tässä vielä testi kuivuneena :-) vielä kerran näkyyks mitää?:-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
no niin kun ihan ku mäki nyt kun toi on kuivunut niin näkisin kaks viivaa :-D siks oli pakko vielä tänne laittaa.Minä oon niin vainoharhainen että varmaan kuvittelen tossa kuvassa kaksi viivaa katsoin sitä aiempaakin kuvaa niin että olisi kaksi viivaa... Ei kannata mun näköön luottaa toivottavasti olisi plussa! :angelic:
Jep! Menkat myöhässä 3 päivää. :-)Mut ainahan toivoo on niin pitkään kuin menkat ei ala :) !
On mahollista. en oo ihan täysin perillä mun oviksesta. Lopetin pillerit tammikuus ja nyt maaliskuun vika päivä alko menkat. Seuraavia odotellessa. Eli kiertokin on ollu sekasin. :-/pienitimantti, en minäkään tuossa viivaa näe mutta jos ei menkkoja kuulu niin toivoa ei ole menetetty oisko mahollista että ovis ois ollu myöhässä?
Täällä vihdoin saatu kiinalaista ruokaa, eihän sitä olla kuin oviksesta asti himoittu :D Ja jännäähän oli että koskaan ennen sitä en ollut syönnyt ja oli muuten taivaallista! :D Pakko päästä huomenna uudelleen :D