mymlan
Sanavalmis juttuseppä
Mulle vois vaihtaa iäksi 23 :)
Taitaa olla aika monella keväällä synttärit? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle vois vaihtaa iäksi 23 :)
Me ei olla vielä kerrottu kenellekkään.. Mutta jos keskiviikkona nt-ultrassa on kaikki hyvin niin kerrotaan ensin vanhemmille ja viikonaikana meidän kummankin sisaruksille sitten lopulta viikonloppuna kavereille!! :-) en malttais millään odottaa... Tuntuu että tästä pääsee nauttimaan ihan oikeasti vasta kun näkee että masussa oikeasti joku kasvaa ja kun pääsee juttelemaan muiden läheisten kanssa asiastaTervetuloa uusille mukaan! :)
Mä en vieläkään muistanu soittaa sinne neuvolaan!! Ei vaan töissä muista tai ei tuu sopivaa hetkeä.. jospa huomenna :D
Ootteko te jotka raskaana olette niin kertoneet jo perheelle ystäville? Ja millon aattelitte kertoa
Meillä tais mennä aikalailla niinpäin et tuo ukko suostutteli mut :D Nytki ku on tää yritys päällä ni tuo pitää huolta mun vitamiineista ja kaikesta.. :D
Onneks kerkeen käymään tässä mettiksella ekan neuvolan. Ärsyttää jos saan jonku mummon joka kattoo mua päästä varpaisiin koska oon 17...