Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
a87a38e3ce3ee5eafa119cd216006d4a

tässä vielä testi kuivuneena :-) vielä kerran näkyyks mitää?:-)

Minä oon niin vainoharhainen että varmaan kuvittelen tossa kuvassa kaksi viivaa :eek: katsoin sitä aiempaakin kuvaa niin että olisi kaksi viivaa... Ei kannata mun näköön luottaa :p toivottavasti olisi plussa! :angelic:

Minä oon niin vainoharhainen että varmaan kuvittelen tossa kuvassa kaksi viivaa :eek: katsoin sitä aiempaakin kuvaa niin että olisi kaksi viivaa... Ei kannata mun näköön luottaa :p toivottavasti olisi plussa! :angelic:
no niin kun ihan ku mäki nyt kun toi on kuivunut niin näkisin kaks viivaa :-D siks oli pakko vielä tänne laittaa.

Niin kun aiemmin kerroin niin tuttu joka teki raskaustestin pari päivää jälessä kun mekkoja ei kuulunut mutta vastaviikon jälkeen oli saanut plussan:)

pienitimantti, en minäkään tuossa viivaa näe :sad001 mutta jos ei menkkoja kuulu niin toivoa ei ole menetetty :cat: oisko mahollista että ovis ois ollu myöhässä?

pienitimantti, en minäkään tuossa viivaa näe :sad001 mutta jos ei menkkoja kuulu niin toivoa ei ole menetetty :cat: oisko mahollista että ovis ois ollu myöhässä?
On mahollista. en oo ihan täysin perillä mun oviksesta. Lopetin pillerit tammikuus ja nyt maaliskuun vika päivä alko menkat. Seuraavia odotellessa. Eli kiertokin on ollu sekasin. :-/

Tänä aamuna huvikseen testasin ja entiiä oliko siinä viivan jälkeä mutta ei viellä väriä taidan varuiks viel loppuviikosta testata jos ei menkat ala :D

Tää sai sit paniikkikohtauksen töissä ja lähti kotii. Alkaa vissii olee liikaa ressii tästä raskautumisesta ja huomenna esivalintakokeet ja huihai. Nyt kyllä semmosta menkkamaista juilintaa vähä alavattalla ja ovis oli pe/la. Siis varmaan positiivinen merkki?? :)

Mä oon jostai syystä jämähtäny toho kiinalaiseen, thai - ja intialaista ruokaa oon maistanu vaa semmosina pakasteaterioina. Ois kiva joskus mennä iha ravintolaan testaamaan, varmaan tosi hyvää!

Joo kannattaa, niin hyvää! Onneks mies vei mut sinne tänään extemporee kun ties mun himoista :D Pakotan sen viemään huomennakin!

Täällä vihdoin saatu kiinalaista ruokaa, eihän sitä olla kuin oviksesta asti himoittu :D Ja jännäähän oli että koskaan ennen sitä en ollut syönnyt ja oli muuten taivaallista! :D Pakko päästä huomenna uudelleen :D

Mitä söit siellä? :woot:

Mie en kestä tätä jännitystä, jos ei huomiseen iltapäivään mennessä ole menkat alkanu niin marssin kyllä apteekkiin ostaan testin! :nailbiting: Varmasti nyt alkaa ko kerta manasin :sad001

Takaisin