Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä tais mennä aikalailla niinpäin et tuo ukko suostutteli mut :D Nytki ku on tää yritys päällä ni tuo pitää huolta mun vitamiineista ja kaikesta.. :D

Tervetuloa uusille mukaan! :)
Mä en vieläkään muistanu soittaa sinne neuvolaan!! Ei vaan töissä muista tai ei tuu sopivaa hetkeä.. :p jospa huomenna :D
Ootteko te jotka raskaana olette niin kertoneet jo perheelle ystäville? Ja millon aattelitte kertoa :p
Me ei olla vielä kerrottu kenellekkään.. Mutta jos keskiviikkona nt-ultrassa on kaikki hyvin niin kerrotaan ensin vanhemmille ja viikonaikana meidän kummankin sisaruksille sitten lopulta viikonloppuna kavereille!! :-) en malttais millään odottaa... Tuntuu että tästä pääsee nauttimaan ihan oikeasti vasta kun näkee että masussa oikeasti joku kasvaa ja kun pääsee juttelemaan muiden läheisten kanssa asiasta <3

Onneks kerkeen käymään tässä mettiksella ekan neuvolan. Ärsyttää jos saan jonku mummon joka kattoo mua päästä varpaisiin koska oon 17...

Turha jännittää, mäkin olin 17 alku käynneillä eikä kukaan mitään sanonut, vaikka aika mummo tuo mun terkka on! Oikein mukavia tyyppejä tullut vastaan. :) ja jännitti muakin kovasti! :D

Okei no hyvä :) Harmittaa ku toi mun nykyinen terkka on maailman ihanin nii saa kyllä parempaa hakea :)

Ai :) mullaki vaihtui just neuvolaterkka kun muutettiin sillon raskausaikana ja tää uusi jää kohta eläkkeelle ja taas tulee uusi. Tää on kyl tosi mukava.

En saa laitettua kuvaa :( mutta teen keskiviikkona uuden testin niin laitan suoraa siitä kuvan ku tääl on toi kamera juttu et pystyy ottaan kuvan ja tulee tänne si suoraan. Koitan kyllä vie laittaa tabletilla tänne jos onnistuis mutta se menee kyllä huomiseen! :D

Oi että nyt sain sen!!!

Liitteet

• 2016-04-25 11.13.12.jpg
    2016-04-25 11.13.12.jpg
    232.2 KB · Katsottu: 119
No huima juttu! Koska rfsu on aika huono antaa viivaa aikasin :) liity sä tonne tammikuisin kun mä oon ainoo sielä :D

Takaisin