Nuoret äidit sekä vauvakuumeilijat!

Mulla on käytössä foolihappo ja vitamiinit sekä käytän tuota vhh-ruokavaliota myös ihan painon takia :) oon miettiny tuota Gelee Royalia ja voisin sen ottaa käyttöön jos ei tästä tärppää :)
 
Voiko noita raskausvitamiineja napsia jos yrittää? Itse osti raskauden aikana Minisunin mama vitamiinit ja ylihän noita jäi.
 
Moikka! En oo oikeen ehtinyt käymään kun ollut hoppu työnhaussa... Täällä on saatu paljon keskustelus jo aikaseks jee! Tosiaan mulla alkoi menkat heti seuraavana päivänä testin tekemisestä joten väärä hälytys :sad001 noh ei kun uutta matoa koukkuun vaan :)

Oon pitäny tosiaan itseni kiireisenä kun joussu työhaastatteluissa enkä muistanut juuri käydä täällä.. Yritän vaan äkkiä saada itelleni töitä tietty itse töiden takia mutta myös että saa paremmat äitiysrahat hehe.. Ja myös mua stressaa kauheasti suunnitella vauvaa kun vain toisella on töitä.
 
Voi ei nassutin pahoittelut menkkojen alkamisesta.

Täällä kärsitään kipeistä rinnoista ja alamahaa nippailee sekä tupakanhaju saa voimaan pahoin (mies polttaa). Jännää et se haisee niin voimakkaasti ja pahalta kun on tää nuha vielä :eek: toivotaan et olis raskausoireita mut varmaan kuvittelen vaan :p
Malttamattomana täällä haaveilen testin tekemisestä jo tällä viikolla mutta ehkä se on parempi jättää ensi viikkoon jos ei menkat kurvaa paikalle ennen sitä :p hei haluaisin vielä yhtä juttuu kysyä et mikshän mun verisuonet on niin koholla varsinkin tisseissä :eek: tämmöstä en oo kyllä aiemmin huomannu :p
 
Iinaalisa nyt on niinkö kp 20/27 menossa mutta jo dpo 9-10 joten kertokaapa joku viisaampi millon niitten kuukautisten pitäs alkaa :P Eivaan luulisin että pitäisi alkaa viikonloppuna tai alkuviikosta viimestään :) Mun kierto kerta saattaa toisinaan olla lyhyempi :) ikinä ei ole ollut yli 28 päivää :P
 
Itse huomasin kun tein positiivisen testin viimeks niin verisuonet näkyi paljon selkeämmin juuri rinnoissa:) ja nyt toivotaan plussaa minttukarkki !:) Olis kyllä kiva jos kaikki silti kirjottelis tänne kuulumisia vaikka se plussa tulis jos vaan käy varsinkin kun me ei viellä olla ruvettu yrittää niin sais edes tietää mitä muille kuuluu:p
 
Julia97 nyt kyllä herättelit mun toiveita entistä enemmän :Heartred :) Toivotaan et nyt ois oikeesti kerrankin oikeita nää oireet eikä kuviteltuja :P Ja tottakai kaikki sit kirjotellaan tänne jatkossakin :wink
 
Itsellä muihin alkuraskauden oireisiin en osaa sanoa oliko kun en osannut odottaa, että olen raskaana ihan yllätys:D lopulta kyllä huomasin aamu oksentelusta:) mä pidän peukkuja pystyssä minttukarkki olis ihanaa saada tietää, että joku meistä on raskaana :Heartred
 
Hei olisiko sitä listaa varten ketään vapaaehtoista tekemään? Jos keskustelun aloittaja ei seuraa tai ei tahdo, niin sen takia kysyn :) Minäkin voin, jos kukaan muu ei tahdo.
 
Pääsenkö liittymään mukaan jos minun kohdalle laittaa, että näillä näkymin heinäkuussa alkaa heti yrittäminen jos ei aiemmin kun niin kova kuumeilu :D :)
 
Ärsyttää kyllä kun lääkäri sanoi joulukuussa, että viellä en saisi vähään aikaan hakeutua raskaaksi .. Ja nyt kun on tulossa paljon koulujuttuja joissa haluaisi olla täysillä mukana :/ Tuntu jo kauhealta kun eilen siivosin tytön syksyisiä pieniä vaatteita pois, että kuinka nopeasti ne kasvaa vaikka onhan se 5kk vauva viellä, mutta kuitenkin :sad001
Siksi täällä toivon nopeita plussia teille kun itselle ei viellä ajankohtaista, mutta pystys jo jakaa kokemuksia yhden raskauden puolelta edes:)
 
Julia97 oot enemmän ku tervetullut sit uuteen ryhmään :) nopeasti ne vauvatkin kasvaa meidän kummityttö kohta jo yks vuotias ja tuntuu että ihan just se synty :P
 
Takaisin
Top