On ihan jäätävä nälkä koko ajan ja eilen närästikin jota teki myös viime raskauden alussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on vähä sama homma :Dvoiko minipillerien lopetus sekottaa kierron näin pahasti. helmikuussa lopetin ja yhet menkat tullu maaliskuussa. nyt 44pv viime menkoista.
voiko minipillerien lopetus sekottaa kierron näin pahasti. helmikuussa lopetin ja yhet menkat tullu maaliskuussa. nyt 44pv viime menkoista.
Hei, toivottavasti mahtuu vielä mukaan :) Olen tätä ketjua jo pitkään lueskellut taustalla. Nyt oli pakko tehdä tunnukset tänne, että pääsee liittymään :) Olen 20-vuotias ja Oulusta kotoisin. Esikoisen laskettu aika on 19. marraskuuta. Itse asiassa oli täsmälleen sama päivä kuin pikkuapilalla, mutta siirtyi tänään ultrassa viikolla eteenpäin. Nyt siis viikot 12+3. Pahoinvointia enää sillon tällön, nyt jo kaks päivää ilman oksentelua, jipii. Masu alkaa vähän pyöristyä. Eipä oikeen muita oireita. Rakastuin kyllä ihan täysillä tuohon pikkutyyppiin tänään ultrassa
Onnea kaikille vastikään plussan saaneille ja plussatuulia yrittäville! Ja Minttukarkki, meillä mammaryhmässä parillakin kävi niin, että varhaisultra oli "liian aikaisin" ja sydän ei ollut alkanut vielä lyömään, mutta näkyi seuraavassa ultrassa. Toivotaan parasta :) Vaikka onhan se raastavaa odottaa.
Mullakin piteni kierrot pillereiden lopettamisen jälkeen. Ennen pillereitä oli aina tasan 28 päivää, lopettamisen jälkeen 30-36. Tänään muuten selvis, että ovis oli tapahtunut 34 päivän kierron mukaan, eli voi tapahtua "myöhässäkin". :)
Mitäs muuta? Kyselkää ihmeessä jos haluutte.
Tässä mun tiedot, jos mut ryhmään huolitte :D
Äiti96 - ikä: 20 (-96) / Asuinpaikka: Oulu / E-pillerit lopetettu 11/2015 / Esikoisen la 19.11.2016
Tänään sit soitin ja kysyin et voinko päästä jo tällä viikolla ultraan niin pyysivät huomenna aamulla tulemaan hui kamala mua jännittää !
Siis siinä on varmaan jtn e-vitamiinia joka auttaa verenkiertoon yms ja aika moni plussannu heti ekasta vehnis kierrosta ^^ vaikka siis olisi pitkään yrittänyt lasta..tiijä sitte onko mitään yhteyttä tärppiin mutta aattelin kokeilla kuitenkin :)Mihin se vehnänalkioöljy auttaa?
Tänään sit soitin ja kysyin et voinko päästä jo tällä viikolla ultraan niin pyysivät huomenna aamulla tulemaan hui kamala mua jännittää !