Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Veit sanat suustani..meillon ihan samanlaista ja oon niin poikki ja väsynyt ja jumissa. Hoidan vielä yksin tätä ruljanssia kun mies iltavuorossa loppuviikon. Itellä vielä armoton flunssa ollut viikon. Ei jaksa...:arghh: Tsemppiä siis sulle myös!Aaargh katastrofiyö, jälleen kerran. Ei kestä pää eikä fysiikka, synnytyksen jälkeen nivelet alkoi vaivaamaan ja ovat paljon pahemmat väsyneenä, jos käden laittaminen nyrkkiin sattuu tänään. Voi millä se masu pysyisi pidempään täynnä?!
Meillä tää tissi hommeli on kokeiltu ja olen kyllä ahkeraan antanut, mutta joudun lisäksi antamaan pullosta. Vauva raivostuu kun ei saa tarpeeksi. Jostain syystä maidon tulo ei ole kovin kummoista, ei johdu siis siitä ettei olisi tarpeeksi saanut imeä. Jonkin verran olen laihtunut ja vettäkin juon ahkeraan sekä syönkin ihan hyvin.
Pumppaamalla ei paljoa tule enää, ennen tuli tosi hyvin, korviketta saa lisäksi.

Pääasia että rakastan vauvaani ja hoidan häntä hyvin. Annan terveellistä ravintoa ja kasvatan häntä rakkaudella![]()

Illalla oli sellaista kitinää ja hampaiden pesun yhteydessä huomasin, että sieltähän ne hampaat on taas lisää nousseet esiin...kohta ovat valmiit
On muutes aika terävät !