Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On ihan jäätävä nälkä koko ajan ja eilen närästikin jota teki myös viime raskauden alussa.

Mulla on 20min päästä neuvola ja en ymmärrä mikä siinä niin jännittää ku kerran aikasemminkin siellä käynnyt :D

Mä otan vehnänalkioöljyn kapselina purkista. Juurikin sen maun takia :D

Kyl mä muistan, et mua kans jännitti ihan hirveesti varsinkin ensimmäiset neuvolakäynnit. Tsemppiä!

Täällä dpo 6 ja ei mitään mainittavaa mihinkään suuntaan. Aivan törkeen väsynyt ja kiukkunen oon ollut nyt pari päivää eli menkkoja odotan kyl enemmän, kun plussaa!

voiko minipillerien lopetus sekottaa kierron näin pahasti. helmikuussa lopetin ja yhet menkat tullu maaliskuussa. nyt 44pv viime menkoista. -.-

Eiköhän aina hormonaalisen ehkäisy voi sekoittaa. Jos huolettaa niin kannattaa soittaa neuvolaan ja kysyä :)

voiko minipillerien lopetus sekottaa kierron näin pahasti. helmikuussa lopetin ja yhet menkat tullu maaliskuussa. nyt 44pv viime menkoista. -.-

Ja testit näyttää negaa vai? Voi johtua nimenomaan pillereiden lopettamisesta. Mulla oli sama homma. Oli tosi turhauttavaa ku jotkut kierrot oli nii syntisen pitkiä, ja ois halunnu päästä taas uuteen kiertoo vaan yrittämään!

Hei, toivottavasti mahtuu vielä mukaan :) Olen tätä ketjua jo pitkään lueskellut taustalla. Nyt oli pakko tehdä tunnukset tänne, että pääsee liittymään :) Olen 20-vuotias ja Oulusta kotoisin. Esikoisen laskettu aika on 19. marraskuuta. Itse asiassa oli täsmälleen sama päivä kuin pikkuapilalla, mutta siirtyi tänään ultrassa viikolla eteenpäin. Nyt siis viikot 12+3. Pahoinvointia enää sillon tällön, nyt jo kaks päivää ilman oksentelua, jipii. Masu alkaa vähän pyöristyä. Eipä oikeen muita oireita. Rakastuin kyllä ihan täysillä tuohon pikkutyyppiin tänään ultrassa :love7

Onnea kaikille vastikään plussan saaneille ja plussatuulia yrittäville! Ja Minttukarkki, meillä mammaryhmässä parillakin kävi niin, että varhaisultra oli "liian aikaisin" ja sydän ei ollut alkanut vielä lyömään, mutta näkyi seuraavassa ultrassa. Toivotaan parasta :) Vaikka onhan se raastavaa odottaa.

Mullakin piteni kierrot pillereiden lopettamisen jälkeen. Ennen pillereitä oli aina tasan 28 päivää, lopettamisen jälkeen 30-36. Tänään muuten selvis, että ovis oli tapahtunut 34 päivän kierron mukaan, eli voi tapahtua "myöhässäkin". :)

Mitäs muuta? Kyselkää ihmeessä jos haluutte.

Tässä mun tiedot, jos mut ryhmään huolitte :D
Äiti96 - ikä: 20 (-96) / Asuinpaikka: Oulu / E-pillerit lopetettu 11/2015 / Esikoisen la 19.11.2016

Hei, toivottavasti mahtuu vielä mukaan :) Olen tätä ketjua jo pitkään lueskellut taustalla. Nyt oli pakko tehdä tunnukset tänne, että pääsee liittymään :) Olen 20-vuotias ja Oulusta kotoisin. Esikoisen laskettu aika on 19. marraskuuta. Itse asiassa oli täsmälleen sama päivä kuin pikkuapilalla, mutta siirtyi tänään ultrassa viikolla eteenpäin. Nyt siis viikot 12+3. Pahoinvointia enää sillon tällön, nyt jo kaks päivää ilman oksentelua, jipii. Masu alkaa vähän pyöristyä. Eipä oikeen muita oireita. Rakastuin kyllä ihan täysillä tuohon pikkutyyppiin tänään ultrassa :love7

Onnea kaikille vastikään plussan saaneille ja plussatuulia yrittäville! Ja Minttukarkki, meillä mammaryhmässä parillakin kävi niin, että varhaisultra oli "liian aikaisin" ja sydän ei ollut alkanut vielä lyömään, mutta näkyi seuraavassa ultrassa. Toivotaan parasta :) Vaikka onhan se raastavaa odottaa.

Mullakin piteni kierrot pillereiden lopettamisen jälkeen. Ennen pillereitä oli aina tasan 28 päivää, lopettamisen jälkeen 30-36. Tänään muuten selvis, että ovis oli tapahtunut 34 päivän kierron mukaan, eli voi tapahtua "myöhässäkin". :)

Mitäs muuta? Kyselkää ihmeessä jos haluutte.

Tässä mun tiedot, jos mut ryhmään huolitte :D
Äiti96 - ikä: 20 (-96) / Asuinpaikka: Oulu / E-pillerit lopetettu 11/2015 / Esikoisen la 19.11.2016

Tottakai sut huolitaan, mukaan vaan :)

Määki voisin pitkästä aikaa kirjotella mun kuulumisia ensviikolla varhaisultra sillon rv6+6 et toivottavasti se syke näkyis :) jaja oireina ehkä päällimmäisenä, etova olo ja tulee vie huonompi olo jos ei muista syödä tarpeeks usein ja tää turvotus muuten on ollu ihan hyvä olo, kauheesti stressaa että tää meneeki kesken mut pitäis silti yrittää nauttia :) nyt mulla on rv 5+6 :)

Mihin se vehnänalkioöljy auttaa?
Siis siinä on varmaan jtn e-vitamiinia joka auttaa verenkiertoon yms ja aika moni plussannu heti ekasta vehnis kierrosta ^^ vaikka siis olisi pitkään yrittänyt lasta..tiijä sitte onko mitään yhteyttä tärppiin mutta aattelin kokeilla kuitenkin :)

Itse käytin tärppikierossa lifestä ostettuja venhäalkioöljy kapseleita, en tiiä oliko apua, mut iho ja hiukset tykkäs myös :D

Takaisin