Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Milemile, lupaavalta näyttää. Toivotaan että vahvistuu :)
iijamariija, koska teillä olikaan häät? :)
1.7.17 :)
No sehän on jännää! Saattaa olla, että on pieni nyytti mukana, tai sitten iso maha asusteena :) mulla oli muistaakseni rv 29+jotain omissa häissä. Oli vähän mekossa miettimistä, kun yritti etukäteen miettiä, minkä kokonen sillon on :D
Toivotaan, et siihen mennessä olis jo sylissä asti :) Toisaalta sitä myös stressaa, et kuinka selviää noista häiden kuluista, jos sattuukin vauva perheeseen tulemaan ja täytyy vaunut yms. ostaa. Mut näitä nyt on turha murehtia etukäteen!
kp 1, yk 7 alkoi.
Eli ovulaatio tapahtui juuri silloin, kun ajattelinkin eli kp 14 vaikka ei testi sitä näyttänytkään. En tiedä haluanko testailla noita enään, kun on kumminkin aika säännöllinen kierto, eikä testi näyttänyt hymynaamaa, vaikka sinä päivänä oli kaikki oireet ym. Mitä mieltä te olette?
Mä yritän nyt olla stressaamatta, vaikka esikoisen haaveilu on mielessä koko ajan! Mä en vauvaa saa aikaiseksi murehtimalla. Mutta myönnettäköön, että välillä on kyllä niitä toivottomuuden tunteita.. Kun osaisikin vaan olla miettimättä kiertopäiviä sun muita. Ne tulee niin automaattisesti!
Ootko testannut tänään? :)katsoin testiä uusiks ja näky oli tämä
En tikuttaisi ovista, jos siitä tulee vaan harmaita hiuksia. Jos siltä tuntuu, niin jätä ne suosiolla tekemättä :)
Mut vaikka meilläkin on olevinaan tjot, niin mä lasken kiertopäiviä jatkuvasti ja mietin, millonhan se ovis mahtais olla.. :D