Nt-ultra!

Onnittelut kaikille hyviä uutisia nt-ultrassa saaneille!

Kirkkaus, voimia suruun ja toipumiseen. Tuo on niin surullista ja tuntuu niin epäreilulta. Vauvaa on tässä vaiheessa kantanut jo sen verran pitkään mukana, että se luopumisen tuska on hirveä.
 
Mulla oli tänään ultra. Kaikki oli hyvin ja niskaturvotus 0, 9. Kyllä saa olla kiitollinen! Tyyppi heitti voltteja jos johonkin suuntaa ja vääntyi mitä ihmeellisimpiin asentoihin. Kyllähän se kelpaa kun on vielä niin hyvin tilaa liikkua. [emoji4]
 
Meilläkin on perjantai aamusta ultra. Kauheeta. Ajelin tänään samaan rakennukseen hammaslääkäriin ja ihan vatsanpohjasta otti kun mietin et ylihuomenna...:nailbiting:
 
Meillekkin tuli tänää np-ultraan aika. 12.1 eli ens viikon jälkeen jolloin viikkoja on tasan 12.
 
Ultrassa käyty, harmittaa ihan liikaa ettei meiltä saanut kuvaa mukaan :sad001 Mutta sitäkin tärkeämpää on, että tyyppi voi hyvin, kaikki raajat löytyy ja turvotus normaali! Voi huokaista helpotuksesta, stressasin koko eilisen, että jos kaikki ei olekaan hyvin, kun oireet on ihan kadonneet kokonaan.

Oli kyllä tosi mukava kätilö, kertoi koko ajan mitä näkyy, missä on mikäkin elin. Ja Seinäjoella oli joku hieno 3D ominaisuus ultralaitteessa, näkyi jopa ihan "vauvannäköinen" tyyppikin eikä vaan sitä alienia. Ei vaan meinannut millään pysyä kuvassa, koko ajan katosi pää tai raajat :grin
 
Peppi, siis eiks ne enää anna ollenkaan kuvia? :eek:
Esikoisesta sain nt-ultrasta jotain 5-6 kuvaa ja rakenneultrasta 10-11.
 
Mulla ainakin lukee ihan tossa kutsussa että käynniltä saa ultraäänikuvan sikiöstä mukaan! :)
 
No kaikki muut saa paitsi mä :grin En ymmärrä kyl miksen mä saanut mukaan kuvia :sad001
 
Takaisin
Top