Noniin eli tänä aamuna siis testasin ja niin haamujen haamujen haamu kun vaan voi olla mutta siellä se oli! Jos sitä kuitenkin huomenna vielä varmistelisi ihan mielenrauhan saamiseksi :)
Nassutin toivon paljo et alkaa vahvistuu viiva :) uskon et oot raskaana ku on ne testit aika luotettavia niin harvoin niihin turhia viivoja tulee onnittelut haamusta !
Mulla taitaa olla ovis meneillään ku oireet viittais siihen :) parin viikon päästä sit pääsen jännittämään et onko tärpänny :)
Jee täällä jännitetään sun tulosta! Toivotaan et viiva on lähteny vahvistumaan niin saat varmuuden raskaudesta! :) onko muuten ollut mitään oireita sen maha nippailun lisäksi? :)
:) musta tuntuu että oon paljon herkemmällä tuulella koko ajan, itku herkässä. Myös sellaista painon tunnetta alavatsassa ja etenkin vasemmassa munasarjassa... eikä vielä väsymys tai pahoinvointi alkanu onneksi :D mä oon aiemmissa raskauksissa säästyny noilta pahoinvoinneilta et toivottavasti tää ei oo poikkeus :)
Heippa kaikille! Täällä ilmottautuisi nuori vauvakuumeilija. Ikää on 17 vuotta ja miehellä kesällä 20.
Elävälle lapselle en ole äiti, mutta kahdelle enkelivauvalle olen Plussan sain viime marraskuussa ja hyvin toivottu raskaus olikin - ensimmäisellä yrittämällä tärppäsi.
5.1 kävimme ultrassa ja lääkäri totesi, että sykettä ei löydy. (siinä vaiheessa emme vielä tienneet että odotimme kaksosia) Naistentautien poliklinikalla tällä viikolla käytiin, jossa todettiin sama, että sykettä ei löydy, mutta sen sijaan löytyikin kaksi sikiötä - siltikään ei löytynyt yhtäkään sykettä. Keskeytynyt keskenmeno viikoilla 9+2 ja 9+3.
Toissa päivänä kotiudin kotiin sairaalan osastolta, jossa keskenmeno hoidettiin loppuun. Kamala kokemus
Kokemus tietenkin riepottelee meitä, mutta toivosta emme luovu ja uutta yritystä päälle heti kun voi :)
Minttukarkki täällä voidaan fyysisesti ihan hyvin, vuoto alkaa jo vähän niukentumaan - luojan kiitos, ehkä tää mun vuotaminen loppuiski piakkoin! Mutta tietenkin henkinen hyvinvointi ei oo mitään hirmu kehuttavaa. Päivä kerrallaan mennään. Toki harmittaa, mutta meillä onneksi on jo suunnitelmat tulevassa raskaudessa :) Tää odottaminen on ihan kamalaa, haluisin jo yrittämään! Tänään ois tullut täyteen 11+0
Mä voisin kans liittyä tänne kirjoittelemaan (tai ainakin kertoa kuka täällä ketjua seurailee).
Olen 24-vuotias äiti Etelä-Suomesta. Kotoa löytyy 23v avopuoliso ja minun 5-vuotias poika. Äidiksi tulin siis ensimmäisen kerran 19-vuotiaana
Miehen kanssa on yhdessä oltu nyt 3,5v ja kihlat vaihdettiin 1,5v sitten. Vauvahaaveilut aloitettiin syksyllä ja ehkäisy poistettiin elokuussa -15. Nyt siis menossa yk5. Hormonikierukka ehti olla 4,5v ja kierto edelleen ehkäisyn poiston jäliltä heittelee 24-31 päivää. Ovulaatio oli tällä viikolla eli dpo 3 (ja kp16) olisi nyt menossa. Jänniä aikoja siis elellään! Nyt oli ensimmäinen kierto, kun tikuttelin ovista ja ihan tosissaan heiluteltiin peittoa oikeeseen aikaan. Omat haasteensa meidän vauvaprojektiin tuo miehen satunnaiset työreissut, mutta kerrankin mies onnistui olemaan kotona oikeaan aikaan
Olemme miehen kanssa molemmat vakituisessa työsuhteessa ja taloudellinen tilanne on jaloillaan, toisin kuin esikoista odottaessani (opiskelija ja myöhemmin myös yh jne). Poika aloittaa myös ensi syksynä eskarin, joten olisi ihanaa olla kotona ainakin tuo eskarivuosi ja ensimmäinen luokka. Plussaa siis kovasti toivotaan!
Iinaalisa tiiän niin tuon tunteen ku miettii et nyt ois menossa se ja se viikko voimia vaan sinne tosi tosi paljon!
Julia97 oi onhan se niin kiva käydä aina vauvoja katsomassa ja tulee sillon varsinki vauvakuume mää olin viikonloppuna siskon baby showerissa ja siellä oli kaksi muutakin raskaana olevaa naista ja tuli kyllä niin kade olo et määki haluan ison mahan ja vauvan :)
iijamariija onpa kiva saaha tänne uus kirjottelija :) sulla on aika samat päivät meneillään ku mulla ( kp 17/27) :) nyt on jännät viikot eessä ja piinalliset et tuleeko se plussa vai ei.. :) kiva et nyt sulla on mieski kuvioissa ja kuulostaa kyllä ihanteelliselta ajalta hankkia vauva nyt :)
Mulle on iskenyt joku flunssa ja kurkku on niin kipiä eikä ääntä meinaa oikein lähteä.. Nuha häirihtee niin paljon et hyväkö pystyy nukkumaan onneks on viikonloppu ja mies kotona huolehtimassa on ollu ihanan reipas ku ruuat huolehtinu ja siivonnukki (jopa pessyt pyykkiä).. :)