Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No siis toi hcg'n nousu on aika henk kohtasia, joillaki aikasemmin joillaki myöhemmin.

Muokattu viimeksi:
On iha normaalia jos ei vielä dpo 15 näytä plussaa :) ootko ihan varma siitä millon oli ovis? Ja millä r testillä oot testannu? :) toivottavasti sulle plussa tulee ;)

Janinapauliina oi kyllä se varmasti plussa on! Onnea hirmuisesti<3 meitähän alkaa olla jo monta odottavaa täällä ;)

On iha normaalia jos ei vielä dpo 15 näytä plussaa :) ootko ihan varma siitä millon oli ovis? Ja millä r testillä oot testannu? :) toivottavasti sulle plussa tulee ;)

Janinapauliina oi kyllä se varmasti plussa on! Onnea hirmuisesti<3 meitähän alkaa olla jo monta odottavaa täällä ;)
en oo yhtää varma koska ovis on ollu kun en tunne sitä mitenkää tai seuraile sitä niinkään. :-/ ja oon testaillu pregchek tikuilla :)

Meillä juhlittiin eilen ristiäisiä ja mamma on vähän väsynyt! :D

Ootkos iinaalisa soitellut neuvolaan jo? :3

Luinpas tässä tän koko ketjun työpäiväni ratoksi lasten ollessa päikkäreillä ja äsken jatkoin kotiin päästyäni. :D Mietin että oonko liian vanha tähän ryhmään, mutta jokuhan päivitti jo iäksi 25v ja mä täytin just 24v että ehkä mä en oo ? :)

Meillä siis takana kkm 3/16 ja nyt alkaa keho toimia ehkä liiankin hyvin, vauvakuume on meinaan semmonen että tuntuu että keho räjähtää kohta :D :D kierto on vähän epäselvä sinänsä, että kun ennen kunnon menkkojakin oli vuotelua että oisko pitänyt sieltä asti laskea, koska tuntuu että ovis ois niiku nytte, halut sen mukaiset, mutta "oikeasti" pitäis olla vasta perjantaina. Noo kattellaan. Mies ihan ihmeissään kun tää haluis koko ajan peittoja heilutella :D

tiiamariia - ikä 24 (-92) / asuinpaikka Varsinais-Suomi / yritystä 12/15, esikoinen toiveissa

Pitkästä aikaa eksyin tännekin. Hurjasti onnee iinaalisa plussasta! Ja muillekin onnea jos muita nyt ylipäätään ees oli, aika pikasesti lukasin läpi... :D

Mä sain eilen vahvan ovisplussan eli siis nyt alkaa taas nää päivät kun ei meinaa housuissaan pysyä... Tosin tässä ny on onneks muutakin ajateltavaa, just nimittäin hommattiin hauvavauva ja muuttokin ois eessä :)

Mulle voi muuten päivittää tohon listaan asuinpaikaks Lahti, enpä ollukaa sitä huomannu laittaa!

Mä itseasias taidan iinaalisa tietää kuka sä oot, hahah :D Pienempänä taidettii olla muutamilla leireillä samaa aikaa.. Anna anteeksi salapoliisityöni :Dd

No siis mähän oon oikeelta nimeltäni Joanna enkä Nanna, jos se avais tätä yhtään :D

Takaisin