Nt-ultra!

Huomenna onneksi on nt ! Oon sitä tuskaillut ja odottanut kuin kuuta nousevaa ! [emoji4]
Monelta sulla on? Mulla on 12.30.

Mulla on ollut tällä viikolla jotenkin tosi rauhallinen olo ja eilen alkoi sit pelottaa, että oon ihan liian rauhallinen. Ehkä oonkin vaan jo valmistautunut kuulemaan huonoja uutisia. :eek: Viime yön sit pyörin sängyssä ja katoin vähän väliä kelloa. Jotenkin pitäis nyt saada vielä tää aamupäivä töissä kulumaan...

Monelta sulla on? Mulla on 12.30.

Mulla on ollut tällä viikolla jotenkin tosi rauhallinen olo ja eilen alkoi sit pelottaa, että oon ihan liian rauhallinen. Ehkä oonkin vaan jo valmistautunut kuulemaan huonoja uutisia. :eek: Viime yön sit pyörin sängyssä ja katoin vähän väliä kelloa. Jotenkin pitäis nyt saada vielä tää aamupäivä töissä kulumaan...

Täällä 13.10. En malta !!! Tsemppiä myös sinne <3

Ultra takana ja kaikki hyvin. <3 Oli laskennallisia viikkoja pienempi, niinkuin jo varhaisultrassakin, joten la muuttui viikkoa myöhemmäksi. Huh, mikä helpotus. Hurjaa vauhtia se siellä potkutteli pienillä ripakintuillaan. <3

Muokattu viimeksi:
Joo myöhemmäksi tietenkin. :D Muokkaan ton tekstin. :)

Täällä kaikki niinkun pitää ja vastasi 12+5 vaikka on laskujen mukaan 12+3, eli kehittynyt hienosti. Oli sählätty mun seulontojen kanssa, joten samalla otettiin nipt verikoe josta näkee sitten sen sukupuolenkin. Kätilö meinasi ettei mitään syytä huoleen vaikka seulonnat jäänyt ottamatta

Oho, miten ne silleen oli sählännyt? Mut toihan on vaan parempi noin, saat ainakin kromosomien puolesta 100% varmuuden. :)

Pari tuntia sitten tulikin jo netpostiin kirje, että kohonnutta down-riskiä ei oo. Nopeeta toimintaa. :)

Ai niin ja ultra jouduttiin tekee tänään alakautta. Yritettiin eka mahan päältä, mutta ei saatu kunnon näkymää niin. Jännä kun varhaisultra tehtiin mahan päältä ja nyt ei. Tosin onhan tää paljon tarkempi mittauskin, joten parempi ottaa varman päälle.

Meillä nt-ultrassa olikin huonoja uutisia. Pieni ei ollut jaksanut matkassa. Nyt jo tyhjennyslääkkeiden avulla tyhjennelty.

Onnea muille odotukseen.

Voi kirkkaus_ suuret pahoittelut. Nää tapaukset tuntuu niin hurjan epäreilulta! Voimia ja jaksamisia!

Voi vitsi...jaksamisia kirkkaus_:Heartred.

Mä kävin tänään nt ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. La korjattiin ultran mukaan 6.7. Kuukautisten perusteella olisi ollut 7.7. ja varhaisultran perusteella 8.7. Mutta toi 6.7. on nyt sitten virallinen. Niskaturvotus oli 0.8 eli normaali. Nyt voi hyvillä mielin aloittaa joulunviettoa.

Takaisin