Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oih! <3 Kiinalainen ruoka on hyvää! Just kun aloin odottaa esikoista niin aloin himoitsemaan sushia ja sitä ei just saa syödä raa'an kalan ja merilevän takia :p:rolleyes: Muisenkin Aasian maiden ruuat on oikein namnam:hungry:

Mä rakastan kans aasialaisia ruokia, kotona tulee tehtyy thaikkuruokaa varsinki paljon ku se on helppoa :) Mut ravintolassa tän hetken suosikkina on nepalilaiset :D

Jos jollain on suositella hyviä kiinalaista, nepalilaista, intialaista tai thaimaalaista pääkaupunkiseudulta/turusta/tampereelta/porista niin vinkatkaa toki!!

Hei guess who osti vihdoin tänään raskaustestin ja nyt se polttelee tuolla kaapissa! :dance008 Ajattelin että yritän odottaa huomiseen ja tehä sen aamulla, ellei menkat ala ennen sitä :nailbiting: Onko kukaan tehny nuita testejä illalla, vaikka ne suositellaan mieluiten aamupissasta? Ostin vain yhen testin enkä tiiä raaskinko tehä sitä vielä nyt illalla jos ei näytäkään sitte totuudenmukaisesti :nailbiting: Nyt joku kp 26-28/28 tai emminätiedä, sinnepäin :bookworm:

Paljon plussatuulta testailijoille! <3 mä niin jännitän ku aamulla sinne neuvolaan et näkyykö siellä ultrassa tälläkertaa jotain :)

En sitte malttanu oottaa aamuun ja testasin nyt muutaman tunnin pidätyksellä. Selvä nega, ei hailun hailua. :sad001 Toisaalta ei mitään tuttuja merkkejä menkoista, eli ootellaanpa rauhassa mitä tapahtuu ja päästäänkö uuteen kiertoon vai venähtääkö koko kierto. Haluaisin toisaalta ajatella että ehkä se ei vaan vielä näy testissä, mutta ei ollu ees haamua ja kuitenki tänään "odotin" menkkoja alkavaksi että kai se jotenki jo näkyis :sorry:

Villisilmä niin kauan on toivoa kunnes menkat alkaa ;) ei välttämättä näkyisi vielä testissä joten odottele pari päivää ja jos ei menkkoja kuulu tee uusi testi :)

Testattu ystävän kanssa yhdessä, miun testissä ehkä näky hailakka viiva ja kun ystävä teki ja vertailtiin hänellä oli selvä nega ja minulla siinä oli jotain nähtävissä, mutta ei kunnolla joten viikon päästä testaan uudelleen jos menkat ei ala :D kierto pvä 36 menossa

Villisilmä, testaa parin päivän päästä uudestaan :) Ja julia97, miten voit oottaa viikon?! :D

No oon tehny niin monta testi et pakko pitää taukoa :D ja ei oo nyt, mut yritän muistaa ottaa seuraavan kerran kun teen :)

julialla kuulostaa lupaavalta!

Täällä taas ei niinkään enää, menetin loputki toivoni tähän kiertoon kun tänä aamuna alko tutut menkkamaiset vatsaolot ja pyyhkiessä tuli pientä tuhrua paperiin :sad001 Tunnuttaa vähän siltä että kohta mennään yk 2. Toisaalta parempi niinkin kuin että kierto menis ihan sekasin kierukan poistosta. Silti, harmittaa ja itkettää, itku pääsi ko koiran kanssa aamulenkillä kävelin päiväkodin ohi ja näin kaikki ne leikkivät lapset :sad001

Takaisin