Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa vaan kaikille! Mä oon pitäny vähä hiljais eloa taas ku tylsä vaihe kierrossa menossa..mulla tosiaan oli menkat 2pv myöhässä ja sain rtestiin vahvojakin viivoja mutta sieltä ne menkat vaan silti tuli :( mulla siis varmaan puuttuu ne tarrasukat ku ei pysy kyytillä sen kauvempaa..
Mitä teille kuuluu? Miten on plussanneiden raskaudet menny tähän asti, onko ollu sellaista ku oletta haaveillut? :) onko jollakin menossa piinaviikot? Joko julia97:lla näkyy jotain rtestissä ;) ja vielä paljon onnea kaikille plussanneille :-*

Hei kaikille! :) en ole vähään aikaan tänne kirjoitellut kun ajatukset niin sekaisin vielä.. Vahvoja raskausoireita on edelleen ja vielä reilu viikko pitäis jaksaa oottaa et saa varmuuden et tuolla masussa se pieni kasvaa :) mitään vuotoa eikä kipuja ole ollut joten luottavainen mieli kuitenkin :) aika menee nopeeta ku on töissä kiirettä ;) rv 8+0 <3

Mulla dpo 12 :D Ja Marzquu pahoittelut ettei pysyny kyydissä :( Mulla samasta kokemusta useemman kerran. Mitä oon aiheesta lukenu, niin monilla kuitenkin tärpännyt myöhemmin ihan onnistuneesti vaikka noin on käynytkin. Kuitenkin positiivista että itse hedelmöitys on onnistunut, eli toivoa on! :)

Tääll ei vielkää menkat alkanu mut viime viikolla tehdyt testit kaikki olleet puhtaita negoja joten nyt en ole edes jaksanut testata :) on mulla viel yks testi kaapissa varuilta ja eilen kun mieheni kanssa pupuiltiin mulle tuli jäätävä kipu alavatsaan ja piti lopettaa kesken tiiä sit mistä johtu?

Voi ei marzquu :/

Mulla nyt kp 27/29. Ei kyllä tullu oikeeseen aikaan touhuttua, niin oottelen tässä vaan menkkoja siis. Jos ens kierrolla sitten.. :)

Tääll ei vielkää menkat alkanu mut viime viikolla tehdyt testit kaikki olleet puhtaita negoja joten nyt en ole edes jaksanut testata :) on mulla viel yks testi kaapissa varuilta ja eilen kun mieheni kanssa pupuiltiin mulle tuli jäätävä kipu alavatsaan ja piti lopettaa kesken tiiä sit mistä johtu?
Olisko ollu merkki ovulaatiosta?

Niin ja omia kuulumisia vielä! Oli ihana pari viikkoa sitten päästä kertomaan ultran jälkeen kaikille läheisille ja kavereille meidän ilouutiset! Tänään kerroin töissä esimiehellekkin. Nyt olen oikeasti nauttinut raskaudesta ja uskallan suunnitella tulevaa :) tunnen jo kasvavan kohdun alavatsallani <3 vaikka itse masu ei ole vielä kasvanutkaan!
Nyt siis on rv 13+4 :)

Heippa vaan kaikille! Mä oon pitäny vähä hiljais eloa taas ku tylsä vaihe kierrossa menossa..mulla tosiaan oli menkat 2pv myöhässä ja sain rtestiin vahvojakin viivoja mutta sieltä ne menkat vaan silti tuli :( mulla siis varmaan puuttuu ne tarrasukat ku ei pysy kyytillä sen kauvempaa..
Mitä teille kuuluu? Miten on plussanneiden raskaudet menny tähän asti, onko ollu sellaista ku oletta haaveillut? :) onko jollakin menossa piinaviikot? Joko julia97:lla näkyy jotain rtestissä ;) ja vielä paljon onnea kaikille plussanneille :-*

Voisko olla valemenkat? En tiedä niistä paljoakaan mutta joskus kuulut jollain tulevan kahdet menkat vaikka ollut raskaana o_O harvinaista varmaan kumminkin.... Enkä halua turhia toiveita herätellä, mutta mahdollisuus sekin.

Voisko olla valemenkat? En tiedä niistä paljoakaan mutta joskus kuulut jollain tulevan kahdet menkat vaikka ollut raskaana o_O harvinaista varmaan kumminkin.... Enkä halua turhia toiveita herätellä, mutta mahdollisuus sekin.
En usko että olis valemenkat koska rtesti muuttui ihan selkeäksi negaksi:/ mutta tänään kävin kaupassa ostamassa vehnäalkioöljyä ja sitä ajoin alkaa huomenna ottamaan joka päivä jos se vähän auttaisi :)

Oisko mahdollista jos ois kaks kertaa ovuloinut vaikka ei oo menkkoja ollu kohta puoleentoista kk?

julia, eikö pillereiden jälkeen kierto voi joskus olla tosi pitkäki? oot varma että oot jo tässä kierrossa ovuloinu? olen ymmärtäny että menkat ei voi olla myöhässä vaan jos ne on myöhässä niin se johtuu siitä että ovulaatio on myöhässä, voisko olla siitä kyse?

Omasta mielestä tunsin viime ovikseni se oli viime kuun puolessa välin, mutta tiiät sit? Mut eipä tässä hätää odottelen vaan kyllähän ne menkat viel joskus alkaa jos alka. :D

Onko muilla kokemuksia tosta venhäalkioöljystä? Mä ostin sitä nyt kokeiluun ja maistuu kyllä ihan kamalalle meinas nousta ylös :D

Hmm ny tuntuu ihan erilaisia tuntemuksia alavatsalla kuin normaalisti menkkojen lähestyessä...pitäis siis perjantaina alkaa menkat (toivottavasti ei) :D

Takaisin