Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään kävin ultrassa ja siellä näkyi kasvanut kohtu ja alkio mutta sykettä ei löytynyt :( nyt piti olla 7+ viikkoja mutta alkio siis vastasi 5 viikkoista.. 2 viikon päästä uusi ultra jonka jälkeen ollaan viisaampia onko kehitys pysähtynyt vai jatkunut.. Sydän kurkussa pelkään kuitenkin pahinta ja niin raastavaa odottaa kaksi viikkoa!!! :(

Minttukarkki, halaus! :sorry: Toivottavasti kaikki menis hyvin ja kahen viikon päästä ois hyviä uutisia! :sorry:

En muista päivitettiinkö täällä listaa yrityskertojen suhteen, jos niin mulle voi päivittää Yk 2 :sad001 Kierron pituudeksi tuli sitte 28 päivää ja nyt kp 1. Paitsi jos nuo kp:t aletaan laskea vasta ekasta kunnon vuotopäivästä niin pituudeksi tuli varmaanki 26 päivää.

Tänään kävin ultrassa ja siellä näkyi kasvanut kohtu ja alkio mutta sykettä ei löytynyt :( nyt piti olla 7+ viikkoja mutta alkio siis vastasi 5 viikkoista.. 2 viikon päästä uusi ultra jonka jälkeen ollaan viisaampia onko kehitys pysähtynyt vai jatkunut.. Sydän kurkussa pelkään kuitenkin pahinta ja niin raastavaa odottaa kaksi viikkoa!!! :(

Voi ei :( toivotaan että kaikki on hyvin.

Voi ei! Mut jos yhtään lohduttaa, niin mä kävin ekassa raskaudessa ultrassa just viikolla 7, ja mitään ei näkynyt. siitä verikokeisiin ja parin viikon päästä uuteen ultraan, ja siellähän se alkio ja sykekin löytyi, olikin viikot sitten vaan väärässä :)

Toivottavasti sulla olis sama vastaava tilanne. Peukut on pystyssä täällä :)

Minttukarkille paljon halauksia ja tsemppiä! Toivotaan, että ensi kerralla sykekin löytyisi <3

Täällä tuli toissailtana o+ eli nyt dpo 1 (kp 15/27). Eiliseltä jäi tallettelut tekemättä, kun nukahdin jo alkuillasta sohvalle. Toivotaan, että muut tallettelut riittää :)

Me myös eilen varattiin kirkko! Häät olis kesällä 2017 <3 Saa vähän ajatuksia pois tästä vauvaprojektistakin :)

Kylläpä on ollut kummalliset menkat, niukat ja eileen olin niin kipeä että itkin :eek: normaalisti on vaan sellaista jomotusta ja poltetta enkä yleensä kipu lääkkeitä tartte... Eikä oikeen oo ollu hyytymiä :wideyed: erikoista... Loppuus jo :hilarious:

Mulle vois päivittää tietoihin että tulee jos on tullakseen :) vauva siis :wink
Ei siis mitään ovistestejä eikä stressiä. Vitamiini lisät kummiskin syön jo varmuuden vuoksi.

Mulla on menossa ekat luomumenkat vuosiin, ja vähällä oli holvata kuukupista yli päivällä ko vuotoa oli paljon enemmän kun kierukan kanssa! :shy: Täytyy muistuttaa itteään tyhjentämään kuppia useammin. Eikä ollu alussa paria päivää tuhruttelua ko heti alko kunnon vuoto, kivutkin toisaalta sen mukaiset o_O Saapa nähdä kauanko kestää.

Äsken testasin ja selvät negat tuli joten en kyllä usko olevani, mutta mietin vain missähän ne menkat viipyy? Viime yönä esimerkiksi poltteli navan kohdassa aivan hirveästi :/ muita merkkejän menkoista ei ole ollut ainoastaan raskausoireita...(samoja mitä esikoista odotellessa oli )

Onko täällä yhtään jääkiekko hullua :D itse ihan liekeissä kahon peliä :p viime vyonna oli ihanaa puuhaa raskauden keskellä

Takaisin