Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oo miten jännää ! Itse oottelen viel menkkoja tänään nippaillu kauheasti mahasta, mutta ei menkka kipuja näy??

Maaliskuun 22 pvä lopetin pillerit 29 pvä tulisit maaliskuuta menkat jotka oli niukat ja nyt sieltä asti odotellut menkkoja ... Valkkarin määrä kasvanut, mahanippailu ja menkoist ei tietoakaan :/ alkuviikosta tuli (ehkä) hailakka viiva testiin ja tänään mitä olen tehnyt niin ei minkään näköistä viivaa ole näkynyt :S ota nyt selvä mikä tässä on menossa

Vessassakin ramppaaminen lisääntynyt ja nyt menossa kierto pvä 39 viellä ens viikolla pakko testata jos ei menkkoja näy entiedä kuinka pitkään viitsin sit ootella jos eivät ala ?

Mietin vaan jos menkkoja ei rupea näkymään viellä muutamankaan viikon päästä niin pitäskö sillon soittaa neuvolaan ja kysyä mitä tehdä vai kuuluisiko siitä soittaa lääkärin puolelle?

Mietin vaan jos menkkoja ei rupea näkymään viellä muutamankaan viikon päästä niin pitäskö sillon soittaa neuvolaan ja kysyä mitä tehdä vai kuuluisiko siitä soittaa lääkärin puolelle?

Mä ainakin soittaisin gynelle mielummin!

Jaahas siel ei ookkaan ikinä tullu käytyä pitääpä kokeilla sitä sit jos ei menkkoja ala näkymään :)

Julia97 kuulostaa kyllä oudolta :o mutta jos oot ne pillerit vastikään lopettanu, niin se voi sekottaa kiertoa tosi paljon!

Mulla ei tullut menkkoja 4 kuukauteen kun lopetin pillerit, et voi tosiaan sekottaa kropan aika hyvin.
Mut mulla ei ollut silloin raskaushaaveita, niin olin vaan ilonen. Sun tilanteessa varmaan kyl soittaisin lääkäriin ja kysyisin mitä pitää tehdä jos ne ei tyyliin viikon sisään ala. Eihän siitä mitään haittaa oo ainakaa jos kysyy :)

Niin kun oon muutama vuos sitten kans syöny pillereitä ja sillon kun lopetin niin ei kyllä tullu tämmösiä ongelmia :D mut eiköhän tää jossain vaiheessa ratkee johonki suuntaan !

Ja lisäten että me ei viellä olla yrittämässä sattu vaan vahinko kertoja kaks kun lopetin pillerit :S mut tietenkin tottakai siitäkin voi tulla mut joo ymmärsitte mitä tarkotin:D

Onko tää nyt ovuloimaton kierto? :( aloitin testailut kp 11. Ja nyt menossa jo kp 15. Oon vähän aikaa ollu hiljaiselosta täältä..

Liitteet

• 1462727296190.jpg
    1462727296190.jpg
    74.1 KB · Katsottu: 126
Mulla tuntu ekaa kertaa selkeesti ovis, ihan olin kaksin kerroin töissä ja ibumaxia sai ottaa muutaman eikä tuntunu missään. Joku sano aikasemmin että pari päivää ennen ovista olis paras talletuspäivä? Nimittäin just silloin oltiin sillai.

Ibumaxia kannattaa vältellä, jos yrittää raskautua. Menkkojen aikaan taitaa olla ainut "turvallinen" aika kierrosta syödä. Ibuprofeiini voi siis estää ovulaation ja myös mahdollisen kiinnittymisen.

Tosiaan dpo -2 taitaa tutkimusten mukaan olla ihanteellisin päivä raskautua. Toivotaan, että tärppää! :)

Normaali kierto on 27 päivää. Yleensä ovulaatio ainaki oireista päätelen on kp 13-14.. en sit tiedä . Tarvii varmaankin ruveta tikuttaa ovista ens kierroillakin. Tää on nyt 7 yrityskierto.

Viime kierrossa kyl heiluteltiin peittoja melkeen joka päivä. Menkat alko 4 päivää liian aikasin ja ennen niiden alkamista olin tosi huonovointinen. En ikinä oo biin kipeä ollu menkoista. Kaikenlisäks ne kesti kuus päivää eli kaks päivää normaalia pidempään. Myöskin ne oli tosi paljon normaalia runsaammat. :o

Takaisin