Meillä samansuuntaista touhua toi nukkumaan meno ku teillä Henniv..
Mua kans jo valmiiks iltaisin käy ahdistaa kun pojan nukkuma-aika alkaa lähestyä.. Meillä oon aina minä ku laitan pojan nukkumaan, mies on ihan tumpelo jos poika huutaa, yleensä ihan ekat sanat on et anna sille tissiä, vaik ois just syöny..
Meillä poika nukahtaa päikkäreille ja millon tahansa muullon itekseen paitsi yöunille, mikä siinäkin on [8|][8|] ??
Annan illalla tissiä noin 20.30, kun alkaa näyttää et poika simahtaa...Saattaa siihen tissille nukahtaa tai sit pysyy hereillä hetken ja ehkä hyvällä tuurilla nukahtaa omaan sänkyyn, MUTTA nukkuu sen 1/2-1 tuntia ja herää huutamaan.. Sit yritän ekaks rauhottaa sen sänkyyn, yleensä en tässä koskaan onnistu (vähän niinku tassuhoitoa) joudun ottamaan syliin ja hyssytellä johon saattaa rauhottua, mut jos ei ole nukahtanu niin huuto alkaa uudestaan kun lasken sänkyyn..Ja sama saattaa toistua useamman kerran ennen ku nukahtaa pysyvästi.. OIkeestaan ainoa keino saada sit uudestaan nukahtamaan on ottaa sänkyyn tissille ja antaa nukahtaa siihen, ja sit siirtää sänkyyn..POika ei suostu tuttia syömään, luulen kyl et viimeinen "syöttö" on ihan vaan lohdun hakemista ja huvituttina oloa, mut kun ei muuten nukahda?? Ja täs hommas saattaa mennä parikin tuntia...Esim. eilen poika nukahti ekan kerran 20.15 ja sit lopullisesti 22.30 [:@]
Haluaisin opettaa pojan pois tissille nukahtamisesta, et joskus ois toivoa omasta ajasta...Vois toi ukkokin saada pojan joskus nukkumaan, ois kyl kiva et sekin osallistuis näihin nukkuma juttuihin...Minä kun hoidan kaikki yöheräämisetkin [:-]..No, toisaalta saan sit päivisin levätä eikä miehellä ole varusteita pojan ruokkimiseen, joten aikansa kutakin [&:]