti tää hääprojekti saa myös ajatuksia pois vauvaprojektista :)

Milemile, lupaavalta näyttää. Toivotaan että vahvistuu :)

iijamariija, koska teillä olikaan häät? :)

Ja täällä kp 33/29. Eilen aamulla tein rfsu:n testin, joka oli nega. Viime kiertohan oli sen 35 päivää loppujen lopuks, eli oottelen nyt varmaan sinne asti taas, ennen ku uudestaan testailen.

En ymmärrä miks mun kierrot nyt on yhtäkkiä tämmösiä :o

1.7.17 :)

No sehän on jännää! Saattaa olla, että on pieni nyytti mukana, tai sitten iso maha asusteena :) mulla oli muistaakseni rv 29+jotain omissa häissä. Oli vähän mekossa miettimistä, kun yritti etukäteen miettiä, minkä kokonen sillon on :D

No sehän on jännää! Saattaa olla, että on pieni nyytti mukana, tai sitten iso maha asusteena :) mulla oli muistaakseni rv 29+jotain omissa häissä. Oli vähän mekossa miettimistä, kun yritti etukäteen miettiä, minkä kokonen sillon on :D

Toivotaan, et siihen mennessä olis jo sylissä asti :) Toisaalta sitä myös stressaa, et kuinka selviää noista häiden kuluista, jos sattuukin vauva perheeseen tulemaan ja täytyy vaunut yms. ostaa. Mut näitä nyt on turha murehtia etukäteen!

Toivotaan, et siihen mennessä olis jo sylissä asti :) Toisaalta sitä myös stressaa, et kuinka selviää noista häiden kuluista, jos sattuukin vauva perheeseen tulemaan ja täytyy vaunut yms. ostaa. Mut näitä nyt on turha murehtia etukäteen!

Niin no se on kyllä totta.. Mutta sen näkee tosiaan sitte :) nyt nautit niistä häiden suunnittelusta ihan täysillä :)

kp 1, yk 7 alkoi.

Eli ovulaatio tapahtui juuri silloin, kun ajattelinkin eli kp 14 vaikka ei testi sitä näyttänytkään. En tiedä haluanko testailla noita enään, kun on kumminkin aika säännöllinen kierto, eikä testi näyttänyt hymynaamaa, vaikka sinä päivänä oli kaikki oireet ym. Mitä mieltä te olette?

Mä yritän nyt olla stressaamatta, vaikka esikoisen haaveilu on mielessä koko ajan! Mä en vauvaa saa aikaiseksi murehtimalla. Mutta myönnettäköön, että välillä on kyllä niitä toivottomuuden tunteita.. Kun osaisikin vaan olla miettimättä kiertopäiviä sun muita. Ne tulee niin automaattisesti!

kp 1, yk 7 alkoi.

Eli ovulaatio tapahtui juuri silloin, kun ajattelinkin eli kp 14 vaikka ei testi sitä näyttänytkään. En tiedä haluanko testailla noita enään, kun on kumminkin aika säännöllinen kierto, eikä testi näyttänyt hymynaamaa, vaikka sinä päivänä oli kaikki oireet ym. Mitä mieltä te olette?

Mä yritän nyt olla stressaamatta, vaikka esikoisen haaveilu on mielessä koko ajan! Mä en vauvaa saa aikaiseksi murehtimalla. Mutta myönnettäköön, että välillä on kyllä niitä toivottomuuden tunteita.. Kun osaisikin vaan olla miettimättä kiertopäiviä sun muita. Ne tulee niin automaattisesti!

En tikuttaisi ovista, jos siitä tulee vaan harmaita hiuksia. Jos siltä tuntuu, niin jätä ne suosiolla tekemättä :)

Mut vaikka meilläkin on olevinaan tjot, niin mä lasken kiertopäiviä jatkuvasti ja mietin, millonhan se ovis mahtais olla.. :D

Ainiin, ja täällä kp 34/29. Kävin hakemassa pc:n testin kaupasta. Parin päivän päästä testaillaan, jos ei vieläkään kuulu.
Mä en ala, jos mun kierrot nyt piteni viikolla :(

Täällä menossa kp12/26 ovis taisi olla eilen ainakin oireitten mukaan :) talleteltukki on niin että paikat hellinä :D mulle oli ainakin suuri apu noista ovistesteistä koska kaikki laskurit näytti oviksen liian myöhään ja näin ollen pupuiltiin aika pitkään aina liian myöhään.. Jospa tästä kierrosta kyytiläinen tarttuis kunnolla matkaan eikä vaan venyis kierto :( mulla siis nyt foolien lisäksi ollu tässä kierrossa se vehnisöljy

ca8eb235202278b4cd5e9706480827b9
katsoin testiä uusiks ja näky oli tämä
Ootko testannut tänään? :)

En tikuttaisi ovista, jos siitä tulee vaan harmaita hiuksia. Jos siltä tuntuu, niin jätä ne suosiolla tekemättä :)

Mut vaikka meilläkin on olevinaan tjot, niin mä lasken kiertopäiviä jatkuvasti ja mietin, millonhan se ovis mahtais olla.. :D

Haha meilläki näin! Ovistikkuja en suostu ottamaan vielä käyttöön, vaikka uteliaisuus ois suuri varmistella että millon se oma ovis mahtaa olla, kun ainakaan vielä siitä en selkeitä oireita ite huomaa. Täällä siis kp 13 eikä aavistusta onko ovis menny vai vasta tulossa. Jotta kierto pysyis samana mitä ollutkin niin ovis pitäis olla kp 12-16. Kohdunnapukkaa olen yrittäny seurailla, tuntunut vielä olevan aika alhaalla, kova ja kiinni. Viimeiset kolme päivää tullut runsaasti kosteusvoidemaista valkovuotoa mutta ei mitään merkkejä niistä paljonpuhutuista limoista tai kananmunanvalkuaisista :sad001 Tiedä sitten, voiko ovulaatio olla ilman niitä limojakin (olen yrittäny niitä päivittäin seurata kohdunsuulta) vai kertooko tämä vain sen että ovis on vasta tulossa. Viikonloppuna tein yötöitä ja oletan että sekin voi ovista myöhästyttää. :confused: Nyt sitten reissussa poissa kotoa, eli eilinen ois viiminen tähän kiertoon hyödynnetty päivä :banghead:

Villisilmä, mä en ainakaan ennen erottanut ovista mitenkään! :D Eli ei välttämättä tuu selkeitä limoja tai muuta.
Mulla nää merkit tuli selkeesti vasta ekan lapsen jälkeen, en tiedä miks :)

Takaisin