Mä just tänään kysyin miehen mielipidettä, että kuinka tehdään ehkäisyn kanssa synnytyksen jälkeen, jos saadaan vauva. Vastaus oli kyllä niin jyrkkä, et ei tarvii meikäläisen haaveilla uudesta vauvasta heti perään Mä haluaisin viel tulevaisuudessa kaksi lasta ja mahd. pienellä ikäerolla. Sit olis se "vauvaurakka" ohi ja lapset tehty - nuorena tottakai!
Harmittaa jo nyt, kun pojalle tulee ainakin 6v ikäeroa mahdolliseen pikkusisarukseen. Mulla ja mun isoveljellä on 8v ikäeroa ja koen, ettei meillä koskaan lapsena ollut mitään yhteistä. Nyt toki aikuisiällä ollaan läheisiä.
Mies ei ehkä tätä lähestymistapaa ymmärrä, kun on ainokainen. Mutta eihän sitä nyt tiedä mikä fiilis itsellä ja miehellä sit on, jos saadaan se ensimmäinen yhteinen tänne maan päälle
Sen mä oon päättänyt, että hormonaalista ehkäisyä en enää halua niin kauan, kun lapsia vielä haluan. Oon niin "kaikkimullenytheti" -tyyppi, että tämmönen monen kuukauden odottelu kierron tasaamiseksi ei sovi mulle yhtään!!! Muuten kierukka oli kyllä oikein sopiva ja mainio ehkäisytapa mulle.