Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä syön aina Pekingin kanaa tai Kung Po Kanaa melkeimpä :D mies ottaa aina friteeratut kanapallot hapanimeläkastikkeessa :D AINA :D mä yritän välillä kaikkia kanaa, bambua ja herkkusieniä tai viisimausteista kanaa tms mutta palaan noihin omiin suosikkeihin usein :)

Mä oon jostai syystä jämähtäny toho kiinalaiseen, thai - ja intialaista ruokaa oon maistanu vaa semmosina pakasteaterioina. Ois kiva joskus mennä iha ravintolaan testaamaan, varmaan tosi hyvää!
Kannattaa käydä tamarin- nimisessä thairavintolassa, löytyy mm.helsingistä ja turusta :) yksi oma suosikeista.

Mä syön aina Pekingin kanaa tai Kung Po Kanaa melkeimpä :D mies ottaa aina friteeratut kanapallot hapanimeläkastikkeessa :D AINA :D mä yritän välillä kaikkia kanaa, bambua ja herkkusieniä tai viisimausteista kanaa tms mutta palaan noihin omiin suosikkeihin usein :)

Mä tykkään jostain ihme makea chili kastikkeesta kanan ja riisin kanssa ja nuudelin:) en mä noista kanoista tiedä mutta jotain litteää se oli :D Meillä mies ottaa jtn friteerattuja kanoja.

iinaalisa, missä kävitte? Jos siis kävitte lahessa. Me käydään tosi usein siinä Rautatienkadun kiinalaisessa. On tosi hyvä :)

Ja siis mitä? Ette syö niitä kanapalleroita?! Mulla on aina puol lautasellista niitä :D

Se on kyl paras paikka! Siin kulman takana ylhäällä on yks nepalilainen paikka. Mä suosittelen sitä myös lämpimästi! Siel on alle 9 € lounas ja saa ahmia niin paljon ku jaksaa. Oli tosi positiivinen yllätys seki :)

Kiitos vinkistä! Mitäs sä yleensä sieltä tilaat? :)
Curryruokia kanalla, annokset on isoja, yleensä jos kaksistaan jonkun kanssa mennää ni syödää puoliksi.

Ja siis mitä? Ette syö niitä kanapalleroita?! Mulla on aina puol lautasellista niitä :D
Me miehen kanssa otetaan myös usein friteerattuja kanapalleroita kiinalaisessa, yhtiä suosikkeja :D

Nyt alko tekee hirveesti mieli kiinalaista ja thai-ruokaa!!

Takaisin