Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Saas nähdä alkaako menkat huomenna? Ei ole ollut yhtään tuntemuksia, että alkaisi enemmän on valkaria tullut kun vessassa käynyt :D

Ja mulla alkaa ilmeisesti rintsikoiden suojusten käyttö... mä ku toivoin että alkais vasta puolenvälin jälkeen mieluummin. Kolme viikkoa rakenneultraan huiiii ❤️

Onnea iinaalisa! :cat: Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pieni pysyy kyydissä! :Heartred

Mulla taisi sittenki olla se ovulaatio vasta nyt alkuviikosta, kun maanantaina tuli sitä limaa enemmälti ja nyt alkanu kuivempi kausi. Vaikka mistäs tuota tietää, halut ei ollu kyllä sen mukaiset mitä ajattelis oviksessa olevan :eek: Sunnuntaina talleteltu mutta väsymys on menny muina päivinä edelle. Nyt ei muuta kun odotellaan että alkaako menkat vai muunlaiset oireet :rolleyes: Pitää koittaa olla stressaamatta turhaa asioista joihin ei voi tämän enempää vaikuttaa :sorry:

Kiitos ja toivotaan että tällä kertaa kaikki on hyvin.

Ja mulla ei oo koskaan ollut oikeen mitään haluja oviksen aikaa :D

Niinkö? No perhana, se oli ehkä ainoa asia mihin jollain lailla luotin, että kyllä naisen keho on niin viisas että se haluaa seksiä sillon kun on parhaat mahdollisuudet hedelmöittyä :oops:

Oliko/onko sulla iinaalisa mitä muita "raskautumisoireita" ko se lisääntyny valkkari? :)

onnea kaikille plussanneille! se on uskomaton tunne ko saa testiin ne kaksi toivomaansa viivaa :)

Takaisin