Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Löysin vihdoin tämmöisenkin ryhmän ! Saanko mä ikäni puolesta (23v) tulla vielä mukaan? :D
Jos saan niin moikka! Täällä tosiaan just 23 täyttänyt 2-vuotiaan tytön äiti, jolla 24v mies.
Me ollaan yritetty lasta suunnilleen lokakuusta. Takana nyt 3 kemiallista raskautta.

Ollaan tällä viikolla muuttamassa täältä Helsingistä Varsinais-Suomeen! Jännittää, olen koko ikäni asunut Uusimaalla. Täällä vuokrat hipoo kuitenkin pilviä. Nyt päästään omakotitaloon ja saadaan silti säästettyä omaa asuntoa varten. :)
Ovisplussakin olis taas keskiviikona, saa nähdä miten käy tämän kierron kanssa.

Mallusjoki, ehkä...? Nyt en kyl oo ihan varma, mut mul on valokuvaki jossain siit leiriporukast ja muistan et oltii kyl siel ihan paita ja peppu :D

Hahaaaa niin näköjään onki :D Ja kaiken kruunaa se et vissii aika lähekkäinkin asutaa, jos siis oot jo ankkuriin muuttanu? Ite asun täs tosi lähellä satamaa :D

Me ollaan näilnäkymin muuttamassa kesäkuussa takas kotikonnuille olaaan :D Äläkä edes kysy että mikä mua vaivaa... :D

Nimenomaa, en mä muuta syytä oikeen keksikään et miks mä sinne takasin haluan :D Ja jos Mäntsälää pääsen kouluun ni sinne hurauttaa olast autol tosi nopeesti... Kortti mul pitäs olla taskussa enskuun puoleenväliin mennessä :D

Mäki hain lähäriks sillonku ysiltä pääsin, onneks en päässy... Ei nappais kyllä yhtään enää :D Toivottavasti sä kuitenki pääset vaikket varmaan ihan hirveen kauaa kerkeekään opiskella! :D

Tervetuloa uusille mukaan! :)
Mä en vieläkään muistanu soittaa sinne neuvolaan!! Ei vaan töissä muista tai ei tuu sopivaa hetkeä.. :p jospa huomenna :D
Ootteko te jotka raskaana olette niin kertoneet jo perheelle ystäville? Ja millon aattelitte kertoa :p

No joo jos tää raskaus menee hyvin ja koulupaikan saan niin kerkeen olla koulussa ku 3-4 kuukautta :D Ei luoja...
Jännää että kummatki ollaan aika samanlaisissa tilanteissa ja tunnetaan lapsuudesta! Oon itse asiassa joskus ajatellu sua että muistatkoha sä mua :D

Jep! Säkin oot käyny monesti mielessä ku oon tässä aika paljon muuttanut vähän ajan sisällä ja aina muuttotavaroita purkiessa tulee se valokuva vastaan :D Nyt ku tulis mullekin tärppi ni saatais vieläpä vauvat tosi lähekkäin! :D

Tervetuloa uusille mukaan! :)
Mä en vieläkään muistanu soittaa sinne neuvolaan!! Ei vaan töissä muista tai ei tuu sopivaa hetkeä.. :p jospa huomenna :D
Ootteko te jotka raskaana olette niin kertoneet jo perheelle ystäville? Ja millon aattelitte kertoa :p

Mähän en siis raskaana ole, mut kyllä mun perhe ja ystävät tästä yrityksestä tietää. Et jos se plussa mulle suodaan ni eiköhän se sit heti oo kerrottava. Pysyvätpä sitten ajantasalla ku ovat niin innoissaan kaikki :D

Takaisin